Philips 1000 series S1520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1520 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jerre 01-07-2016

Toestel is simpel

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Zou gladder mogen scheren, niet zo goed voor een ruwe baard.
Het toestel is makkelijk in onderhoud wel jammer dat je het niet kunt afspoelen

Dylanj 26-06-2016

Degelijk scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Goed en degelijk scheerapparaat, doet wat het moet doen. Scheert nauwkeurig en pijnloos. Ideaal scheerapparaat om mee te nemen op reis. Prijs - kwaliteit goede aankoop.

Bart 17-06-2016

Philips S1520/04

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Dit apparaat is prijs/kwaliteit gezien wel in orde. Ik had echter een beter scheerresultaat verwacht. Vaak blijven er nog haartje staan die moeilijk weg te scheren zijn. De batterij is wel zeer goed!

Steff 16-06-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Zeer tevreden over dit toestel.

Zeer makkelijk hanteerbaar. Scheert zeer nauwkeurig. Ik scheerde voordien altijd met mesjes. Maar dit is enorm tijdsbesparend. Vooraf werd er gewaarschuwd voor eventuele irritatie na het scheren, maar niets van gemerkt.

Jammer dat hem niet met water kan spoelen.

Niete 11-06-2016

Glad scheerresultaat en minder huidirritatie

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Ik gebruik dit scheertoestel nu twee weken. In heb altijd elektrisch geschoren, maar met een ander type dan deze circulaire mesjes. In het begin was het daardoor even wennen, maar het resultaat is wel veel beter (glad) dan bij mijn oude scheermachine. Hij maakt minder lawaai en het scheren voelt aangenamer. In mijn hals krijg ik de haren nu ook beter weg. Vroeger had ik na het scheren ook licht rode plekken, maar daar heb ik met dit apparaat helemaal geen last van. Schoonmaken is wel iets lastiger, maar voor de rest zeker een aanrader!

BartDewulf 07-06-2016

Scheert glad

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Scheert de baard vrij glad af. Niet zo glad als een scheermesje, maar veel gladder dan m'n vorige scheermachine. Maakt ook veel minder lawaai.
Als hij leeg is, moet hij wel eerst opgeladen worden vooraleer deze gebruikt kan worden (kan niet scheren terwijl hij in het stopcontact zit...).
Niet zo eenvoudig te reinigen.

Marcelloaerts 01-06-2016

Zeer glad scheerresultaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Ik gebruik dit apparaat gedurende een week en ben zeer tevreden.
Het scheerresultaat is bijna even goed dan met een gewoon scheermesje en scheerschuim. Alleen de lange laadtijd(8 uur) is wel een klein nadeel, maar dat neem ik er graag bij.