Philips SHAVER Series 9000 SP9860

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 SP9860 op Kieskeurig.be.

RichardSp 18-11-2018

Schitterend design en scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Wauw, wat een mooi apparaat als je hem uit het tasje haalt en op de draadloze oplader legt. De eerste indruk is gelijk goed. Na een korte oplaadpauze mijn baard van 2 dagen maar geprobeerd. De ene helft met een oudere Philips shaver 9000 series en de andere helft met de nieuwe prestige. Mijn huid reageert aanmerkelijk minder bij de Prestige en ik hoef het apparaat minder bewegingen te laten maken om een glad resultaat te krijgen. Ook maakt de prestige veel minder geluid wat prettig is. De oplader vind ik trouwens erg mooi, maar ik zou het apparaat ook wel snel willen kunnen opladen met een directe stekker. Helaas is dat niet mogelijk. Waar wel over nagedacht is, is de losse stekker die in het stopcontact gaat. Deze usb lader kan eventueel bij een defect makkelijk vervangen worden. Scheren met de lotion/gel die op de markt is om het electrisch scheren te vergemakkelijken bevalt me niet erg. Apparaat wordt hierdoor wat stroef over de huid, geen aanrader. Na een paar keer scheren heb ik me even vergist in de scherpte. Omdat mijn 3 daagse baard er zo makkelijk vanaf ging sneed ik mezelf bij het te snel bewegen op de huid. Ik heb wel het gevoel dat de scheerkoppen wat beter zijn afgestemd op mijn huid nu ik het apparaat enkele keren gebruikt heb. Batterijduur is uitstekend, een goede stevige scheerbeurt kost ca. 10 procent van de accu dus apparaat kan makkelijk mee op vakantie zonder oplader.

Pluspunten

• Accu
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Geen losse snelle lader

_Mickey_ 22-01-2020

Heerlijk glad geschoren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Het apparaat scheert geweldig glad. Niet alleen dat, maar ook heel snel. Zelfs later op de dag voelt mijn huid nog glad aan, ook al heb ik een redelijk zware baardgroei.
Door de duidelijke weergave van het batterijniveau, weet ik precies hoelang ik nog kan scheren.

Berg9808 22-01-2020

Beste scheerapparaat welke ik tot nu heb gehad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Buiten het mooiere design en prima afwerking deze als opvolger van mijn Philips scheerapparaat aangeschaft. Scheert toch weer beter dan mijn vorige Philips.

Jeltsin 20-01-2020

Gewicht van de sp9820

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

ik vind de 9820 eigenlijk te zwaar in de hand. M’n vorige model 9000 was beter te gebruiken, alleen werd minder in kwaliteit

Gert1945 16-01-2020

Elke morgen glad geschoren.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

De 9000 Prestige is een prima scheerapparaat. Een hele verbetering t.o.v. mijn vorige Philishavers. Ik ben er heel blij mee.

John08 05-01-2020

Snel en goed glad scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Kan na opladen ca. 4 weken zonder weer opladen scheren en en maal de baard bijwerken. Met vaker baard trimmen zal dat wel korter zijn. Schheert ondanks stuggen baard goed glad. Voor korte reizen zou ik graag een kleiner etui hebben om alleen het scheerapparaat en de trimmer in op te bergen. Voor mij is dit tot nu het best presterende Philips scheerapparaat. Goede informatie op het display.

Gubbels 05-01-2020

Super glad en geen ingegroeid haar meer

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik scheerde me altijd nat met een mesje. Had veel last va. Ingegroeid baardhaar. Dit is dankzij de prestige bijna niet meer aan de orde. Super apparaat!

jabbedabbedoe 03-01-2020

Voor effe vlug te scheren ... prima toestel.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Om even vlug tussendoor m'n lichte baardvorming te scheren is dit een fantastisch toestel. Spijtig genoeg heb ik ook graag een kale knikker, en gaat mijn voorkeur uit naar het scheermesje.

Vrijetijd 01-01-2020

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Na jaren met mesje geschoren te hebben weer terug naar elektrisch scheren.
Bevalt tot op heden goed.

Anoniem 18-12-2019

Perfect product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik ben een paar maanden in het bezit van deze scheerapparaat en iedere dag weer een feestje om mijn eigen te scheren met dit apparaat.
Scheer lekker glad en snel klaar.
Oplaad station kan ik ook mooi gebruiken om mijn telefoon draaitloos op te laden.
Ik raad dit scheer apparaat echt aan kost wel wat maar dan heb je ook wat

Anoniem 15-12-2019

het beste scheerapparaat ooit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

ik heb altijd scheerapparaten van Philips maar deze S9000 springt er uit zo goed
ik vind het de Ferrari onder de scheerapparaten "soepel,glad en snel"ik beveel de S9000 iedereen aan

Senseo is onmisbaar 08-12-2019

Scheren 2.0

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Eigenlijk behoeft deze Philips shaver geen uitleg.
Deze shaver doet gewoon erg goed scheren.
Ziet er uit om een design award te winnen.
Heeft alle moderniteiten om voor jaren up-to-date te blijven.
En verrast. Positief in elk aspect.

