Philips SHAVER Series 3000 S3120/06 - Reviews

Afspoelbaar
Trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

tomtjen 26-06-2016 Product maand in bezit

Goed scheren voor een goede prijs

Deze nieuwe uitgave scheert erg aangenaam, zonder irritaties of sneetjes met een mooi resultaat. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Je scheert iets langer, maar masseert als het ware je gezicht. De batterij gaat lang mee, wat ook erg handig is.
Het was eerst even wennen, wat absoluut normaal blijkt te zijn, maar nu zou ik me geen ander apparaat meer kunnen wensen. Prijs/kwaliteit een echte aanrader!

K-vin84 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Dit scheerapparaat scheert prima, zonder al te veel andere poes-pas. Scheert goed glad, maar kan niet onder de douche gebruikt worden. Daarnaast heeft het scheerapparaat geen andere accessoires. Ik heb zelf een gevoelige huid, maar geen last van huidirritaties gehad.

Samenvattend: voor deze prijs een prima scheerapparaat

MrDude004 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Het apparaat is zeer bebruiksvriendelijk en vergemakkelijkt het typische ochtendproces van opstaan en klaar maken voor een nieuwe dag.

ArjanH 22-06-2016 Product maand in bezit

prima scheerapparaat

Prima scheerapparaat voor een prima prijs. Goed resultaat, weet de lastige plekjes te bereiken. Verder een goede vormgeving, ligt goed in de hand. De batterij gaat erg lang mee, zo’n twee weken dagelijks scheren en daarna in een mum van tijd weer opgeladen. Wel jammer dat er geen opberg cq. reistasje bij het product zit om het apparaat in op te kunnen bergen na gebruik. Enfin, dit laatste heeft niet veel te maken met de prestatie van het apparaat zelf. Prima product!

Joen 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Glad en irritatieloos scheren en een mooi design

Een mooi en degelijk apparaat die doet wat het moet doen. De voorspelde huidirritatie bij de eerste keer scheren is bij mij uitgebleven gelukkig, waardoor ik gelijk kon genieten van een gladde huid. Geen last van trekkende haartjes.

Alleen een opberghoesje was handig geweest.

ThaButcher 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Wederom goede Philips kwaliteit

Al jaren gebruik ik scheerapparaten van Philips. Ook over dit apparaat meer dan tevreden. Zoals met alles even wennen, maar hij scheert vlot en erg goed! Zelfs als het haar wat langer is (2-3 dagen), nog prima te doen zonder dat het gaat "trekken"en ik eerst met een mesje moet voorbewerken. Dit scheelt weer tijd en plekjes van het mesje.

steefhoog 21-06-2016 Product maand in bezit

mooi product en gebruiksvriendelijk maar mis een paar goede eigenschappen van een scheerapparaat

3,8
Het is over het algemeen een goed apparaat echter heb ik momenteel een apparaat met in de scheerkop een dubbele ring met dus ook dubbel scheeroppervlak. Daarnaast mis ik een tondeuse om even snel de bakkebaarden te trimmen.

Gadget79 21-06-2016 Product maand in bezit

Werkt super

Product nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Scheert glad en snel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker aanschafwaard.

Rouches 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Aangename scheerbeurt

Opvallend glad resultaat voor droog scheren en dit eveneens op gevoeligere huid zoals de hals (allicht door de flexibele kop v/h apparaat). Bovendien is ook de comfortcut geen loze belofte en heb ik helemaal geen last van snijwondjes, iets waar ik anders best gevoelig voor ben. Toestel is handig in gebruik, onder meer door af te spoelen onder de kraan (wat niet wil zeggen dat je ook nat kan scheren), wel lange oplaadtijd bij ingebruikname ... al is dit een éénmalig euvel.

