Philips SHAVER Series 3000 S3520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3520 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jimmy 13-03-2019

MILIEU ONVRIENDELIJK !!!!!

Dit apparaat kan enkel scheren via de batterij en niet via netvoeding. Dit wil zeggen als de inwendige accu het laat afweten dat je het gehele apparaat mag weggooien. Schande dat je
bij lege accu dus ook niet verder kan om u te scheren en je effectief moet wachten tot het
deels is opgeladen. Als de accu het helemaal laat afweten mag je het toestel gewoon weggooien.
Dit zou moeten verboden zijn bij wet. Maar ja, de economie trekt zich de milieuproblematiek
maar weinig aan.
Kwalitatief goed prijs daar in promotiestunt gekocht via HUBO à 30 euro JAWEL !!!!

Jean 22-11-2018

goed maar goedkoper gekocht via expert 49 euro

mijn vierde philips na rommel gekocht te hebben bij LIDL en AEG; chinezen kopen duitse merken
en verkopen merk met duits verleden, maar met huidige problematische kwaliteit.
De Philips is ook een made in China, maar met Philips kwaliteit.

Pluspunten

• comfortabel scheren
  • kwetst niet

Jean 22-11-2018

goed maar goedkoper gekocht via expert 49 euro

en verkopen merk met duits verleden, maar met huidige problematische kwaliteit.
De Philips is ook een made in China, maar met Philips kwaliteit.

Pluspunten

• comfortabel scheren
  • kwetst niet