Philips SHAVER Series 9000 S9711

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 70 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9711 op Kieskeurig.be.

JaapKonijn 07-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Een waardeloos apparaat met zijn zwabberende scheerkoppen. De miskoop van mijn leven. Ik heb ruim 50 jaar duurdere philishave apparaten gebruikt, maar dit ding is waardeloos. Onder de neus is het slecht scheren vanwege de schuin geplaatste koppen en dat geldt ook voor de kaaklijn. Voor mij nooit meer een Philips.

peter alki 20-06-2019

tegenvallend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

nagenoeg jaarlijks vervangen van dure mesjes
scheert stroef op de huid, na enkele jaren gaat telkens de kop van het apparaat
al 45 jaar philipsscheerder, maar prijs en kwaliteit naar prijs van de 9000 serie doet me uitkijken naar mogelijk alternatief.

Altijd op zoek naar kwaliteit 24-12-2017

De Philips Shaver 9000 S9711

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ik gebruik dit apparaat nu ruim twee jaar en dacht: Ik laat even weten wat mijn ervaringen zijn met dit apparaat, ik heb zelf destijds flink lang gezocht naar het beste type dat ik kon vinden. en besloot deze aan te schaffen.
Tenslotte vind ik zelf altijd fijn om reviews met ervaringen te lezen om te bepalen of ik tot de aankoop overga. Misschien heeft iemand iets aan mijn schrijven hier.

Ik heb zelf van origine redelijk donker haar dus wil ik mij zo glad mogelijk scheren en de stoppels weg te werken. Dit lukt met dit apparaat ondanks mijn donkere haar redelijk goed al is het resultaat met een scheermes uiteraard beter. ik scheer mijzelf iedere ochtend.

Het apparaat is degelijk en ligt fijn in de hand. ook beweegt de scheerkop soepel over de huid.

Ik persoonlijk gebruik het reinigingssysteem niet, ik vind de cartridges gewoonweg te duur en het apparaat is waterdicht dus makkelijk af te spoelen onder de kraan, zo gebeurd. Bij hte schoonmaken haal ik het bovenste gedeelte van de scheerkop er af, dit gaat zeer eenvoudig en spoel deze af. Daarna maak ik het gedeelte dat aan het apparaat zit even schoon, gewoon afspoelen dus, eenvoudig en zo gedaan. Al het water dat bovenin het scheerapparaat bij reinigen stroomt, loopt er in een paar seconden aan de onderkant uit bij als je hem rechtop houdt, erg fijn. Schoonmaken onder de kraan is gedaan in een minuut.

Wanneer je het apparaat aan de adapter en het stopcontact legt, laadt hij echt zeer snel op.
Ik gebruik zo' n 10% van de batterij per scheerbeurt, dus deze gaat in mijn geval zo' n 10 dagen mee. Hier ben ik echt zeer tevreden over.

De 3 stuks "krachtstanden" op het apparaat vind ik onzin, bij mij staat deze altijd op maximaal, maar er zal wel een reden zijn voor deze mogelijkheid tot instellen.

Het apparaat is trouwens vrijwel geruisloos.

Op het apparaat zit ook een "op slot stand" wanneer je de startknop een 3 tal seconden ingedrukt houdt, handig waneer je hem in je toilettas stopt om op reis te gaan. (Het bijgeleverde scheerapparaat doosje gebruik ik niet, deze neemt teveel ruimte in vind ik).

De hele set heeft eigenlijk maar 1 nadeel.
Ik vind namelijk dat de scheerkop(pen) nogal prijzig zijn. Natuurlijk kun je niet een waarde geven aan de lengte van de duur waarmee messen zouden moeten meegaan, deze zal bij dit type wel "gemiddeld" zijn qua levensduur. Ik doe zelf denk ik zo' n 6 maanden met de scheerkop, dat is te doen. Wel moet ik zeggen dat, ondanks dat ik geen domme jongen ben, het plaatsten van een nieuwe scheerkop niet super makkelijk is, dit was bij het vorige type veel eenvoudiger, maar het is goed te doen.

