Philips SHAVER Series 7000 S7710/26 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Trimmerfunctie/tondeuse

J.C 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

scheert geweldig. super voor de gevoelige huid

Wilde een goed scheer apparaat voor een grove baard. Deze scheert alles goed weg en is perfect voor de gevoelige huid

Ma Jun 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

good

I like the product but the cashback process is a disaster,why can't you change the price directly?Don't understand why I have to wait more than 2 months before I get my money back.

Pluspunten

• good product
  • price is accpectable

Minpunten

• horrible cashback process
  • too slow to pay the money back

Sebastian 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

GOED

Ik vind deze scheerapparaat erg goed, het scheert mooi en snel ze heeft ook geen schuim nodig en er zijn ook paar extra functies bijvoorbeeld ze maakt zich zelf schoon !!! Jij moet het gebruiken. Je huid zal echt glad zijn . Het is gewoon perfect !!

Pluspunten

• extra functies

Oegi 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scheerapparaat S7710/26

Scheert goed, makkelijk te onderhouden en schoon te maken. Ligt lekker in de hand. Laat snel op en is veilig.

M D 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ligt goed in de hand

Na veel ellende met het scheermes nu toch een apparaat gekocht. En moet zeggen het bevalt goed.
Met de handige cleanmachine is onderhoud geen probleem meer.

Pluspunten

• Handig

Martijn 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scheert fijn: bijna geruisloos en glad!!

Het apparaat werkt, zoals ik verwacht had. Mijn huid is nogal gevoelig (Met het vorige scheerapparaat veel huidbeschadigingen) en sinds ik me met dit apparaat scheer en dat is nog maar kort, merk ik dat mijn huid gladder wordt, de kleine wondjes verdwijnen.

Pluspunten

• Bijna geruisloos.
  • Scheert glad.
  • Ligt goed in de hand.

Henri 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Glad resultaat, geen iritaties en soepel in gebruik

Ligt goed in de hand en glijd soepel over je gezicht.
Zowel in combinatie met scheerschuim als met droog scheren.
Glad eind resultaat en het apparaat is na gebruik makkelijk te reinigen.
Het SmartClean systeem werkt ook goed, is alleen wel beetje groot.

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Makkelijk schoon te maken
  • Glijdt goed over de huidt (zowel nat als droog)
  • Ligt goed in de hand
  • Soepele flexibele scheerkop

Minpunten

• Grote SmartClean unit
  • Losse precisie trimmer

Valthermond 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterend apparaat

Ben afgestapt van scheren met mesjes. Scheerresultaat is bijna vergelijkbaar. Wel veel makkelijker. Of je nou droog scheert of onder de douche met scheerschuim resultaat is super

Pluspunten

• Gemak
  • Resultaat

Minpunten

• Zit verkeerd om zit in het SmartClean apparaat.

Joep 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scheeraaparaat is Top

Het scheerapparaat ligt goed in de hand, scheert glad, is stil en voorkomt irritatie in de hals. Met het Smart Clean Systeem is reinigen en opladen eenvoudig.

wd 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

glad scheerresultaat zowel nat als droog

ideaal apparaat voor de gevoelige huid. Handig reinigingssysteem. glad scheerresultaat, zowel nat als droog.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • reinigingssysteem
  • glad scheerresultaat

Minpunten

• groot oplaad-reinigingsdock

John 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk scheerapparaat

Scheert heel licht en een zeer glad resultaat. Het schoonmaaksysteem is een fantastische uitvinden. Prima scheerapparaat.

Michel 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi resultaat

Vandaag aangeschaft als cadeau voor vader en direct geschoren. Geen geïrriteerde huid en perfect resultaat.
Na lang zoeken een prima scheerapparaat gevonden.
Zeer zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snel laden
  • Geen irritaties op de huid
  • Perfecte scheerresultaat

Smoothshaver 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ligt lekker in de hand, scheert glad

Ligt lekker in de hand, nat en droog scheert het gemakkelijk en glad. Is snel opgeladen, reinigingsstation werkt prima en ook onder de kraan is het apparaat makkelijk gewassen en droogt snel.

wanten 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Prachtmachine

Nog nooit had ik zo een goede scheermachine. De shaver werkt uitstekend, ahw ik ze met scheerschuim gebruik verkies. In 2 minuutjes is de morgenbaard ervan af ! Reinigen onder de kraan en het bijgeleverde reinigingstoestel met cleaningcassettes werkt goed !

Pluspunten

• all in one

Minpunten

• hoeveel x reinigen, elke x ? hoe werkt systeem...

J. Herrie 29-09-2016 Product paar weken in bezit

Goed scheerapparaat, maar niet voor zwaardere baarden

Dit scheerapparaat van Philips komt met een handig reinigingsstation. Dit station reinigt niet enkel de scheerkoppen, het laadt ook het toestel op.

Voordeel van dit toestel is ook dat je niet enkel droog kan scheren. Ook nat en met scheerschuim is mogelijk. Ik testte de drie mogelijkheden waarbij in mijn geval het scheren met scheerschuim het beste resultaat gaf.

Het toestel is dankzij het reinigingsstation niet enkel makkelijk schoon te maken, het ligt tevens ook goed in de hand. Naast het reiningstoestel/oplaadstation krijg je ook een aparte reis oplader en opbergdoosje. Het opladen gaat ook erg snel en de autonomie bedraagt toch een kleine drie à vier scheerbeurten.

Ik raad dit scheerapparaat zeker aan, maar dan vooral aan mensen met een lichtere baardgroei. Voor mensen met een zwaardere baard, zoals mezelf, is het scheerresultaat niet erg glad. Al is het resultaat het gladst indien je de combinatie maakt met scheerschuim- of gel.

