Philips S5310/06

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S5310/06 op Kieskeurig.be.

Rob.1972 19-01-2016
  • Product maand in bezit

Heb hem nu een maand en scheren doet ie goed. Ook de stuggere langere haren neemt ie moeiteloos mee. Geen klachten over dit product

Gerrit B 15-01-2016

de basisuitvoering nu ruim een week in gebruik. Deze is stiller en gemakkelijker in onderhoud. Maar evenals het oude apparaat scheert ze toch niet overal even glad, aan de zijkant van de kin, onder de oren blijft een lastige plek. evenals de hals, onder kin. Onder de neus altijd even bijpunten met een mesje, dat trekt het ding gewoon niet. Toch wel positief, deze is sneller met scheren, effect duurt ook net even langer. daardoor is in de avond scheren weer goed te doen, blijft glad genoeg tot in de avond. en een beetje haar dan is wel stoer.

Anoniem 18-01-2020

Scheert prima glad

Geschreven voor: Philips S5310/06

Dit apparaat werkt prima voor een leuke prijs.
Het is wel een gemiste kans dat er geen standaad bij zit om hem op de wastafel neer te zetten (erg onhandig)

Wolfluka 07-01-2020

Een licht scherend apparaat.

Geschreven voor: Philips S5310/06

Ik vindt het een apparaat dat goed in de hand ligt fantastisch scheert en makkelijk schoon te maken is.

hepat 05-01-2020

Philips shaver S5530

Scheert prima,
Voelt zacht aan en is erg stil
Aan uit knop zit wel op een lastige plek, Je druk er tijdens het scheren gemakkelijk op (gaat ie uit) omdat je duim precies op die plek het apparaat vast houd
Verder prima apparaar

Pierre M 30-12-2019

Voldoet volkomen.

Geschreven voor: Philips S5310/06

Het apparaat doet wat het moet doen. Reinigen eenvoudig na elke scheerbeurt. Even openen en onder de waterkraan afspoelen , sluiten, even het overtollige water afschudden en klaar.

voets 27-11-2019

gladjanus

Geschreven voor: Philips S5310/06

de 3 scheerapparaten die ik in mijn 90-jarig bestaan heb aangeschaft en simultaan gebruikte hadden hun beste tijd wel gehad. Daardoor was het gebruiken van mijn nieuwe philips shaver series 5000 scheerapparaat een openbaring van wat de voortschrijdende techniek inmiddels tot stand heeft gebracht. Het maakt scheren met een mesje totaal overbodig.

M.A.Romijn 25-11-2019

Fijn scheerapparaat met 1 nadeel.

Geschreven voor: Philips S5310/06

Ik kan dit scheerapparaat echt aanbevelen. Volgt precies de contouren van je kin. Er is wel 1 dingetje dat anders moet. Dat is de plaats van de aan/uit schakelaar. Meermalen per scheerbeurt raak ik deze schakelaar en moet ik 'm opnieuw aanzetten. Dat is lastig en kan vast wel anders.

J.J.Wiegman. 17-11-2019

Heel fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S5310/06

Heeft korte oplaad tijd , makkelijk schoon te maken , 2 snelheden werkt heel fijn,
Kortom prima scheerapparaat .

Geer 65 10-11-2019

Goed product

Geschreven voor: Philips S5310/06

Mijn nieuwe Philips Shaver scheert goed en strak en gaat lang mee.
Het enige nadeel is dat je voor je bakkebaarden de andere unit moet wisselen.
Hopelijk gaat deze net zolang mee als mij oude Philips.

Gilke 23-09-2019

Had er meer van verwacht.

Geschreven voor: Philips S5310/06

Had er iets meer van verwacht, scheert niet echt glad nu 4 weken in gebruik.Had misschien een andere versie moeten kiezen .

Appelhof 16-09-2019

Goed apparaat, geldt al generaties lang.

Geschreven voor: Philips S5310/06

Was aan nieuw apparaat toe. Zonder aarzeling heb ik dit apparaat gekocht na 60 jaar ervaring met Philips scheerapparaten.

mike13 14-09-2019

slecht

Geschreven voor: Philips S5310/06

wat een slecht apparaat, scheert niet goed glad, slaat stukken over. mijn oude apparaat van 17 jaar oud inclusief botte messen scheert nog steeds beter dan deze nieuwe. krijg ook niet de indruk dat deze genoeg kracht heeft om goed te scheren

Schuddinck 13-09-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips S5310/06

Het merk is hoog aangeschreven maar wij zijn niet tevreden en kijken uit naar een ander scheermachine. Spijtig dat we al zoveel geld uitgegeven hebben en nu nog eens.
Bij het scheren gaat de baard er heel moeilijk of niet af. Kan aan mijn baard liggen maar ja...

Pietertje50 10-09-2019

Fijn apparaat, ligt lekker in de hand en scheert goed

Geschreven voor: Philips S5310/06

Fijn apparaat, niet e zwaar en ligt lekker in de hand.
Scheert goed en snel. Na het scheren even afspoelen en klaar! Aanrader!

Reinhoud 04-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Geschreven voor: Philips S5310/06

Ik ben 82 jaar, vanaf mijn 17e jaar met Philips geschoren, maar in al die jaren nog nooit z'n náár toestel gehad.
de aan/uit knop wordt steeds ingedrukt, de scheerkop vliegt er zo nu en dan af, er is iets mis met de scheerkop, het toestel gilt het uit,
Jammer, ik ga dit toestel ook vervangen, hoewel het nog niet zo oud is. Het toestel is uit de 5000 serie.

kohlen 04-09-2019

mooi en prima apparaat

Geschreven voor: Philips S5310/06

mooi en goed in de hand liggend scheerapparaat.Voldoet prima aan mijn verwachtingen.Scheert goed en schoonmaken fluitje van een cent.

Anoniem 25-08-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips S5310/06

Het is mijn vierde scheerapparaat en het bevalt prima.
Even een klein min puntje gehad maar is prima opgelost.

Anoniem 25-08-2019

Super mooi resultaat

Geschreven voor: Philips S5310/06

Scheermachine levert een zeer goed resultaat op binnen een paar minuten. Het toestel ligt ook goed in de hand en gaat relatief lang mee zonder op te laden.

HarryEs 07-08-2019

Mooi en glad scherend apparaat

Geschreven voor: Philips S5310/06

Mooi en gladscherend apparaat dat gemakkelijk in de hand ligt, goed is schoon te maken en handig in een standaard is op te bergen.