Ja, ondanks dat het altijd beter kan, ben ik tevreden over de kwaliteit van dit apparaat n raad hem aan.

johan 26-11-2016

goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

goed product makelijk in gebruik en goede prijs scheert fijn en is ook mooi kwa uitvoering ik beveel dit product aan

lapto_83 21-08-2016

Prettig en fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Net als vele ben ik gaan vergelijken met andere toestellen.
Natuurlijk is de prijs naar mijn mening best behoorlijk echter krijg je er wel een geweldig scheerapparaat voor.

Met een scheerkop die zeer flexibel is en de mesjes log van elkaar bewegen volg je gemakkelijk de contouren van je gezicht.
Dit geeft een prettig scheergevoel en een gladder resultaat.

De verschillende snelheden zijn ook erg prettig.
Zo kan je hem bijvoorbeeld op snel zetten wanneer je dagelijks scheer.
Wanneer je niet dagelijks scheer vind ik hem persoonlijk prettiger door hem iets minder snel te zetten waardoor je vrijwel geen irritatie heb bij een gevoelige huid.

Ook de batterij indicator is erg prettig zodat je hem op tijd kan opladen en dus niet zonder zou zitten.
Mocht je het toch een keer vergeten is het ook mogelijk om het snel voor 1 scheerbeurt op te laden.

De scheerkop is gemakkelijk los te klikken en met het hulpstuk kan je gemakkelijk de mesjes reinigen onder de kraan.
Ook is hij gemakkelijk te reinigen middels de Smart Clean al duurt dit best lang.

Dankzij een gemakkelijk op te klikken trimmer is trimmen natuurlijk ook erg gemakkelijk om te doen met dit scheerapparaat.

Kortom een fijn scheerapparaat die erg prettig aanvoelt en gemakkelijk in gebruik is.
Echter is hij best aan de prijs en de prijs van de clean cartridge zijn ook aan de prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • batterij indicator
  • Flexibele scheerkop
  • Regelbare snelheid

Minpunten

• Prijs Apparaat
  • Prijs Clean cartridge

Albert 03-06-2021

Mooi, maar niet praktisch

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Scheert prima, maar de scheerkop valt er na een paar maanden telkens vanaf als je iets te veel druk zet. Niets aan te doen. Hier zijn meer klachten over. Mijn volgende shaver wordt weer een philips, maar dan met een vaste kop

Pluspunten

• scheert prima

Minpunten

• kop valt er vaak vanaf
  • dure koppen

Jos 28-11-2016

TOP in glad scheren !

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Fantastisch scheerapparaat, ligt prima in de hand. Scheerresultaat prima ! Heerlijk om én nat én ook droog te kunnen scheren.

Nat scheren toch beter 15-06-2016

Review van mij

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Altijd nat gescheerd maar wilde het "gedoe"niet meer. Apparaat pak je sneller maar je moet vele malen rondjes draaien en blijven controleren of alles glad is. Het wordt gewoon niet glad, de hele dag wel ergens ruwe plekken. Ik geloof zonder meer dat dit een van de betere is maar elektrisch scheert gewoon niet glad. Kan ook niet, want het mesje gaat niet over het gezicht zelf zoals bij nat scheren. Verder een mooi apparaat, licht maar met een enorme houder. De vloeistof is lastig want durf hem niet neer te zetten omdat schoonmaakster of partner het verzet en dan de bak gaat lekken.

Ontevreden over Philips 03-08-2021

Waardeloze PRUL.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Scheert glad wel voor dik €50 per 6 maanden nieuwe koppen bestellen.
Maar na 2 jaar kun je het apparaat weg gooien de scheerkop valt er van af, en na 2 jaar is de garantie verlopen, dus Philips WAARDELOOS APPARAAT.
En nergens maken jullie melding van dit feit ook niet op jullie support pagina en een nieuwe kop is niet te koop.
Advies: ben je een dief van je portemonnee? KOOP DIT WAARDELOOS scheerapparaat niet, er zijn VEEL BETERE.

Pluspunten

• Scheert half jaar glad

Minpunten

• Kop valt er af
  • ieder half jaar nieuw messen
  • te dure en snel lege cassetes
  • na 2 jaar in afvalbak

zoektocht 11-06-2021

Een nieuwe ervaring

Ik was tot nu toe het oude vertrouwde scheerapparaat gewend, de PT 920
Deze nieuwe ontwikkeling is wel wennen, eerlijk gezegd was de PT 920 als een 3 kop voor mij de beste en scheer me daar toch snellen en glad mee.

