Philips SHAVER Series 3000 S3110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3110 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Freddy7 26-06-2016

Comfortabel maar tijdrovend

Dit scheerapparaat is zeer handig in gebruik en ligt goed in de hand. In vergelijking met andere toestellen duurt het nogal lang om perfect geschoren te zijn zeker wanneer de baard iets harder is. Prijs kwaliteit zeker en vast een degelijk toestel

Bart 21-06-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb dit apparaat nu enkele weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het toestel ligt goed in de hand, is heel licht, ziet er goed uit en het scheerresultaat is wat je mag verwachten van een scheerapparaat.
Het enige minpunt is het ontbreken van een trimmer, maar in deze prijsklasse is dit te verwachten.

Joren 20-06-2016

Degelijk apparaat dat zijn werk doet

Normaal gezien werk ik met mesjes en als het vlug moet gaan had ik nog een oud philishave scheerapparaat van 12 jaar oud.
Dit apparaat echter gaat zeer dicht naar het resultaat van de mesjes maar dan zonder alle ongemakken. Veel minder tijdrovend en geen wondjes of geknoei met schuim dat op je kleren achterblijft.
De mesjes zijn naar de onderkant van de lade verbannen :)

Guigui 15-06-2016

zeer goeie prijskwaliteit

Sinds ongeveer 2 weken heb ik mijn oude electrische scheerapparaat geruild voor deze toestel, en ben er zeer tevreden over!
De design vind ik echt mooi en het toestel ligt goed in de hand, zeker door de anti-slip afwerking van de binnenkant.
Over het scheren heb ik geen opmerking, het schhert heel glad en zonder irritatie.
Toch even opletten voor de mensen die dit toestel zouden willen kopen: er is geen uitklapbare trimmer voorzien, wat wel het geval is bij het meest andere toestellen.
Toch zou ik dit toestel zonder te aarzelen aan vrienden aanraden!

StD24 15-06-2016

Zeer aangename scheerervaring

Ik gebruik dit toestel sinds enkele weken en ben er zeer tevreden over. Het toestel past zich door de flexibele scheerkoppen goed aan aan het scheeroppervlak. Hierdoor verloopt het scheren vlot en heeft men geen last van irritaties.

kennehbe 15-06-2016

Perfecte verhouding prijs/kwaliteit

Ik gebruik de Philips Shaver series 3000 nu al enkele weken. Scheert aangenaam en vlot, reinigt gemakkelijk en de batterij is goed.

OlivierKatrien 09-06-2016

Testen voor The Insiders

Heb deze Shaver eerlijk getest voor The Insiders Als je deze Shaver uit de doos haalt, wordt je al verlieft op het uiterlijk. Echt een stijlvol model ,wat zeer goed in de hand ligt. Ik was overigens al wel bekent met de Shavers van Philips, dus al enigszins gewent aan deze scheer koppen. Alleen deze kop is werkelijk een verademing. Alle contouren maakt hij sierlijk over je gezicht. werkelijk fantastisch. Schoon maken gaat ook goed. Even onder de kraan afspoelen. Persoonlijk scheer ik altijd droog. maar dat is mijn gewoonte. Ik heb eerlijk alleen maar positieve ervaring met deze Shaver S3110/06. Dus mijn conclusie, echt een aanrader. Als ik een score zou moeten geven in punten, zou het voor mij 9 zijn. Werkelijk een verademing om je hiermee te scheren.

Joris85 09-06-2016

Perfect glad

Mooi ontworpen toestel dat weinig lawaai maakt en vlot scheert. Het oppervlak voelt zeer glad aan en glijdt gemakkelijk over de huid. Hierbij volgt het de gezichtscontouren probleemloos. Het resultaat is zeer goed, al is het even wennen aan het feit dat je best met draaiende bewegingen scheert.

Tom 02-06-2016

Stil, licht toestel met glad resultaat

Ik heb dit toestel nu reeds enkele dagen mogen testen en heb voordien altijd een Philips scheerapparaat van een iets hogere categorie gebruikt. Het eerste wat me opviel toen ik dit toestel uit de doos nam, was het ontbreken van een trimmer, dit is namelijk één van de functies die ik op mijn oude toestellen regelmatig gebruikte. Het ontbreken van deze functie was ook meteen voelbaar toen ik het toestel voor de 1ste keer gebruikte, vooral wanneer je je baard iets langer laat staan, kan het vrij pijnlijk zijn om deze dan onmiddellijk met de scheerkoppen af te doen. Voor de rest ben ik wel tevreden van het toestel, het scheert mooi, fijn en glad af en ik heb geen last gehad van geïrriteerde huid, wat ik wel voorhad met mijn vorig toestel.

TC-Matic 31-05-2016

Glad en stil

Glad en mooi scheerresultaat, het afspoelen met water is makkelijk en handig, spijtig genoeg geen uitklapbare tondeuse aan. Toch zeer tevreden van dit apparaat