Philips SHAVER 6000 S6620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER 6000 S6620 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

exon02 25-07-2019

Best goed

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Hij voelt goed aan op de huid, snijdt de haartjes vlot af en geen irritatie achteraf. Het toestel ligt goed in de hand en de batterij gaat lang mee. het toestel heeft een goed grip in de hand en is makkelijk te kuisen. Enige minpunten zijn dat om moeilijk bereikbare plekken zoals rond de neus de ronde koppen niet zo precies zijn, om wat langere haren te trimmen moet je een andere kop plaatsen wat een beetje omslachtig is. Maar voor het algemeen ben ik zeer tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• energiezuinig
  • Handig design
  • geen irritatie

Minpunten

• niet precies rond de neus

Dirk 23-07-2019

Zachte, aangename scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Ik ben aangenaam verrast door dit scheerapparaat. De 3 los van elkaar bewegende koppen, zorgen voor een goed resultaat. Voelt zacht aan. Na het opladen van de batterij gaat deze lang mee.

Pluspunten

• Zacht
  • Batterij

GJennes93 22-07-2019

Sterk verminderde huidirritatie

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Na de eerste scheerbeurten was ik niet 100% overtuigd. Ik had een gladder scheerresultaat verwacht. Maar na het apparaat iets langer gebruikt te hebben merk ik wel dat mijn huidirritatie een pak minder is dan met een scheermes. Hierdoor scheer ik me meer dan voorheen.

Pluspunten

• sterk verminderde irritatie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet 100% glad
  • meer onderhoud dan scheermes

Enzonic 16-07-2019

doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Dit toestel maakt minder lawaai dan mijn vorige. De eerste maal na het scheren was er een lichte irritatie. De tweede keer geen probleem. Het scheren gaat heel vlot en met een degelijk resultaat. Nog een pluspunt: het reinigen van de mesjes kan gewoon met water onder de kraan. Handig dat je ook nat kan scheren. De batterij heeft een vrij korte oplaadtijd en gaat 1 uur mee. Handig de indicatie van de batterijduur. Top toestel voor een goede prijs.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • korte oplaadtijd
  • indicatie batterijduur
  • draadloos en batterij gaat een uur mee

rcroonenberghs 16-07-2019

Gemakkelijk nat scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Het scheren gaat heel vlot en met een degelijk resultaat. Reinigen van de mesjes kan gewoon met water onder de kraan. Super handig. Handig dat je ook nat kan scheren onder de douche. Goed dat er een indicatie van de resterende batterijduur is.

Pluspunten

• gewoon onder kraan afspeoelen

Jankele 11-07-2019

Elektrisch versus Gilette

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Na jaren nat scheren met scheermesje nu een aantal weken deze Philips aan het testen. Het ligt goed in de hand en de batterij gaat lang mee. Droog scheren duurt wel iets langer en is ook niet zo kort afgeschoren. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere apparaten. Positief is wel dat ik het apparaat heel gemakkelijk kan afspoelen onder de kraan. Mijn huid is ook niet geïrriteerd.

Pluspunten

• heel gemakkelijk af te spoelen
  • lange batterijduur

Minpunten

• scheren duurt lang
  • niet zo kort af als met scheermes

Etney 10-07-2019

Geen huidirritatie meer

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Na enkele weken met dit product mij geschoren te hebben, merk ik dat ik geen huidirritatie meer heb na het scheren. Het enige wat ik ervaar is dat het niet zo glad is als met een scheermes. Verder is dit toestel heel toegankelijk in gebruik, dan denk ik aan het nat en droog scheren, korte oplaad tijd, 2 soorten snelheden en schoon spoelen onder de kraan. Dan is er bij deze versie ook nog de SmartClick Precision Trimmer, leuk dat je er de mesjes kan afhalen en andere stukken op kan zetten zoals de trimmer. Maar de trimmer heeft voor mij weinig waarde omdat ik het liefst glad scheer. Kortom goed product van Philips voor weinig geld met tal van voordelen, waardoor ik dit ook zeker aan kan raden bij andere personen die geen huidirritatie meer willen. Ik geef dit product een goede beoordeling door de voordelen, geen huidirritatie meer, alleen spijtig dat ik het niet zo glad krijg als met een scheermes