Tieske1967 19-05-2021

Top product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ben gestapt van een Braun scheerapparaat ( gebruik ik al mijn levenlang - ben nu 54) naar Philips. Geen dag spijt van de overgang. Scheert perfect. Makkelijk schoon te maken en geen huidirritatie gehad.

Stefkesgts 11-04-2021

Erg fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ik heb maar een lichte baardgroei maar gebruik hem ook voor het scheren van mijn hoofd. En dat gaat prima. En dat je hem daarna grondig kunt schoonmaken in het bijgeleverde schoonmaakunit is top. Geen last van rode plekjes of vervelende sneetjes.

Haar 29-03-2021

Grandioos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Altijd een goedkope scheerapparaat gekocht maar nooit geen goed scheer resultaat,nu de fhilips 9000 echt een aanrader kost wel wat maar wel een lekker glad resultaat,

Slechte aankoop 22-02-2021

Slecht apparaat. Scheert voor geen meter

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Zeer slecht apparaat totaal geen resultaat van het scheren. Na heel lang en intensief scheren nog geen glad resultaat

Minpunten

• Slecht scheren
  • Geen resultaat van het scheren

Kousenband 23-01-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Overgestaot naar dit apparaat ipv mesjes ivm gevoelige huid. Eerder gebruikte scheerapparaten voldeden voor mij niet. Dit apparaat scheert echt goed en is een waardige vervanger voor mesjes. Het overyrefy mijn verwachting

Santorini_61 14-01-2021

Revolutionair beweegbare scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ik had niet gedacht dat de scheer resultaten van mijn 'oude' Philips scheerapparaat zo overtroffen zouden worden door dit apparaat. De beweegbare scheerkoppen volgen echt alle contouren en oneffenheden op mijn gezicht en ik voel dat de haren "dieper" verwijderd worden dan voorheen het geval was. Dat ik de scheersnelheid kan ik instellen naar mijn persoonlijke behoefte, rustig/comfort tot snel en efficiënt bij haast vind ik een grote plus. De mogelijkheid van nat en droogscheren is en blijft een geweldige toevoeging op het elektrisch scheren. Apparaat ligt lekker in de hand, niet zwaar en verrassend stil bij gebruik. Opladen gaat snel en de energie indicator geeft helder in % aan hoeveel energie er nog is. Het plaatsen van het trimmerhulpstuk gaat makkelijk en de trimmer doet wat hij moet doen met grote precisie en laat zich makkelijk omzetten naar een baardstyler. Het bijgeleverde SmartClean systeem is een welkome aanvulling bij dit apparaat en maakt de koop compleet.

evdelft 13-01-2021

fijn scheerresultaat maar erg kostbaar in scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Inmiddels gebruik ik dit apparaat een tweetal jaar. Nu ik alweer aan de vierde scheerkop toe ben is het een beetje een erg kostbaar apparaat aan het worden. De resultaten zijn prima. Ik heb een zware baard en dat pakt hij prima aan. Maar het verbruik in scheerkoppen is idioot hoog. Ook en poging tot goedkopere aliexpress scheerkoppen werkte maar even. Wel goedkoper maar nog sneller versleten.
Het megeleverde reinigingsapparaat is duur in gebruik als de de cassettes gebruikt. Navulflesjes zijn verkrijgbaar en maken het een stuk goedkoper.

Pluspunten

• prima resultaat
  • lange scheerduur

Minpunten

• snel versleten scheerkoppen
  • duur in verbruiksmaterialen

Flambouwke 03-01-2021

Gladder kan niet

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Bij de eerste scheerbeurt was het meteen duidelijk , gladde huid zonder irritatie . Bij nat of droog scheren het resultaat blijft verbluffend. Echt een groot verschil met mijn laatste scheerapparaat. Ik heb het als cadeau gekregen , een echte aanrader .

Casje6 17-12-2020

Top scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Scheert als een tierelier, het beste wat ik tot nu toe gehad heb. Erg handig apparaat en makkelijk schoon te houden

Bill. 15-11-2020

Het beste Philips scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Dit is het beste Philips scheerapparaat tot nu toe. Scheert zeer glad en in korte tijd. Ik ben een Philips fan en zal dat altijd blijven. Tot nu toe heb ik geen negatieve punten te melden.
Top!