De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series5 5197cc Elektrisch Scheerapparaat Man, Clean&Charge, Nat En Droog Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MichielS 18-01-2018

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen. Dit scheerapparaat scheert heel vlot! Mijn baard ging er echt vlot af in tegenstelling tot mijn vorige apparaat. Dit bleef soms haperen in langere haartjes. Daarnaast is het scheerresultaat met dip apparaat ook veel gladder. Ik heb achter ook geen last gehad van irritatie of ingegroeide haartjes. Het is ook makkelijk om te gebruiken, net zoals het schoonmaken van het apparaat!

Pluspunten

• Handig in gebruik

RalfV85 23-12-2017

Braun 5197cc

Ik had het voorrecht om dit toestel te mogen testen (enkel droog geschoren). De Braun 5197cc scheert zeer goed o.a. door de krachtige motor. Dit maakt dat de huid zeer glad aanvoelt. Het scheren gebeurt bovendien ook aanzienlijk sneller dan met mijn vorig toestel (t.w.v. €100). De relatief hoge prijs betaalt zich dus duidelijk terug in het scheercomfort.
Het onderhoud gebeurt makkelijk en snel. Zowel reinigen onder de kraan als met het bijhorende Clean&Charge station is mogelijk. Het apparaat is daarenboven snel opgeladen en heeft een goede autonomie.

Pluspunten

• scheercomfort

Minpunten

• tondeuse

Samj 18-12-2017

Makkelijk in gebruik

Ik ben zeer tevreden over het scheerapparaat van Braun. Het is zeer gebruiksvriendelijk en het apparaat ligt zeer goed in de hand. Het scheert zeer kort waardoor ik me niet elke dag moet scheren. Met mijn vorig scheerapparaat had ik vaak last van een irriterende huid maar sinds ik dit product ben gaan gebruiken is dat verleden tijd. Het enige minpunt vind ik de 'trimmer voor langere haren', deze vind ik minder handig.

Pluspunten

• Leuk design
  • Scheert lekker kort

BV1987 13-12-2017

Krachtig scheerapparaat met flexibele kop

Ik heb het geluk gehad dit toestel van Braun gratis te mogen ontvangen om het te testen. Ik gebruik het dagelijks en dat nu ongeveer al een maand lang. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben van dit toestel. Van het moment dat je het aan zet, voel je de kracht van het scheermachine. Het volgt goed de contouren van je gezicht. Hierdoor moet een scheerbeurt niet lang duren en er blijven geen haartjes achter, die je achteraf nog met een manueel mesje moet verwijderen. Ook de reinigingsbatterij werkt goed en zorgt dat het toestel in ideale conditie blijft. Enigste minpuntje is de trimmer. Deze mist wat power en is minder handig te gebruiken door de manier waarop het aan het toestel zit. Desalniettemin ben ik super tevreden van dit toestel.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede resultaat
  • Onderhoudsvriendelijk