Bart 19-06-2016 Product maand in bezit

Licht en handig

Toen ik het toestel uit de doos nam, was ik zeer verrast hoe licht het was. Na enkele scheerbeurten werd het resultaat steeds beter en beter. Ervoren had ik een toestel van een ander (kwaliteits)merk maar deze Philips series 3 zijn gewoon veel beter en veel gebruiksvriendelijker. Ook het reinigen is heel eenvoudig, gewoon even onder de kraan uitspoelen en klaar. Zeker een aanrader!

wecky 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaatje

Het is een prima scheerapparaat die doet waarvoor hij bedoeld is. Scheert prima en maakt niet zoveel herrie. Er zit geen trimmer bij, maar gezien de lage prijs is dat niet vreemd. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee, stukken beter dan mijn vorige apparaat.

K-vin84 17-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs kwaliteit verhouding

Dit scheerapparaat heeft een prima scheerresultaat. Hij is betaalbaar en degelijk. Geen overdreven luxe, maar een prima scheerapparaat. Hij is helaas niet te gebruiken onder de douche (maar dat is voor deze prijs ook niet te verwachten)

kenny 17-06-2016 Product paar weken in bezit

Solied apparaatje

Apparaat is degelijk, wel jammer dat er geen trimmer op aanwezig is, in het begin is het wennen omdat je met een andere scheer beweging moet maken.

Frederik 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Kwalitatieve scheerbeurt

Bij dit apparaat is enekl de laadtijd van langere duur.
Nadien ondervind u geen enkel ongemak. Scheert nagenoeg alle haren van de eerste keer af. En vangt ze op in het apparaat. Nadien even afspoelen onder de kraan is uiteraard mogelijk.

Tomdesoet 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig resultaat!

Na een aantal weken gebruik, meer dan tevreden! Glad scheer resultaat zonder enigzins uitslag of irritatie.
Tevens makkelijk en handzaam ook het schoonmaken. Jammer dat er geen batterij indicatieop zit.

MichaelW 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima scheerapparaat

Sinds een week maak ik gebruik van dit scheerapparaat. Het apparaat ziet er degelijk uit, licht fijn in de hand en is vrij licht vergeleken met mijn vorige Philips. Wel mist deze een trimmer aan de achterkant.
De eerste scheerresultaten zijn goed. Gezicht wordt vrij snel glad. In de hals duurt het wat langer en heeft het apparaat meer moeite met sommige haartjes. Wanneer je op zoek bent naar een goed scheerapparaat zonder al te veel opties zou ik voor dit apparaat gaan.

Dwal 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goed product!

Deze scheerapparaat werkt prima, de eerste paar keer als je hem gebruikt zal het wat onwennig aanvoelen omdat je op een andere manier moet scheren als normaal.
Apparaat scheert goed en ligt ook fijn in de hand.

jogy100 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn in de hand liggen scheerapparaat.

het scheerapparaat ligt fijn in de hand. hij voel licht aan. het is even wennen met scheren maar als je het gewend bent is het een heel fijn apparaat die mooi glad scheert en zich fijn vormt naar de vorm van je gezicht. verder vind ik het vooral ook een pluspunt dat hij gemakkelijk is om schoon te maken.

Roetker 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Tussen de 2

Nu kleine 14 dagen in gebruik. Ik heb een redelijk volle baard. Als ik deze enkele dagen laat staan, ondervind ik wel dat het apparaat moeilijk mijn baard kan scheren. De haartjes worden dan meer uitgetrokken dan afgeschoren. Wat ik ook wel mis is een kleine trimmer, vind ik toch wel handig dat dit aan je toestel zit. Waar ik dan zeer tevreden over ben, is dat de haartjes goed opgevangen worden in de scheerkop, én dat deze supersnel uit te spoelen is onder de kraan! Batterij gaat ook lang genoeg mee. De draaibewegingen zijn wel essentieel bij een Philips scheerapparaat.

Kevin 14-06-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat

Nog nooit elektrisch geschoren, maar bevalt heel aardig. Het is snel en makkelijk om dit apparaat te gebruiken. In het begin wel wat irritatie van de huid, maar dat ging over nadat ik er aan gewend was.