De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series5 5195cc Elektrisch Scheerapparaat Man, Clean&Charge, Nat En Droog Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

JohanGris 05-02-2018
Voordat ik dit apparaat gratis mocht testen, scheerde ik me al jaren met mesjes omdat de aanschaf van een scheerapparaat niet goed bevallen was. Ik kreeg er uitslag van . Hoewel in het begin er niet erg veel vertrouwen in had, moet ik toegeven dat de belofte waar wordt gemaakt. Ik scheer me volledig glad zonder dat dit ten koste gaat van de huid! Geen uitslag meer . Met dit apparaat scheer je je namelijk droog, en dit levert totaal geen irritatie op . Maar met schuim gaat ook erg goed en steeds zonder irritatie. Zelfs na een paar dagen mij niet geschoren te hebben, ging het scheren erg vlot. Ik zou iedereen dit apparaat heel erg aan bevelen; echt een topper!

Pluspunten

• scheert glad
  • makkelijk in gebruik

Stevenw1987 05-02-2018

Glad resultaat, makkelijk in gebruik

k ontving dit pakket om het apparaat gratis te mogen testen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit scheeraparaat. Ik heb me tot voor kort met een oud scheerapparaat van ongeveer 12 jaar oud geschoren in de overtuiging dat dit het beste was maar het tegendeel is bewezen. Ik heb dit nu een aantal maanden kunnen uittesten en ik moet zeggen dat ik enorm verbaasd ben. Het is makkelijk in gebruik, onderhoud en het resultaat is echt superglad. Ik kreeg van gewone mesjes en mijn vorig scheeraparaat uitslag en dit heb ik nu totaal niet meer. Een echte aanrader!

Pluspunten

• glad resultaat
  • makkelijk in onderhoud

WimHeylen 12-01-2018

Goede accu duur, goede scheerprestatie's

Ik heb de gelegenheid gehad om de Braun 5195cc te mogen testen van Roamler en Braun.De Braun 5195cc is een fantastisch scheerapparaat. Ik ben normal gewoon van mij met scheermesjes te scheren, dus stond ik wel een beetje sceptisch tegenover het apparaat. Maar het apparaat scheert wel degelijk glad. OK, een scheermesje is nog iets gladder maar dit resultaat kan je niet met een scheerapparaat berijken. Verder heeft het toestel een degelijke laaddock. Ook kan je het toestel automatisch laten reinigen. Er zit een vloeistof in, welke vervangen kan worden en deze reinigt het toestel. Dus wel best tevreden. Enkel de handleiding is zo klein gedrukt. Maar dit is uiteraard bij meerdere toestellen het geval.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • goede accu duur
  • Zelf reinigend

Minpunten

• klein gedrukte handleiding
  • duur

Martijn M 22-12-2017

Het beste apparaat wat ik tot nu toe getest heb.

Na het ontvangen van mijn test toestel van de Braun series 5 kon ik niet wachten om deze te proberen.
Na het openen van de verpakking merkte ik op dat het toestel echt een kwalitatief aanzicht heeft.
Het clean & laadstation heeft een ietwat design look wat toch in elke badkamer zal passen, het scheerapparaat voelt stevig en kwalitatief aan, ligt zeer goed in de hand terwijl het toch niet te zwaar aanvoelt.
Na enkele scheerbeurten waarbij het gezicht en de baard zich aanpaste aan het nieuwe apparaat viel mij op hoe efficiënt het toestel werkt.
Persoonlijk merk ik weinig verschil tussen droog en nat scheren, al glijd het toestel iets vlotter over de huid wanneer een beetje scheerschuim gebruikt wordt.
Een klein minpuntje zijn de haartjes juist onder het kaakbeen, zoals vele elektrische scheerapparaten heeft ook dit toestel moeite met alle haartjes op deze ronding perfect af te scheren.
Een groot voordeel voor mij was dat door de ontsmettende werking van het clean&laadstation de scheeruitslag die ik vroeger had volledig verdwenen was.
Tevens merk ik op dat aftershave aanbrengen na het scheren niet meer het pijnlijke en branderige gevoel geeft als bij traditioneel scheren.
Dit toestel is in mijn ogen een top product

Pluspunten

• Geen uitslag door Clean&Charge systeem
  • Batterijduur
  • Waterdicht

Minpunten

• Haartjes in hals blijven moeilijk te scheren

Tom Vdk 15-12-2017

Ik heb onlangs de braun Series 5 5195cc gratis kunnen testen dankzij Roamler.be en ik moet eerlijk zeggen dat dit scheerapparaat een perfect glad scheerresultaat oplevert en dit zonder irritaties aan de huid. Perfect voor iedereen die een goede verzorging hoog in het vaandel draagt maar toch houdt van een snel en efficiënt resultaat. De serie 5 is echt een must voor elke moderne man! Ook de cleaning station is een ongelooflijk handig apparaat die ervoor zorgt dat het scheerapparaat in optimale conditie blijft.

Johan 11-12-2017

Scheert erg goed.

Voordat ik dit apparaat in handen kreeg, scheerde ik me al jaren met mesjes omdat de aanschaf van een scheerapparaat niet goed bevallen was. Ik kreeg er uitslag van .
Door Roamler kreeg ik de kans om dit apparaat te testen. Hoewel in het begin er niet erg veel vertrouwen in had, moet ik toegeven dat de belofte waar wordt gemaakt. Ik scheer me volledig glad zonder dat dit ten koste gaat van de huid! Geen uitslag meer .
Ik zou iedereen dit apparaat heel erg aan bevelen; echt een topper!

Rachid El Khayari 05-12-2017

Top prestatie

Ik ontving dit scheerapparaat gratis om te te testen via roamler. Het aparaat is Heel gebruiksvriendelijk zit comfortabel in de hand, en Scheert super snel glad en de batterij gaat lang mee.een grote pluspunt is de flexibele scheerkop superhandig voor onder de kin te scheren, met de precisietrimmer was trimmen nog nooit zo gemakelijk. Ook handig dat het apparaat zichzelf reinigt. 1 minpuntje is dat het apparaat wat veel lawaai maakt. Maar los daarvan ben ik er super tevreden van.

Pluspunten

• Precisietrimmer.
  • Zelfreininging

Minpunten

• Veel lawaai