Philips SHAVER Series 3000 S3120 - Reviews

Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rouches 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Aangename scheerbeurt

Opvallend glad resultaat voor droog scheren en dit eveneens op gevoeligere huid zoals de hals (allicht door de flexibele kop v/h apparaat). Bovendien is ook de comfortcut geen loze belofte en heb ik helemaal geen last van snijwondjes, iets waar ik anders best gevoelig voor ben. Toestel is handig in gebruik, onder meer door af te spoelen onder de kraan (wat niet wil zeggen dat je ook nat kan scheren), wel lange oplaadtijd bij ingebruikname ... al is dit een éénmalig euvel.

Frederik 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Kwalitatieve scheerbeurt

Bij dit apparaat is enekl de laadtijd van langere duur.
Nadien ondervind u geen enkel ongemak. Scheert nagenoeg alle haren van de eerste keer af. En vangt ze op in het apparaat. Nadien even afspoelen onder de kraan is uiteraard mogelijk.

Tomdesoet 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig resultaat!

Na een aantal weken gebruik, meer dan tevreden! Glad scheer resultaat zonder enigzins uitslag of irritatie.
Tevens makkelijk en handzaam ook het schoonmaken. Jammer dat er geen batterij indicatieop zit.

tomtjen 26-06-2016 Product maand in bezit

Goed scheren voor een goede prijs

Deze nieuwe uitgave scheert erg aangenaam, zonder irritaties of sneetjes met een mooi resultaat. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Je scheert iets langer, maar masseert als het ware je gezicht. De batterij gaat lang mee, wat ook erg handig is.
Het was eerst even wennen, wat absoluut normaal blijkt te zijn, maar nu zou ik me geen ander apparaat meer kunnen wensen. Prijs/kwaliteit een echte aanrader!

K-vin84 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Dit scheerapparaat scheert prima, zonder al te veel andere poes-pas. Scheert goed glad, maar kan niet onder de douche gebruikt worden. Daarnaast heeft het scheerapparaat geen andere accessoires. Ik heb zelf een gevoelige huid, maar geen last van huidirritaties gehad.

Samenvattend: voor deze prijs een prima scheerapparaat

Kevin1984 26-06-2016

Prima prijs kwaliteit!

Samenvattend: voor deze prijs een prima scheerapparaat

MrDude004 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Het apparaat is zeer bebruiksvriendelijk en vergemakkelijkt het typische ochtendproces van opstaan en klaar maken voor een nieuwe dag.

ArjanH 22-06-2016 Product maand in bezit

prima scheerapparaat

Prima scheerapparaat voor een prima prijs. Goed resultaat, weet de lastige plekjes te bereiken. Verder een goede vormgeving, ligt goed in de hand. De batterij gaat erg lang mee, zo’n twee weken dagelijks scheren en daarna in een mum van tijd weer opgeladen. Wel jammer dat er geen opberg cq. reistasje bij het product zit om het apparaat in op te kunnen bergen na gebruik. Enfin, dit laatste heeft niet veel te maken met de prestatie van het apparaat zelf. Prima product!

Joen 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Glad en irritatieloos scheren en een mooi design

Een mooi en degelijk apparaat die doet wat het moet doen. De voorspelde huidirritatie bij de eerste keer scheren is bij mij uitgebleven gelukkig, waardoor ik gelijk kon genieten van een gladde huid. Geen last van trekkende haartjes.

Alleen een opberghoesje was handig geweest.

Arjan1978 22-06-2016

prima scheerapparaat

Prima scheerapparaat. De behuizing ligt lekker in de hand en de beweegbare scheerkop weet de lastige plekjes goed te bereiken. De batterij gaat lang mee, zon twee weken dagelijks scheren, en is daarna in een mum van tijd weer opgeladen. Een opbergtasje was wel handig geweest, deze zit er helaas niet bij. Enfin, dat heeft met de prestaties van het apparaat zelf niet veel te maken. Prima product voor een prima prijs.