Pluspunten

• autonomie
  • ergonomie
  • batterijduur
  • nat & droog scheren
  • reiningsstation

Minpunten

• niet voor zwaardere baarden

michelpa 26-09-2016 Product paar weken in bezit

In gebruik beter dan verwacht.

Scheert als de beste.
Goed hanteerbaar ligt goed in de hand, en is super licht.
Dat je je zowel droog en nat kunt scheren is zeker een pluspunt.
Mijn verwachtingen zijn dan ook zeker overtroffen.
Met het schoonmaaksysteem zit het ook wel snor.

Pluspunten

• Droog en nat scheren mogelijk
  • Ligt goed in de hand en is super licht

Minpunten

• Oplaad/spoelsysteem heeft forse afmetingen.

RubBA 25-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede en complete shaver met een goed scheer resultaat

Ik heb dit scheerapparaat nu een aantal weken in huis en heb ook een Sensoflex 9000, de voorloper van deze series. In deze review zal ik dus beiden met elkaar vergelijken. Qua functies zijn beiden nagenoeg gelijk. Ze kunnen nat scheren hebben mee bewegende koppen etc etc. dus ik was erg benieuwd hoe deze shaver bevallen en of het wel een upgrade zou zijn.

De 7000 heeft dezelfde mes guards maar op het mesje zelf zitten meer mesjes dan op de 9000 series en dat merk je toch wel. Hij scheert hierdoor iets sneller wat hem iets efficiënter maakt dan de 9000. Zowel de 9000 als de 7000 hebben wel wat moeite met hardnekkige nekharen. Die moet ik soms nog met de hand weghalen. De scheer ervaring zelf is erg prettig. Je merkt dat de mesjes echt goed hun werk doen met het optillen en afscheren van de haartjes. Je hebt na het scheren echt een glad gevoel. Totaal geen last van geïrriteerde huid en de kop glijdt gemakkelijk over de huid. Maak draaiende bewegingen en je bent zo klaar.

De accessoires die meegeleverd zijn werken goed. De tondeuse komt in plaats van het scheerhoofd en is dus wat extra handelingen tegenover die van de 9000 series die geïntegreerd zit maar daarentegen werkt die van de 7000 echt veel beter. Het reistasje is ook ok. Er past geen adapter in maar dat is bij beide apparaten het geval dus geen echte issue.

Beide apparaten hebben een een cleaning unit die met speciale vloeistof werkt. De 9000 vul je met een flesje steeds bij en die van de 7000 werkt met een cassette. Die van de 7000 is wat handiger omdat je daar de shaver echt vast in zet. Bij de 9000 schuif je hem erin en kan hij er uitglippen als je het niet goed doet. Beiden maken even goed schoon en ik vraag me af of die cassettes die je nodig hebt voor de 7000 uiteindelijk niet duurder zijn. Dat zullen we nog zien.

De 7000 ligt goed in de hand, ook bij nat scheren onder de douche heb je goede grip en is licht van gewicht. Net als de 9000. De bovenkant van de scheerkop klik je makkelijk los om zo het geheel schoon te kunnen spoelen. Wil je bij de mesjes zelf komen dan is dat wat meer gepriegel en moet je plastic ringetjes los klikken die je makkelijk kunt verliezen onder de douche. Maar eigenlijk is dat ook niet nodig want daar heb je het cleaningstation voor. Bij de 9000 gaat dit wat anders en wat makkelijker maar nogmaals het is geen must.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze 7000 en vind ik hem genoeg voordelen hebben tegenover de 9000 om hem als waardige opvolger te beschouwen. Heb je nog geen Philips shaver of een lagere model als bijvoorbeeld de 3000, deze had ik ook en dan is het verschil helemaal groot! Deze 7000 series is echt een aanrader. Je zal er veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Effectieve messen
  • Cleaning station
  • Aparte goede tondeuse
  • Glad scheerresultaat
  • Nat scheren

Minpunten

• Pakt niet altijd nekharen
  • Lastig bij mesjes komen

Mark 25-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfect scheerresultaat

Wat een fijn glad scheerresultaat. Eindelijk genieten van een perfecte gladde huid zonder irritaties en rode vlekken. Prettig scheerapparaat met lange accuduur.

Pluspunten

• glad resultaat
  • geen huidirritatie

Wim 22-09-2016 Product paar weken in bezit

Een echte aanrader voor dgevoelige huid

Een echte aanrader. Zelf heb ik na verbranding een erg gevoelige huid. Hierdoor snel wondjes en irritatie. Door de tijd heen heb ik al verschillende apparaten geprobeerd maar de Shaker7000 is toch echt de uitkomst voor mij. Hij scheert snel, makkelijk, glad en schoon door met automatische reinigingssetje wat erbij geleverd word. Zeer tefreden dus.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Scheert glad
  • Scheert schoon
  • Geen irritaties
  • Geschikt gevoelige huid

Minpunten

• Geen minpunten

BlauwViske 22-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi product, doet wat het beloofd

Het product oogt mooi en ligt goed in de hand. De gewenningsperiode van 2 weken moet echt wel in acht genomen worden. De roodheid van de huid na het scheren is al een stuk minder na een week gebruik. Het toestel is gemakkelijk in gebruik en vlot te bedienen. 1x per week gebruik ik het toestel in combinatie met scheerschuim en dit geeft ook het gewenste resultaat.
De handleiding bestaat enkel uit pictogrammen. Een klein woordje uitleg zou handig zijn, zeker naar oudere gebruikers.

Pluspunten

• Scheerkoppen
  • reinigingssysteem

Minpunten

• handleiding