Braun S3 ProSkin 3080s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

wout 20-02-2018

Enkele weken terug ontving ik gratis de Braun series 3 wet & dry om hem te testen. Ik had meteen het gevoel dat het om een degelijk toestel ging.
Het zag er stevig en strak uit en werd geleverd in een mooie doos met handig laadstation. Een klein reinigingsborsteltje was ook inbegrepen. Na het toestel uitvoerig te testen was ik echter niet helemaal overtuigd.
De scheerfunctie werkt niet zo goed als ik verwacht had. Je moet vele malen over dezelfde haren passeren voor ze volledig weg zijn. Ik had eerder last van uitslag door een gewone Gillette te gebruiken en had gehoopt dat dit scheertoestel hier een oplossing voor zou bieden. Door het niet efficiënte scheren is mijn huid echter nog steeds geïrriteerd.
Ik schakelde dan ook terug over op mijn gewone scheermes. De trimmer is wel echt handig om eerst de langere haartjes te verwijderen. Al bij al een mooi toestel maar voor wat ik het maar kan gebruiken zou ik het niet aanraden

Pluspunten

• mooi
  • stevig
  • trimmer

Minpunten

• scheerfunctie

jack1997 08-01-2018

goede trimmer, teleurstellende scheerfunctie

Onlangs ontving ik de Braun series 3 om deze gratis uit te proberen. Voorheen scheerde ik mij met een 3 koppige Philips maar was niet tevreden van het resultaat. Vele haartjes bleven na lang bezig te zijn nog steeds staan. Daarom schakelde ik over naar een Gillette Fusion Proglide met flexbal. Ik was zeer tevreden van het resultaat maar mijn huid raakte vaak geïrriteerd na het scheren waardoor ik uitslag had. De Series 3 kwam dus als geroepen. Het toestel ziet er erg degelijk uit en voelt ook stevig aan. De trimmer is een handige extra functie om iets langere haren te verwijderen. Voor het scheren zelf ben ik echter niet overtuigt. Ik schakelde weer over op mijn oude Gillette. De irritatie is verminderd maar heb ik nog steeds met de Braun. Bovendien is hij naar mijn mening niet goed in het verwijderen van haartjes in de hals. Het duurt nog steeds tot 10 min voordat hij alle haartjes heeft verwijdert. Moest ik moeten betalen voor dit apparaat zou ik het niet overwegen om hem te kopen. De irritatie van de Gillette neem ik er dan maar bij.

Pluspunten

• trimmer
  • ontwerp

Minpunten

• scheert niet alles weg

LarsC 07-01-2018

Oké scheerapparaat, niet wauw

zonder mijn gezicht nat te maken, maar dat ging niet zo simpel, het voelde oké aan, het deed geen pijn, maar ik moest veel over hetzelfde plekje terug scheren ... Ik probeerde het ook onder de douche, wat ik eerst niet goed durfde, je weet maar nooit ... Dat ging makkelijker naar mijn gevoel. Toch overtuigt het apparaat me niet om volledig over te stappen op elektrisch scheren. Niets boven het gewone mesje!

Pluspunten

• Makkelijk bruikbaar

Minpunten

• niet het gewenste resultaat

Joren T. 23-12-2017

Snel en efficiënt scheerapparaat!

Dit scheerapparaat doet perfect wat het moet! Ik ben het altijd al gewoon geweest om te scheren met een elektrisch scheerapparaat, dit toestel overtreft dan ook mijn voorganger.
Hij scheert zeer snel. Gemiddeld doe ik er ’s morgens 3 minuutjes over. De batterij gaat zeer lang mee, ik gebruik hem om de 2 dagen en nog maar 1 keer moeten opladen afgelopen maand.
De precisie functie is dan ook de max voor net onder de kin waar het soms wat moeilijker is om haartjes weg te krijgen of wanneer hij eens een haartje laat staan. Er zit ook een mooi en handig tasje bij zodat je hem perfect kan opbergen. Met scheerschuim heb ik dit product nog niet getest, dat staat voor binnenkort op de planning. (Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen).

Pluspunten

• Scheert snel
  • Is niet snel plat
  • Handig tasje

Minpunten

• Laat soms haartjes staan

David 14-12-2017

Goede trimmer, iets minder voor shaver functie

De Braun 3080 heeft een mooi design en is van een handige verpakking voor op reis voorzien. Er is ook nog een borstel voor de schoonmaak en een oplaadstation inbegrepen. Vooral de trimmer werkt heel goed en geeft een goed eindresultaat. De scheerbeurt was voor mij persoonlijk helaas niet zo succesvol (zowel nat als ook droog geprobeerd) - er waren op het einde nog enkele haartjes die ik niet met de shaver kon wegkrijgen en daarna dus nog een scheermesje moest gebruiken. Bovendien had ik na de scheerbeurt ook enkele huidirritatie. Over het algemeen zou ik zeggen dat dit een goede trimmer is en ik de Bruan 3080 daar ook voor kan aanraden maar helaas was de prestatie voor de scheerbeurt niet helemaal geslaagd voor mij (Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen).