Philips S6640

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6640 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Kristof frederix 24-07-2019

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6640

Super apparaat voor te scheren het kan zowel droog of nat ik verkies voor nat een beetje water erop en je scheert als het niks is. Batterij gaat ook lang. Tip voor een altijd perfecte scheerbeurt maak het apparaat altijd zuiver na het scheren zo blijf je altijd perfect scheren

Pluspunten

• Snel scheren
  • Lange batterij duur
  • Nat en droog scheren

super-peetje 22-07-2019

aangename scheerbeurt

Geschreven voor: Philips S6640

Ik had al van alles geprobeerd om mij te scheren zonder irritatie. Maar niks hielp hierbij. En het resultaat was goed. Mijn huid moest in het begin eraan wennen maar dit ging wel vlot. Na een paar keer te scheren heb ik zo goed als geen irritatie meer en heb ik geen branderig gevoel meer aan mijn hals. Een echte aanrader.

Fre 22-07-2019

Super toestel

Geschreven voor: Philips S6640

Dit is het beste scheer apparaat dat ik al ooit gebruikt heb, raad het iedereen aan, scheert perfect, zit een turbo op en de huid ziet niet rood, kan ook nat gebruikt worden wat ik ook aanraadt , als dit apparaat ooit stuk gaat koop ik het direct terug , ook het proper maken gaat heel makkelijk

Davy M 18-07-2019

Goed toestel. Werkt fijn zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips S6640

Fijn toestel werkt prima. Blijven wel wat stoppels. Geen irritatie. Zeer goede batterij. Handig opzetstuk en opberg tasje, wel geen houder.

Pluspunten

• Batterij
  • Geen irritatie

Minpunten

• Geen houder
  • Blijven stoppels achter

Matty38 18-07-2019

Prima scheerapparaat

Prima apparaat
Stil en zacht voor de huid
Makkelijk te reinigen
Nat scheren gaat net iets vlotter dan droog scheren

Pluspunten

• Stil
  • Zacht voor de huid
  • Zowel droog als nat scheren
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Ontbreekt een voet om apparaat in te zetten

Gulmar 16-07-2019

Zeer goede en gladde scheerervaring

Geschreven voor: Philips S6640

Dit scheerapparaat zorgt voor een zeer gladde huid door middel van de drie scheerkoppen. Wanneer je overschakelt van een scheermesje naar een scheerapparaat ondervind je in het begin wat irritatie meestal maar dit was bij mij met dit apparaat niet het geval! Het apparaat is ook onder de douche te gebruiken waarbij het heft goede grip geeft zodat het niet wegschuift

De optie van baardtrimmer is makkelijk te wisselen en is handig en precies om een baard te onderhouden, bij te scheren of af te doen.

Pluspunten

• Makkelijk inwisselbare en precieze baardtrimmer
  • Onder de douche te gebruiken

GT57 16-07-2019

Vlot nat en droog scheren

Geschreven voor: Philips S6640

Vlot glad scheren nat en droog
Geen irritatie wat absoluut een pluspunt is
Maakt weinig geluid en laadt snel op
Een aanrader!

Pluspunten

• Vlot nat en droog scheren
  • Korte oplaadtijd
  • Ligt goed in de hand

DJBesto 16-07-2019

Aanrader

Geschreven voor: Philips S6640

Eerste ervaring met een elektrische scheerapparaat. Aangenaam verrast door de prestaties. Ik heb amper/geen irritatie. Dit was wel wat anders met scheren met mesjes.

Ik heb wel het gevoel dat het scheerapparaat niet 100% glad scheert maar doordat er amper nog irritaties zijn is het minder erg om je een keertje extra te scheren.

Ook de batterijduur is zeer goed. Ik kan mij een hele week scheren zonder te moeten opladen.
Tot slot is ook het onderhoud absoluut geen probleem. Het proper houden van het toestel is als een fluitje van een cent.

Kortom een aanrader!

Pluspunten

• amper/geen irritatie
  • proper houden toestel
  • batterijduur

Minpunten

• niet 100% glad

RobertB 14-07-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips S6640

Aangenaam verast door dit scheerapparaat. Ligt heel goed in de hand en heeft een mooi design. Trimmer werkt heel goed en het scheert heel comfortable, zonder de huid te irriteren. Ook handig dat je het onder de douche kunt gebruiken, spaart enkele minuten 's morgens.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Irriteert de huid niet
  • Mooi design

williams 11-07-2019

handig in gebruik en sterke accu

Geschreven voor: Philips S6640

na jarenlang met een mesje te hebben geschoren had ik de kans om dit apparaat te testen en was benieuwd naar het resultaat. vroeger had ik namelijk altijd een branderig gevoel na electrisch scheren dus daarom handmatig met mesje. na de eerste gebruiken droog scheren dacht ik oei dit komt niet goed maar na de scheerkop even onder de lopende kraan te houden had ik een beter resultaat en ook met een beetje scheergel een prima resultaat. de accu gaat lang mee en het toestel ligt goed in de hand. voor mensen die twijfelen zou ik zeker eens proberen of dit toestel iets voor jouw is. gedaan met snijwondjes en makkelijk in gebruik

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • nat scheren top
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• droog scheren niet zo goed resultaat