Philips S5310/06 - Reviews

Laagste prijzen
Accu indicator
Afspoelbaar
Bruikbaar onder de douche

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rob.1972 19-01-2016 Product maand in bezit

Heb hem nu een maand en scheren doet ie goed. Ook de stuggere langere haren neemt ie moeiteloos mee. Geen klachten over dit product

Gerrit B 15-01-2016 Product paar weken in bezit

de basisuitvoering nu ruim een week in gebruik. Deze is stiller en gemakkelijker in onderhoud. Maar evenals het oude apparaat scheert ze toch niet overal even glad, aan de zijkant van de kin, onder de oren blijft een lastige plek. evenals de hals, onder kin. Onder de neus altijd even bijpunten met een mesje, dat trekt het ding gewoon niet. Toch wel positief, deze is sneller met scheren, effect duurt ook net even langer. daardoor is in de avond scheren weer goed te doen, blijft glad genoeg tot in de avond. en een beetje haar dan is wel stoer.

Dwerg 29-11-2016

apparaat scheert zeer glad

goed apparaat, helaas ondervind ik problemen met de aan/uit knop. Deze wordt zeer snel aangeraakt tijdens scheren, waardoor apparaat uit schakelt.
Arcitec toestel lag lekkerder in de hand.

Tsjikke 07-09-2016

Een vreselijk apparaat.

Als je hem schoonmaakt helemaal krijg je hem niet meer in elkaar twee maal naar de winkel geweest om hulp na uren alles weer op zijn plaats te krijgen en dan valt alles er weer uit.

ggwp 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Ik heb deze een paar dagen in bezit. Hij scheert fijn, trekt niet aan haren (nagenoeg niet) en is niet te duur. Ook kun je de kop vervangen voor een kleine tondeuse. Laden gaat snel, en makkelijk. Ook een fijn display erop. Misschien enig nadeel is dat het scheerapparaat geen houder heeft. Maar wel voordelig geprijsd.

Ruud42 01-06-2016

prima apparaat

apparaat ligt prettig in de hand, moest even wennen aan de"losse' koppen, heb altijd een compact apparaat gehad.
scheert goed glad en maakt weinig geluid.

Doetje 09-04-2016

Prima scheerapparaat, Nederlands product

Werkt snel en effectief. Groot oppervlak scheerkoppen die het hoofd goed volgen. Scheert voor electrisch toestel goed glad.

Eenvoudig schoon te maken.

Batterij gaat lang mee.

Design is fraai voor een scheerapparaat.

Naxoss 07-04-2016

Goed scheerapparaat

In het begin moet je wennen hoe je het apparaat vast moet houden.
Wanneer je het te hoog vastpakt kom je in contact met de aan/uit knop. lager vasthouden is het moeilijker om heen en weer te draaien.
Geeft al na enkele scheerbeurten aan dat hij gereinigd wil worden.
Dat is irritant.

anja64 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn apparaat, handig in gebruik en scheert goed glad. Echt een aanbeveling voor iedereen. Je zult het zelf ervaren als je hem probeert.

Gerrit2828 14-01-2016

gebuikerservaring

pschuijl 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een erg fijn scheerapparaat en makkelijk in gebruik. Super handig dat het apparaat aangeeft dat hij gereinigd moet worden. Het enige minpunt is dat je tijdens het scheren erg gemakkelijk op de power knop kan drukken en het apparaat uit schakelt.

tangotrimmer 11-01-2016

scheren elke dag weer

Deze 5000 serie bevalt beter dan alle vorige versies scheerapparaten, opvallend is de toepassing van losse scheerkoppen en losse trilkop.
Het vast klikken is iets te omslachtig en past niet altijd direct. De aan/uit knop zit bij het scheren op de verkeerde plaats. je klikt er per ongeluk op en zet dan de machine steeds uit.
Verder prima scheer resultaten en prima trimmer

Armandvanderwaal 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Philips S5000 series sinds enkel dagen in huis. Hij is erg licht en ligt daarnaast ook lekker in de hand. Ik vind hem tevens erg stil. Een ander positief punt is dat hij verwisselbare koppen heeft (die je jammer genoeg wel moet bijkopen). maar hierdoor heb je 1 apparaat voor meerder doeleinden.