Pluspunten

• korte oplaadtijd
  • korte oplaadtijd

Minpunten

• niet zo glad als een mesje

Jonno 09-07-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Dit scheerapparaat ligt goed in de hand, scheert redelijk vlot en geeft weinig irritatie na het scheren. Ik blijf wel nog nat scheren tussendoor (met scheermesje) omdat volledige gladheid niet bereikt wordt. Maar het is een handig apparaat, scheert snel en vlot tussendoor. Heeft een mooi design.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Scheert moeilijke hoeken niet goed (de kin,...)

djibril 04-07-2019

Aangename verrassing

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Ik was aangenaam verrast door dit toestel. Na een scheerbeurt heb ik amper tot geen huidirritatie. Het scheren zelf gaat heel vlot. Het toestel ligt heel goed in de hand en door de beweegbare scheerkop volgt hij de contouren van je gezicht. Het scheerresultaat is heel goed voor een electrisch scheerapparaat. Waar ik ook aangenaam verrast door was, was het motorgeluid. Wanneer je dit toestel aanzet, hoor je het amper. De accu gaat heel lang mee. Je hoeft het toestel een uurtje op te laden en hij gaat verscheidene scheerbeurten mee. Het onderhoud van het apparaat is ook heel gemakkelijk.

Het enige nadeel dat ik ondervonden heb, is de handleiding. Ik vond dat deze wel iets uitgebreider en soms wat duidelijker mocht zijn.

Pluspunten

• motorgeluid
  • autonomie batterij
  • weinig tot geen huidirritatie
  • gebruiksgemak
  • scheerresultaat

Minpunten

• handleiding

metwo 04-07-2019

Werkt echt goed bij nat scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

De eerste twee weken heb ik het scheerapparaat gebruikt om me droog te scheren en was ik niet echt overtuigd. Daarna heb ik het gebruikt met scheergel en dit is me echt wel goed bevallen. Het scheren gaat veel vlotter zo (waarschijnlijk afhankelijk van het huidtype). Over het reinigen hoef je je ook geen zorgen te maken, ik spoel het even af onder lauw stromend water en het is zo weer netjes.
De accuduur van het toestel is zeker ook voldoende, je kan je zonder problemen veelvuldig scheren op 1 oplaadbeurt.
Aangenaam toestel.

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • scheert aangenaam met scheergel
  • accu duur

Minpunten

• droog viel het me wat tegen

thalys 04-07-2019

Goede ervaring !

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

In het begin was ik wat sceptisch tov het apparaat ! Maar hoe langer de tijd vorderde vond ik het beter en ging het sneller.
Nu kan ik zeggen dat het snel en super glad scheert,,,, ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Extra glad

mranger 04-07-2019

Heel handig toestel

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Goede scheermachine , heel handig om te gebruiken onder douche .Ook gemakkelijk te reinigen doordat je deze kan afspoelen onder de kraan . In vergelijking met mijn oud scheerapparaat mag mijn baard zelf wat langer staan en toch heb ik geen pijn bij het scheren . Enige nadeel is dat het wat meer tijd duurt omdat je er wat meer moet over gaan .Maar dan scheer ik me weer meer omdat ik ze tijdens het douchen gebruik . Batterijduur is goed , sinds ik deze heb nu toch al 3 weken heb ik de scheermachine nog niet moeten opladen .

Pluspunten

• waterdicht
  • lange batterijduur

Minpunten

• iets minder krachtig dan gewoon toestel

Hrodgard 23-06-2019

Goed toestel

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6620

Er zijn heel wat positieve punten aan dit toestel, dat maakt het dan ook een zeer degelijk product.
Het toestel is makkelijk te reinigen met de afneembare en ver openklappende scheerkop. Diezelfde scheerkop met bewegende onderdelen is dan ook nog eens zeer flexibel, alle te scheren oppervlaktes zijn goed te bereiken.
Het is een licht, compact toestel dat goed in de hand ligt.
De batterijduur heeft me aangenaam verrast. Een enkele keer opladen is goed voor meerdere scheerbeurten.
De trimmer die je op het toestel kan steken in plaats van de scheerkop doet wat je mag verwachten van een trimmer.
Het scheerapparaat ziet er ook goed uit en zit in een stevige opbergtas, een minpunt is wel dat er geen ruimte is om de trimmer en oplader in de tas te steken. Dat maakt het ietwat onhandig om ergens mee te nemen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Ergonomisch

Minpunten

• Kleine opbergtas