Philips SHAVER Series 5000 S5100 - Reviews

Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 86 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

willi 18-04-2016 Product half jaar in bezit

mooie scheer apparat

heb hem nu al een tijdje en ben er heel tevreden mee.
is een handig scheer apparat doet wat hij moet doen is handig in gebruik en makkelijk schoon te maken

Benno 23-01-2016 Product maand in bezit

Ik heb me nu een aantal weken de philips 5100 getest en met een heel goed resultaat.
Ik raad dit apparaat aan omdat die zijn werk goed doet.

restless 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Sinds ongeveer 3 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Het is zeer makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand. Ook de lastig bereikbare plekken zijn prima glad te scheren door de flexibele kop. Doordat de kop en de trimmer onder de kraan af te spoelen zijn is het onderhoud erg simpel en snel. Kortom een fijn apparaat voor een prima prijs

Frits Taal 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Philips shaver 5000 : Pluspunten : mooi toestel, scheert zeer stil, afwasbare kop is een pluspunt, batterij gaat zeer lang mee. Het toestel is zeer licht tov mijn vorige philips en braun toestel. Minpunten : Het toestel heeft geen zakje of opberghoes of doos. Ik mis een borsteltje om de kop uit te poetsen, openklikken en uitschudden is niet genoeg om het leeg te maken. Het toestel scheert makkelijk.

Stenlee 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken heb ik dit scheerapparaat in huis. Voorheen scheerde ik mij met een mesje vanwege huidirritatie. Dit scheerapparaat geeft mij geen huidirritatie en scheert vrij vlot. Ik vind het apparaat vrij stil en makkelijk te onderhouden.

Jammer dat er geen handig reistasje bij zit. Maar die kun jezelf ook aanschaffen. Vanwege de prijs-kwaliteit verhouding vind ik dit een goede aanschaf.

klokkenman 12-01-2016 Product paar weken in bezit

6,8
Ik heb het apparaat nu ca twee weken in gebruik. Ik scheer al jaren met (een iets duurder) model Philips. Dit apparaat doet zijn werk i.h.a. goed, maar door de nogal grote scheerkop valt het scheerresultaat bij mij in de halsstreek wat tegen.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken.
Jammer is dat de tondeuse een los opzet stukje is.Toch een beetje lastig.
Voor deze prijs is het toch een aanrader

Stezie 05-01-2016 Product paar weken in bezit

in enkele minuten ben je klaar met scheren en zonder enige irritaties. Ligt lekker in de hand en makkelijk schoon te houden. min punt vind ik de aan en uit knop.

Benelli 08-12-2016

Prima scheerapparaat

Scheert goed maar ik vind het maar niets dat je de kop er moet afslopen om het trimmertje er op te zetten en vice versa. Op mijn vorige Philips scheerapparaat zat dat gewoon ingebouwd, veel handiger.
Ik vind het ook heel raar dat er geen reisetui bij zit.

henk1234 09-10-2016

Goede scheerprestaties

Dit apparaat doet zijn werk goed, het scheerresultaat is prima. Niettemin twee opmerkingen over het apparaat. Het bijgeleverde dekseltje is erg lastig op de scheerhoofden te plaatsen. Heel snel gaat het reservoir dan open met alle gevolgen van dien. Daarnaast zit de aan- en uitschakelaar precies op de plek waar je het apparaat mee beet pakt. Daardoor gaat het apparaat ongewild uit.

lWal 14-06-2016

Perfect

Goede scheerprestaties. Prijs kwaliteit prima.
Had er wel graag een klein tasje voor deze prijs bij gewild.

falaen1968 13-05-2016

redelijk

Dit apparaat voldoet niet aan mijn verwachtingen,zoals gladde huid.
Tijd is te lang om toch een acceptabel resultaat te krijgen.

sepje68 24-04-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekend scheer resultaat

Prima apparaat, scheerkoppen volgen moeiteloos de contouren van je gezicht waardoor je in een mum van tijd een gladgeschoren gezicht hebt. Apparaat laadt zich snel op en prima accuduur. Top apparaat voor leuke prijs!

Niek2016 08-04-2016

Prima scheerresultaa

Het vorige Philips scheerapparaat was eindelijk toe aan vervanging. Uiteindelijk na diverse recensies te hebben doorgenomen gekozen voor dit model. Tot nu toe geen spijt van gehad. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Kortom een goed scheerresultaat van een apparaat wat prettig in de hand ligt en snel en makkelijk onderhouden kan worden!

Hansjec 22-01-2016

Goed in de hand liggend apparaat

Groot pluspunt zijn de flexibele scheerkoppen, echt ideaal. Wat mij tegen valt is het minimale scheerresultaat. Geen glad resultaat, mesjes lijken niet scherp. Maar overall ben ik tevreden.

Wkruise 22-01-2016

klokkenman2 22-01-2016

Prima scheerapparaat

Heb het toestel 1,5 maanden in gebruik.
Scheert prima en glad. De scheerkoppen zijn weer iets verbeterd t.o.v. vorige versies. Hij ligt redelijke in de hand en de accu gaat veel scheerbeurten mee.

henk52 19-01-2016 Product maand in bezit

6,8
Ik heb het apparaat vanaf 24 december in gebruik.
Het apparaat laad zeer snel op. Ligt lekker in de hand. Alleen scheert het mij niet totaal glad, ik scheer mij nu zowel `s-morgens als `s-avonds. Het scheerresultaat valt mij tegen.

Wimpert 19-01-2016 Product paar weken in bezit

5,8
+ snel opgeladen + Stil - Scheert heel matig - Lang nodig voor matig resultaat Enkele dagen met de 5000 serie nu. Teleurstellend. Het lichtgewicht toestel is stil en trilllingsvrij, maar scheert zeer matig. Misschien moet ik nog even de slagvan het electrisch scheren terugvinden. Verdiend iig nog een tweede beoordeling.

francois5 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk apparaat, gebruiksgemak is perfect, alleen de handleiding is onduidelijk door alleen plaatjes

francois1 19-01-2016

prima

prettig product, haartjes vallen in een bakje, alleen de gebruiksaanwijzing is niet fijn, alles in plaatjes en het was lastig erachter te komen hoe hij precies werkt,