De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 ProSkin 3050cc Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Rood - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ayoubcn 23-12-2017
J'ai reçu ce produit gratuitement de la part de Braun afin que je puisse le tester et donner mon avis. Je suis très satisfait de cette machine à raser : elle est rechargeable, waterproof (vous pouvez la laver à l'eau) et la tête peut être changée. Une recharge d'une heure permet une utilisation durant une semaine ! Le point négatif que j'ai trouvé est qu'elle n'est pas fournie avec un dock de recharge où poser le rasoir... Je donne une note de 9/10.

ThomasD 15-12-2017

Makkelijk scheren

Ik heb dit product gratis ontvangen en mogen testen.
Dit vond ik een zeer fijne beleving, na enkele jaren met een roterend scheerapparaat te werken is dit iets helemaal anders. Waar mijn vorige apparaat trok omdat de haren te lang waren wordt ik bij dit apparaat niets tot weinig gewaar. De ingebouwde trimmer is snel en eenvoudig uitklapbaar en het apparaat is makkelijk te reinigen. Zowel met het borsteltje als met het bijgeleverde reinigingsstation, het apparaat geeft zelf aan wanneer dit nodig is wat zeer praktisch is.

Pluspunten

• Gebruik
  • Batterij

Minpunten

• Groot reinigingssysteem

OlivierP 25-11-2017

Scheert super goed - goede prijs kwaliteitsverhouding

Ik ben heel tevreden van het gebruiksgemak en het scheerresultaat van dit Braun 3-Series (3050cc) scheerapparaat.
Ik heb dit apparaat gratis ontvangen van Roamler en uitgebreid getest.

Dit zijn mijn bevindingen:

Het scheerapparaat scheert glad, zonder huidirritaties. Het scheren verloopt heel vlot en flexibel.
De scheerbladen bewegen zicht vlot en je kan gemakkelijk scheren over alle hoekjes van je gezicht, zonder dat dit pijn begint te doen. Het apparaat is ook gemakkelijk te handteren door de flexibele handgrip. Het apparaat maakt ook niet veel lawaai tijdens het scheren.

Voordien scheerde ik met een apparaat met een roterende kop. Hier voelde ik dat ieder haartje weggetrokken werd, wat vaak leidde tot huidirritaties en pijn.

Na het scheren kan ik de opgevangen haartjes gemakkelijk verwijderen en spoel ik het opvangbakje even uit. Dit kliksysteem werkt heel gemakkelijk. Onder de kraan stromen de opgevangen haartjes er meteen uit.
Dit apparaat laad ook heel snel op (in 45 minuten). Het opladen vergeet ik nu ook niet meer door het meegeleverde reinigingsstation. Hierop zet ik het apparaat telkens na het scheren.
Het reinigingsstation smeert de bladeren, reinigt het apparaat en laad deze op.

Wanneer mijn baard wat langer is, gebruik ik eerst de precisie trimmer. Deze werkt goed, maar is wel wat klein. Hij is gemakkelijk om mijn bakkebaarden een beetje bij te werken. Als je baardgroei wat lang is en je hiervoor de precisie trimmer wil gebruiken, duurt dit wel lang.
Het reinigingsstation is wat groot
Er is geen reisetui bijgeleverd.
De verkoopprijs van dit apparaat is niet echt duur en vergelijking met vele gelijkaardige apparaten.
De prijs/ kwaliteit zit erg goed. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs/ kwaliteitsverhouding
  • Scheren, zonder irritaties
  • Scheert vlot
  • Makkelijk te hanteren
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Groot reinigingsstation
  • Kleine trimmer
  • Geen meegeleverde reisetui