Philips AquaTouch S5620

9,0 (1)

Remington XR1410

• Accu indicator Ja
Remington XR1410

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,8

Youp82 11-01-2016 Product paar weken in bezit

5,8
Heb sinds de kerstdagen de AquaTouch in huis om te testen. Heb het een tijd de kans gegeven, maar ben eerlijk gezegd niet erg tevreden. Droog scheren is sws geen succes bij mij. Haalt de haartjes er niet goed af en de huid voelt aan of er schuurpapier overheen is geweest. Het mooie aan de AquaTouch is echter dat je ook nat kan scheren. Dit werkt beter, maar toch niet naar tevredenheid. Mijn scheermesje scheert gladder, sneller en met minder irritatie. Jammer, maar helaas

ArnolddG 22-04-2017

Geen aanrader

Wat mij betreft al met al geen goed product.
Ik kan me 10 minuten lang scheren en heb dan nog steeds een forse baard.
Mijn oude Philips scheerapparaat deed het 20 jaar lang bijzonder goed. Is helaas defect, maar ik zou hem direct terug ruilen met dit nieuwe exemplaar.

Probleem treedt al op vanaf het begin. Wel tussentijds meermalen grondig gereinigd, maar helaas geen verbetering.

Ook de 'Turbo'-stand stelt weinig voor. Het motortje loopt iets sneller, maar goed scheren lukt nog steeds niet.
Verder wel fraai van vorm.

Eonderdi 13-01-2017

Heel goed.

Werkt bij droogscheren goed en bij nat scheren nog beter. Vergeleken met het scheren met een mesje en scheren met een Philips shaver uit de 9000 serie heb je met deze shaver uit de 5000 serie veel minder huidirritatie, i.e. dus nooit wondjes. De turbostand is handig als je je een paar dagen niet hebt geschoren, i.e. bij veel baard ben je toch nog snel klaar.

Spacexs 04-02-2016

Goede machine en waar voor je geld

Volgt met gemak de contouren van je gezicht .
Je kan een behoorlijke tijd doen met de accu voordat hij weer opgeladen moet worden.
Alleen 1 nadeel is dat hij wat meer moeite heeft met langere haren

Youp82 18-01-2016

Stil apparaat met mooi design

Sinds de kerstdagen heb ik de AquaTouch in huis om te testen, maar ben helaas niet volledig tevreden. Droog scheren is bij mij geen succes. Erg geirriteerde huid en de haartjes zijn niet volledig verwijdert.
Het mooie aan de AquaTouch is dat je ook nat ermee kan scheren. Dit werkt wel beter, maar nog niet naar volledige tevredenheid. Blijf last houden van irritatie en niet zo glad als gewenst.

dgielkens 16-01-2016 Product paar weken in bezit

5,8
Ik heb dit product mogen testen via Insiders en het product heeft mij erg teleur gesteld. Het duurt veel te lang tot het goed weggeschoren is allemaal en dan maakt hij nog niet alle plekken gelijk. Ik ben weer overgestapt op scheermesjes

hekertv 14-01-2016 Product paar weken in bezit

5,2
Na het scheren met deze machine erg veel last van mijn huid gekregen. Zowel nat als droog geprobeerd. Resultaat was wel glad.

Hekertv 13-01-2016

Pijnlijke huid

acpanther_mst 02-01-2016 Product paar weken in bezit

6,8
Hij scheert boven verwachting goed, en door het grote scheerhoofd ben je snel klaar met je gezicht. Wel even wennen is dat je draaiende bewegingen moet maken voor een goed en glad resultaat.
Had wel in het begin problemen met hem goed vasthouden, want drukte geregeld met de duim op de aan/uit-knop. De turbomodus is een zinloos iets, en zie hier niet het nut van in, buiten dat de mesjes sneller ronddraaien. De baardtrimmer die erbij zit heb ik niet nodig, want ik heb geen baard en wil dit ook niet. Bij de accessoires die je erbij kunt kopen zit wel een borsteltje om je gezicht te scrubben. Jammer, dat deze er ook niet standaard bijzit.
Nar scheren vond ik niet zo'n succes, had steeds het idee dat het scheerapparaat moeite had om door het scheerschuim te komen.
De prijs vind ik voor dit apparaat aan de wat hoge kant, maar het apparaat ziet er wel degelijk en mooi uit, ook de verlichte symbolen van de accu-status en het kraantje. Echter gaat dit kraantje bij elke scheerbeurt aan, wat dus betekent dat je na elke scheerbeurt je apparaat onder de kraan moet houden.

PeterO46 02-01-2016

Je kunt je er mee scheren

Wh85 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Op zich een prima apparaat, doet wat het moet doen.
Ik test dit apparaat nu 1,5 week. Ik merk wel dat de haren in de halsstreek niet allemaal weggeschoren worden. Het apparaat ligt prima in de hand en is goed schoon te spoelen. Het resultaat komt aardig in de buurt bij het resultaat bij nat-scheren.

macho11 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat ,gebruikte voorheen alleen maar mesjes,maar denk dat ik toch overstag ga en me bij dit apparaat ga houden.
Mis alleen een kwastje of borsteltje om schoon te maken en een dekseltje of kapje om de mesjes af te dekken als je hem in de douche wilt laten liggen. Ook snap ik de bedoeling van de turbo stand niet helemaal.
Maar ben er over het algemeen heel positief over,was ver boven mijn verwachtingen.

Wjh85 01-01-2016

Goed apparaat. doet wat het moet doen

Op zich een goed apparaat. Ik test het nu 1,5 week en de resultaten zijn op zich oke. Ik merk wel dat de haren in de halsstreek niet altijd goed weggeschoren worden.
Verder ligt het apparaat goed in de hand en past het zich prima aan aan de contouren van het gezicht.

macho11 01-01-2016

prima apparaat

gdvtje 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Erg makkelijk scheren, wel elke dag gebruiken voor een beter resultaat. zeker handig om ook nat te gebruiken, dus onder de douche bijvoorbeeld

Gdvtje 30-12-2015

Erg makkelijk product

Heb hem nu een paar dagen gebruikt. je moet wel elke dag scheren, maar scheert best goed! Geen irritatie na het scheren.