De eerste keer de baard eraf halen was niet een succes. hij heeft moeite met de hoeveelheid en dikte van de baard. Maar daarna, voor dagelijks gebruik, is hij erg goed. Nog niet zo glad als met een scheermes, maar geen last van irritatie (wat ik wel heb bij een scheermes).

een erg prettig scheerapparaat, die met name stil en geschikt voor dagelijks gebruik is.

testerM 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en scheert goed en snel. Het scheren zelf is een aangenaam gevoel en ook na het scheren trekt de huid niet en geeft ook geen irritaties.
Ook bij gebruik van de turbostand ervaar ik geen irritatie. Deze turbostand geeft 10% meer vermogen bij een dichte baardgroei.
Voor de afwerking heeft dit apparaat een precisietrimmer, dit is een apart stukje wat op het apparaat kan worden geplaatst.
Je kan er 45 min. mee scheren voordat het opgeladen moet worden en dat kost een uur. Het snoer is lang genoeg om het apparaat neer te leggen op een plaats die niet direct onder het stopcontact ligt.
Tel daarbij de makkelijke reiniging onder de kraan op en de capaciteitsweergave van de accu en het design en dan weet je dat je kwaliteit voor je geld krijgt.

Armandiano 03-01-2016

superstil scheerapparaat

Sinds enkele dagen scheer ik me met
Philips Shaver series 5000.

Ik had een zware baard, dus eerste keer was flinke klus, maar uiteindelijk is het gelukt.
Hij mist nog aardig wat haartjes, kan liggen aan zware baard, maar na een keer of 3 er nog overheen zijn de grote haren in ieder geval weg. Voelt wel glad (niet zo glad als met mes) en zeker niet geïrriteerd aan.

Erg handig zijn de te verwisselen koppen, dat voorkomt 4 apparaten te kopen voor evenzoveel toepassingen.

De volgende dag, werkt beter (lag toch echt aan de baard). Hij is erg stil wat echt een pluspunt is. Hij scheert nog steeds niet zo glad als een mesje, maar nogmaals geen geïrriteerde huid en dat is erg goed.

Nu een tijdje gebruikt en hij bevalt echt wel.

leonb 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu een week het scheerapparaat in gebruik, hiervoor scheerde ik meestal met scheermesje, want van mijn huidige scheerapparaat kreeg ik steeds irritatie plekjes op mijn keel. Hiermee nog niet gehad, super dus. Heel erg blij mee. (En mijn vrouw ook, want ik scheer me nu vaker)

Ook vind ik dat de kop heel erg fijn meebeweegt, ook op de lastigere plekjes, overal komt hij goed bij.

De wisselen van scheerkop naar trimkop is altijd even voorzichtig, toch bang iets af te breken.

Enige nadeel vind ik dat er geen houder bij zit waar hij in kan staan voor als je hem aan de lader zet, maar zo vaak hoeft hij niet aan de opladen dus dat scheelt weer.

Leonb 01-01-2016

Super fijn scheerapparaat

PSVEHV 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

normaal scheer ik altijd met mesje en scheergel. Maar omdat ik bij vliegvakanties met alleen handbagage deze niet mee kan nemen aangemeld voor het testen van de Philips Male Grooming.

Tot nu toe 2 gebruikt. hij scheert gemakkelijk het draaien van de koppen maakt het voor de kaaklijn gemakkelijker. de trimmer heb ik nog niet gebruikt ook het uitspoelen nog niet gedaan. Maar is wel mooi design en ook de turbo stand werkt fijn.

PSVEHV 31-12-2015

werkt goed

is een prima scheerapparaat en werkt goed. vind alleen de gebruiksaanwijzing niet geheel duidelijk.

ik mocht deze testen van de philips male grooming, S5310/06 is het nummer.

rob1972 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een week in gebruik, als vervanger van mijn oude Philips scheerapparaat.
Het is zeer prettige te ervaren hoe de scheermessen de contouren van mijn gezicht volgen. Bij zware baardgroei is de extra owerknop geen overbodige luxe.
De tondeuze is gemakkelijk te plaatsen en doet zijn werk goed.
Al met al een goede keuze.