ThaButcher 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Wederom goede Philips kwaliteit

Al jaren gebruik ik scheerapparaten van Philips. Ook over dit apparaat meer dan tevreden. Zoals met alles even wennen, maar hij scheert vlot en erg goed! Zelfs als het haar wat langer is (2-3 dagen), nog prima te doen zonder dat het gaat "trekken"en ik eerst met een mesje moet voorbewerken. Dit scheelt weer tijd en plekjes van het mesje.

Dumoulist 21-06-2016

Prima apparaat voor een prima prijs!

Ik kom van een ouder Philips scheerapparaat af, en moet zeggen dat de kwaliteit van Philips scheerapparaten wel weer is doorgezet. Voorheen een ander merk gehad, maar deze was niet fijn schoonmaken en in gebruik.
Het huidige apparaat is makkelijk te reinigen, aangezien hij ook onder water gehouden kan worden. Tevens is het zeer makkelijk in gebruik.
Er zijn wel twee kleine nadelen. Ik mis een baardtrimmer op het apparaat, mijn vorige had dit wel en dat maakte het wat gemakkelijker bij de bakkebaarden. Tevens duurt het wel even voordat het is opgeladen, desalniettemin gaat hij wel lang mee.

steefhoog 21-06-2016 Product maand in bezit

mooi product en gebruiksvriendelijk maar mis een paar goede eigenschappen van een scheerapparaat

3,8
Het is over het algemeen een goed apparaat echter heb ik momenteel een apparaat met in de scheerkop een dubbele ring met dus ook dubbel scheeroppervlak. Daarnaast mis ik een tondeuse om even snel de bakkebaarden te trimmen.

Gadget79 21-06-2016 Product maand in bezit

Werkt super

Product nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Scheert glad en snel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker aanschafwaard.

shhstra 21-06-2016

mooi product en gebruiksvriendelijk maar mis een paar goede

Het is over het algemeen een goed apparaat echter heb ik momenteel een apparaat met in de scheerkop een dubbele ring met dus ook dubbel scheeroppervlak. Daarnaast mis ik een tondouse om even snel de bakkebaarden te trimmen.

Dimitri1987 21-06-2016

Geweldig scheerapparaat

Het scheerapparaat voelt goed aan en ligt lekker in de hand. De meeste scheerapparaten hebben moeite met het scheren van de hals, maar deze scheert zelfs daar zeer glad! Ook is hij makkelijk schoon te maken en de prijs/kwaliteit is zeer goed.

Bart 19-06-2016 Product maand in bezit

Licht en handig

Toen ik het toestel uit de doos nam, was ik zeer verrast hoe licht het was. Na enkele scheerbeurten werd het resultaat steeds beter en beter. Ervoren had ik een toestel van een ander (kwaliteits)merk maar deze Philips series 3 zijn gewoon veel beter en veel gebruiksvriendelijker. Ook het reinigen is heel eenvoudig, gewoon even onder de kraan uitspoelen en klaar. Zeker een aanrader!

wecky 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaatje

Het is een prima scheerapparaat die doet waarvoor hij bedoeld is. Scheert prima en maakt niet zoveel herrie. Er zit geen trimmer bij, maar gezien de lage prijs is dat niet vreemd. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee, stukken beter dan mijn vorige apparaat.

wecky 18-06-2016

Prima apparaat voor een mooie prijs

Jogy100 18-06-2016

Overtreft mijn verwachtingen

Een zeer fijn apparaat die goed en licht in de hand ligt. Hij is gemakkelijk schoon te maken na gebruiken, de batterij gaat redelijk lang mee. ik moest even wennen omdat hij anders scheert dan mijn apparaat die ik had en was benieuwd of deze gezien de goedkope prijs mij ook zou bevallen maar deze bevalt me meer dan uitstekend. hij scheert mooi glad en geeft mij het gewenste resultaat. zeker een aanrader.