Philips SHAVER Series 3000 S3120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3120 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

tomtjen 26-06-2016

Goed scheren voor een goede prijs

Deze nieuwe uitgave scheert erg aangenaam, zonder irritaties of sneetjes met een mooi resultaat. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Je scheert iets langer, maar masseert als het ware je gezicht. De batterij gaat lang mee, wat ook erg handig is.
Het was eerst even wennen, wat absoluut normaal blijkt te zijn, maar nu zou ik me geen ander apparaat meer kunnen wensen. Prijs/kwaliteit een echte aanrader!

MrDude004 23-06-2016

Prima apparaat

Het apparaat is zeer bebruiksvriendelijk en vergemakkelijkt het typische ochtendproces van opstaan en klaar maken voor een nieuwe dag.

Rouches 21-06-2016

Aangename scheerbeurt

Opvallend glad resultaat voor droog scheren en dit eveneens op gevoeligere huid zoals de hals (allicht door de flexibele kop v/h apparaat). Bovendien is ook de comfortcut geen loze belofte en heb ik helemaal geen last van snijwondjes, iets waar ik anders best gevoelig voor ben. Toestel is handig in gebruik, onder meer door af te spoelen onder de kraan (wat niet wil zeggen dat je ook nat kan scheren), wel lange oplaadtijd bij ingebruikname ... al is dit een éénmalig euvel.

Bart 19-06-2016

Licht en handig

Toen ik het toestel uit de doos nam, was ik zeer verrast hoe licht het was. Na enkele scheerbeurten werd het resultaat steeds beter en beter. Ervoren had ik een toestel van een ander (kwaliteits)merk maar deze Philips series 3 zijn gewoon veel beter en veel gebruiksvriendelijker. Ook het reinigen is heel eenvoudig, gewoon even onder de kraan uitspoelen en klaar. Zeker een aanrader!

kenny 17-06-2016

Solied apparaatje

Apparaat is degelijk, wel jammer dat er geen trimmer op aanwezig is, in het begin is het wennen omdat je met een andere scheer beweging moet maken.

Frederik 16-06-2016

Kwalitatieve scheerbeurt

Bij dit apparaat is enekl de laadtijd van langere duur.
Nadien ondervind u geen enkel ongemak. Scheert nagenoeg alle haren van de eerste keer af. En vangt ze op in het apparaat. Nadien even afspoelen onder de kraan is uiteraard mogelijk.

Roetker 15-06-2016

Tussen de 2

Nu kleine 14 dagen in gebruik. Ik heb een redelijk volle baard. Als ik deze enkele dagen laat staan, ondervind ik wel dat het apparaat moeilijk mijn baard kan scheren. De haartjes worden dan meer uitgetrokken dan afgeschoren. Wat ik ook wel mis is een kleine trimmer, vind ik toch wel handig dat dit aan je toestel zit. Waar ik dan zeer tevreden over ben, is dat de haartjes goed opgevangen worden in de scheerkop, én dat deze supersnel uit te spoelen is onder de kraan! Batterij gaat ook lang genoeg mee. De draaibewegingen zijn wel essentieel bij een Philips scheerapparaat.