Braun Series 7 7850cc Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 7 7850cc Wet&Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Heyndrickx D 15-01-2018

Beste Elektrische scheerervaring ooit

Ik heb de Series 7 van Braun gratis gekregen om uitgebreid te testen. Het is de beste elektrische scheerervaring ooit. Het apparaat is krachtig genoeg om een zware baard van een week zonder enig probleem en zonder enige irritatie weg te werken. De scheermesjes passen zich perfect aan de vorm van het gezicht aan waardoor alle delen van de hals en de kaaklijn ook makkelijk geschoren kunnen worden. Het Clean&Charge station zorgt er voor dat je altijd kan rekenen op een perfect proper en volledig opgeladen scheerapparaat.

Pluspunten

• Zeer krachtig apparaat
  • Past zich perfect aan je gezicht aan

Bart 01-12-2017

Kwalitatief hoogstaand product

Ik heb deze 7850 cc nu een 2tal weken in mijn bezit. Het toestel werd mij gratis ter beschikking gesteld om het te testen.
Normaal scheer ik me om de 2-3 dagen met een gillette omdat ik vroeger wel wat last had van irritatie na het scheren met een elektrisch apparaat.
Ook bij dit toestel heb ik het om de 3 dagen gebruikt. Het resultaat is zeer goed en glad, en ik merk geen enkele vorm van irritatie achteraf.ook niet bij de meest intense stand, want als test heb ik elke stand geprobeerd. Uiteraard weet ik niet wat dat zou geven bij een dagelijkse scheerbeurt,
Het bijgeleverde onderhoudssysteem werkt prima, maar best wel enkel voor thuisgebruik wegens te omslachtig en te groot om mee te nemen.
De trimmer werkt ook prima en de batterij gaat langer mee dan aangegeven. Ook handig is de mogelijkheid om je te scheren onder de douche en de gemakkelijk verwijderbare scheerkop en het toestel zelf gewoon onder de kraan af te spoelen.
Kortom ... een topproduct waardoor ik soms twijfel wat te gebruiken ... scheermesje op deze gesofistikeerde Braun...
Ik kan het product dan ook met volle overtuiging aanraden !

Pluspunten

• Stevigheid en uitrusting van het toestel
  • Zeer glad resultaat
  • Weinig tot geen irritatie
  • Zeer hygiėnisch voor reinigen en onderhoud

Minpunten

• Basisstation te groot om mee te nemen