Philips SHAVER Series 7000 S7520

vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7520 op Kieskeurig.be.

Davy76 02-12-2017

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Fijn scheerapparaat, erg fijn dat er een trimmer op kan en een borstelkop. Ligt fijn in de hand, scheert kort maar is niet zo glad als met een mesje. Iets langere haren scheert hij niet af. Weinig tot geen irritatie van de huid na het scheren.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Trimmer en borstel kop.
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Scheert langere haren niet af
  • Niet zo glad als met een mesje

Niels 24-11-2017
  • Product gekregen

Philips Serie 7000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Na jarenlang te scheren met een Braun serie 7 scheerapparaat. Heb ik nu de overstap gemaakt naar de Philips Serie 7000. Tijdens het openen van de verpakking viel het al snel op dat dit een zeer mooi scheerapparaat is. Ik was heel enthousiast om voor de eerste keer aan de slag te gaan met dit scheerapparaat. Wat me enorm opviel was dat het toestel bijzonder stil is. Dit is voor mij een hele verbetering omdat dit hiervoor soms storend was voor anderen. Omdat dit toestel zo stil werkt had ik eerst schrik dat het scheerresultaat wat zou tegenvallen. Maar dit was gelukkig niet het geval. Het scheerresultaat is heel goed en glad.

Ondertussen heb ik het scheerapparaat al 4 keer gebruikt en het valt steeds beter en beter mee. Voor mij was het in het begin wennen om geen op- en neergaande bewegingen te maken maar ronddraaiende bewegingen. Maar dit ben je zo snel terug gewoon. En ik merk ook dat de scheertijd telkens korter wordt omdat je het toestel snel gewoon bent.

Pluspunten

• Heel tevreden
  • Zeer mooi design
  • Aangenaam stil
  • Glad scheerresultaat
  • Snel opgeladen

Piet 16-06-2017

Mooi uiterlijk, goede Accu, maar geen scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Heb dit scheerapparaat nu ongeveer 3 weken in gebruik, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer teleurgesteld ben in het scheerresultaat.
Of ik me nu 5 minuten, 10 minuten of een kwartier scheer, glad wordt het nooit. Mijn gezicht blijft stoppelig, en het lijkt er op dat sommige plekken helemaal niet bereikt worden. Heb me vandaag maar weer eens met scheermesjes geschoren, wilde toch weer eens voelen hoe dat is, een glad gezicht. Het verschil is verbijsterend groot. Ik kan dit scheerapparaat dus absoluut niet aanraden. De 3 punten die ik geef zijn voor het uiterlijk, het geluid, en de ergonomie van het apparaat. Qua scheren zou dit apparaat echter een 0 moeten hebben.

Pluspunten

• Mooi uiterlij
  • Redelijk stil
  • Snel opgeladen
  • Gaat lang mee op volle accu

Minpunten

• Scheert slect

W.de Bruijne 19-12-2017

Goede accuduur ,moeilijk hanteerbaar(bovenlip etc)

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik scheer me ruim 50 jaar met philishave ne met plezier,doch dit nieuwe app.valt erg tegen!
Gebruik van trimmer in badkamer zonder bril en schoonmaken erg moeilijk,bij vorige modellen was dat alleen maar druk op knopje,nu moet hele kop eraf en maar zoeken naar de trimmer in het opbergkastje.Ook scheerresultaat valt tegen.!

krisgoe 01-12-2017
  • Product gekregen

Perfect toestel voor zowel droog als nat scheren!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Bij het uitpakken van het apparaat was ik onder de indruk van het prachtig design van het toestel. Toestel ligt ook heel goed in de hand. De handleiding met enkel afbeeldingen stelde me wel wat teleur. De eerste scheerbeurt deed ik droog, en tot mijn verbazing stelde ik vast dat dit het eerste toestel was waar ik geen uitslag en branderig gevoel van kreeg. Dus zeker een pluspunt voor mij. De dag nadien heb ik me nat geschoren en stond ik verbaasd van het resultaat. Het voelde echt aan als ik geschoren was met een scheermesje. Sedert dat ik het toestel heb, reist het dagelijks mee met mij en heb ik mijn scheermesjes opgeborgen. Best tevreden over het toestel en zou het zeker aanraden aan iedereen die zich normaal nat scheert met mesjes. De batterij gaat ook heel lang mee, 3 weken geleden opgeladen en het apparaat doet het nog altijd!

Pluspunten

• Nat scheren
  • Prachtig design
  • Gemak van reinigen

Luckyman 30-11-2017

Goed toestel mits enkele verbeteringen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Heb de serie 7000 nu reeds 2 weken in gebruik. Vind dat de drie scheerkoppen te groot zijn (diameter is te groot) om goed onder de neus te kunnen scheren. Tevens heb ik reeds meerdere malen ongewild op de uit en aan knop geduwd tijdens het scheren. De plaats van de schakelaar is dus niet zo goed gekozen. Wat wel zeer positief is, is de capaciteit van de batterij.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Grote scheerkoppen
  • Aan uit knop

Steven 29-11-2017

Beste scheerapparaat ooit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik had het geluk dit apparaat te mogen testen en ik ben hier super gelukkig mee want dit is echt een top apparaat !! Licht in de hand, scheerkoppen héél wendbaar, de batterij gaat super lang mee, echt een makkie om te onderhouden. Het scheerresultaat is echt geweldig maar wat ik vooral top vind is dat je dit apparaat zowel voor de snelle scheerbeurt, droog kunt gebruiken. Als ook mee onder de douche kunt nemen en dan met scheerschuim kunt gebruiken. Had eerder al 4 apparaten en dit steekt er echt met kop en schouders bovenuit !!

