Philips SHAVER Series 5000 S5130 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Paul0013 29-11-2015

Fijne shaver, goed ontwerp

Inmiddels een paar weken in gebruik. Met een normale baardgroei is het scheerresultaat uitstekend. Het apparaat is makkelijk schoon te maken. Dat kan onder de kraan, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan droog reinigen met een borsteltje en dat werd helaas niet meegeleverd.

scheerhoofd 11-04-2018

Goed product

Niet het eerste Philips scheerapparaat, in mijn 76 jarige periode eigenlijk alleen maar Philips scheerapparaten gebruikt. Uiteraard zijn deze in de loop der tijden aanzienlijk veranderd en verbeterd. Dit model is weer beter en moderner van vormgeving dan mijn voorgaande. Prima betrouwbaar product en in een lange periode steeds met plezier in gebruikt! Hopelijk deze ook.

PaulMX5K 23-01-2016

perfect

Het is zo als van ouds een perfect product van Philips.
Het apparaat is lekker ligt en de scheerkop is makkelijk schoon te maken.
En de scheerkop past zich goed aan de contouren van het gezicht aan.

chris1981 06-01-2016

Fijn scheerapparaat

Fijn scheerapparaat, scheert mooi glad. Ziet er degelijk uit en voelt ook zo aan. Mijn oude Philips daar waren de scheerkoppen van versleten en dus deze gekocht. Ook makkelijk schoon te maken, gewoon even afspoelen onder de kraan. Na het scheren zit de accu ook zo weer vol. Ben er zeer tevreden over!

ej19 19-12-2015

Mooi design

Mooi design, ondanks beweegbare scheerkop en 3 scheermesjes worden heel soms niet alle haartje goed weggeschoren.

Johan512 09-11-2015

Dit product verdient vooralsnog een voldoende

Het design is mooi. Ergonomisch ligt dit scheerapparaat goed in de hand. Het gebruiksgemak is goed. de scheerkoppen draaien goed mee. Ik heb het nu een paar weken en de prestaties van het scheren blijven beneden verwachting. Te weinig power? Duurt het langer om aan het nieuwe scheerapparaat te wennen?

pretty 05-11-2015

Opmerkelijk goed in het gebruik

Het is mooi vorm gegeven en na jarenlang gebruik met vaste scheerkoppen was de eerste kennismaking een verassing.
Het gebruik bevalt me nu zeer.