Ik was al een tevreden gebruiker van Philips shaver coolskin met de Nivea lotion en besloot uit 2 modellen.
De S6000 en de S9000. Omdat ik een QI lader wel zie zitten, viel de S6000 af.
Ook de S7000 vond ik het overwegen waard, maar ja die moet ook aan de kabel als de accu leeg is net zoals de S6000 serie Philips shavers.

Ik heb een lichte baardgroei, en geen last van welke vorm van huid irritatie dan ook, ondanks mijn gevoelige huid.

Zijn er geen nadelen? Het is even priegelen om de scheerkop op de Philips shaver te zetten nadat ik de scheerkop afgespoeld heb na een scheerbeurt. Door het flexibele koppelstuk moet met enige handigheid de scheerkop verenigd worden met de Philips shaver, en omdat ik de accessoires veel gebruik, verwissel ik veel. Hoe dit na jaren gebruik goed blijft is toekomst muziek. Met mijn vorige Philips shavers voelde het degelijker aan.
Het kan ook liggen aan de nieuwigheid. De scheerkop uit elkaar halen om schoon te spoelen, gaat nu soepeler dan toen ik de eerste dag de scheerkop uit elkaar haalde.

Het model SP9861/16 heeft standaard een baardtrimmer. Nou gebruik ik altijd een precisietrimmer. Geen probleem heb ik gemerkt! De baardtrimmer kan ik prima gebruiken om mijn bakkebaarden in shape te brengen.
Wel heb ik op deze website een neustrimmer voor mijn S9000 gekocht. Het resultaat: Geen vieze neusharen meer uit mijn neus, en mijn oren zijn verlost van vies donshaar op mijn oren. Ook geen snij wondjes in de neus, of de vrees in de neus te knippen doordat er geen schaartje meer hoef te worden gebruikt om de neusharen te knippen.

Dan zitten er op de S9000 3 standen om te scheren. Ik gebruik normal en speed.
Ondanks mijn coolskin verleden, scheer ik mij overwegend droog.
Tot slot is de S9000 mijn eerste shaver waar ik niet kan wachten om mij weer te mogen scheren. Het is een genotsmiddel. Elke euro goed besteed. Twijfel niet heren, dit is een scheer apparaat die je gevoeld moet hebben. 60 dagen op proef, beste Philips, jullie krijgen mijn S9000 niet meer terug.

Anoniem 21-10-2019

Scheren is weer leuk

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Had een nieuw scheerapparaat nodig en na wat zoeken was ik overtuigd van dit toestel. Heerlijk om te gebruiken, geen rode huid meer, geen wondjes meer, gemakkelijk in onderhoud en handig met draadloos opladen. Toppie.

Warner2 19-10-2019

Top product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Eindelijk weer een Philips die echt scheert wat een ellende met de vorige. Binnen enkele minuten een super glad gezicht. Boven alle verwachtingen in. En nu afwachten hoelang de scheerhoofden mee gaan. Ik heb de begin datum genoteerd dat ik begonnen ben.

Belmer 15-10-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Ik heb van begin af aan altijd al een Philips scheerapparaat gehad en altijd naar tevredenheid.
Nu overgestapt naar een apparaat die zowel nat en droog kan scheren. Ik kwam uit op de Philips Shaver S9000 Prestige en wel op de SP9820/12.
Wat een geweldig apparaat. Dat het nog gladder kon had ik niet verwacht.

Benno 09-09-2019

Rasage en douceur...

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Rasoir nettement en progrès par rapport au S9000 précédent (3 ans).Plus costaud, moins bruyant, rasage doux et meilleur qu'avec le précédent, du moins après avoir remplacé les têtes sur celui-là.
Ergonomie aussi nettement meilleure…
En espérant que tout ça ne va pas s'écrouler dans deux ans avec les têtes de remplacement.
Un défaut : tondeuse non incorporée !

Jordan42 06-09-2019

Très beau produit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Le produit est neuf donc pour l'instant je le trouve bien je regrette une chose que la version avec la charge Qi aie été aussi cher ca m'a vraiment freiner

A. Breuer 27-08-2019

Vooral mooi scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Scheert goed en snel, oplaadpad is geweldig. Schoonmaken lastiger geworden omdat de opsluitingen dichter zijn geworden en hierdoor de afgeschoren haartjes er moeilijker uit te schudden zijn.

Florian 25-08-2019

eindelijk eens glad geschoren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Eindelijk eens een gladde huid zonder stoppels bij de andere scheerapparaten bleven altijd wel stoppels achter nu voelt het super glad aan. Daar heb ik deze ook voor gekocht gelukkig niet teleur gesteld. Moet wel wat langer scheren maar dat vind ik geen probleem. Ben wel benieuwd hoe lang de mesjes mee zullen gaan.

kobo09 04-08-2019

Mooi maar duur apparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 SP9860

Scheren is een noodzakelijk gebeuren en de serie 9000 maakt het een redelijk plezante bezigheid. Voor de luxe spreekt het prijskaartje maar dan heb je ook wat.