Pluspunten

• lange batterijduur
  • mooi design
  • scheerknoppen héél wendbaar
  • prima scheerresultaat
  • super gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• rits van etui kan beter

Pollewops 01-09-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

In vind dit Philips scheerapparaat perfect werken.
Jammer is wel dat hij het vandaag begeven heeft na 3 jaar en 6 maanden. Net 6 maanden buiten de garantie.
Een nieuwe bestellen dan maar.

Hurks 14-08-2020

niet zo tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik heb me altijd (ben 73) geschoren met Philips shavers. Nooit klachten gehad. Maar deze shaver (aankoop 5-7-2017) bevalt me niet goed. Vooral liggende haartjes pakt ie niet op (ook niet na nieuwe scheerkoppen). Gevolg is dat ik me vaak met een ordinair krabbertje nog moet nascheren. Jammer van deze ervaring.

jostieeen 16-07-2020

heel fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

ik scheer al zeker 40 jaar met een philishav ik kan iedereen dat aanraden nu heb ik de 7000 bevald mijn zeer goed ik kan weer jaren vooruit

de Graauw 07-05-2020

Prima Acheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Prima product, scheert gladder dan glad. Jammer dat er zo'n te grote opbergbox bijzit. Neemt zoveel onnodige ruimte in beslag.

Pieter51 29-03-2020

Mn oude HQ8240 scheert beter!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Mijn oude Philips HQ8240 had nieuwe scheerkoppen nodig vond ik. Maar het was misschien ook wel tijd voor een geheel nieuw apparaat.Dus werd het een nieuwe S7710. Eerste jaren prima , nu een drama. Mn oude Philips weer van stal gehaald en wat blijkt? Scheert glad , bij de S7710 bleven de helft van de haartjes nog zitten.
Beste Philips hoe kan het dat zo,n oud apparaat , nog nooit een scheerkoppen wissel gehad , veel beter scheert dan zo,n nieuwerwets ding?
En niet aankomen met smoesjes van schoonmaken en een dure scheerkoppen wissel.
Ik voel mij bekocht

r de vries 08-02-2020

Scheert niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik heb reeds verschillende Philips apparaten gehad maar dit is de slechtste.
Het scheerresutaat is slecht.

Anoniem 04-02-2020

Snel en glad geen irritaties

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Geheel naar wens. Snel makkelijk glad iedere ochtend weer. Geen irritante brandende huid. Makkelijk schoon te maken. Ook fijn reinigen 1x per maand. Helemaal happy met deze aankoop.

Vooruit 12-01-2020

Scheerapparaat kan je zowel nat als droog.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Scheerapparaat ligt prettigin de hand er is nog een tondeuze bij die op verschillende hoogten instelbaar is. Erg handig!

Barendrecht 09-01-2020

Goed Apraten van Philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Hallo Goedenavond. Ik vind de scheerapparaat heel erg goed werken met Droog en nat doen. gladde Gevoel en goed Apraten Van Philips. Ik hebt geen min minten voor u staan en ik bent heel erg Tevreden met de Spullen van Philips!, Bedanken

Johama 05-01-2020

Scheeapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Mijn vraag hoe zet ik het apparaat zodanig in elkaar dat de onderdelen er ,bij het schoonmaken,niet meer uit vallen

De Wit 27-10-2019

Het apparaat scheert zeer slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Georiënteerd op een goed en betaalbaar scheerapparaat gekomen tot de keuze scheerapparaat type 7370/12.
Intussen 10 maanden in gebruik. Wat valt dit apparaat mij tegen. Scheert zeer slecht.
Met de tondeuse regelmatig de "lange" haren verwijderen.

RA De Jong 03-10-2019

Teveel geïdealiseerd.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik scheer mijn leven lang met Philips. Verrukt was ik over de nivea coolskin. Maar alles kent een eind. De blauwe vatting van de scheerhoofden (geroemd om zijn gladheid) begint al enigszins stroef te worden. Door deze stroefheid is de scheer-kophouder al menigmaal van het scheerapparaat gewipt en op de grond gevallen. Ik scheer onder de douche! Jammer. Persoonlijk denk ik dat de extra beweeglijkheid van de scheerkoppen van de 9000 serie fijner scheren, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Harry-1 15-09-2019

Goede scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Naar 22 jaar was een nieuwe scheerapparaat nodig niet dat ik deze dagelijks gebruikte
(tussen door met mesje) maar nu bijna alleen met de Philips Shaver