Philips SHAVER Series 7000 S751041 - Reviews

8,1

Martijn Slaats 07-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed en prettig apparaat

Ik heb het scheerapparaat nu enkele weken uitvoerig getest. Persoonlijk scheer ik dagelijks iedere ochtend voor het douche. Voor een goede test een aantal dagen niet geschoren om te kijken hoe het apparaat omgaat met wat langere baardgroei.

Het design van de Philips is geweldig. Hij is super licht in tegenstelling tot mijn oude scheerapparaat. Hij ligt lekker in de hand met een aan en uitknop op de juiste positie. Het opzet stukje heb ik niet geprobeerd. Dit lijkt mij een iets wat omslachtige procedure. De batterij gaat lang mee. Op mij n vakantie van 2,5 week niet 1 keer opgeladen bij dagelijks gebruik.

Het scheer resultaat is goed. Bij dagelijks scheren verdwijnen de stoppels als sneeuw voor de zon. Door de bewegende koppen glijd hij soepel over de huid heen en geeft een glad resultaat. Wanneer ik mijn baardgroei een paar dagen liet staan had het scheerapparaat er meer moeite mee. Ik moest op plekje waar lange haren zaten meerdere malen overheen. Dit zorgde voor een droge geïrriteerde huid.

Ik ben uiterste tevreden over de prestatie van dit scheerapparaat. Hij doet wat hij moet doen en doet dit goed. Als ik hem vergelijk met andere apparaten die ik heb gehad is het een absolute aanrader.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Perfect scheerresultaat
  • Goede Accu
  • Prettige in de hand

Minpunten

• Resultaat bij langere haren

Spadimo 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfect in de handliggende en soepel scherend scheerapparaat

Philips Shaver series 7000 is een perfect in de handliggende en lichtgewicht scheerapparaat.
De 3 scheerkoppen zorgen voor een perfecte scheerbeurt. Dankzij het handig kliksysteem is de Philips gemakkelijk te reinigen.
Het scheer zo goed dat ik me soms om de 2 dagen hoef te scheren.
De Batterij gaat ook heel lang mee en is vlug terug opgeladen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk reinigbaar
  • Perfect scheerresultaat

Alice 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Tegenvallend scheerresultaat

Ik heb het scheerapparaat nu twee weken in huis.
Het is een mooi scheerapparaat wat prettig in de hand ligt. Echter de veelbelovende tekst "Smooth glide, sensitive shave gaat helaas niet op.
Ik had een redelijke baard laten staan van enkele dagen, waarvan je verwacht dat dit apparaat, met zijn 3 flexibele scheerkoppen, er met gemak doorheen zou moeten komen. Helaas was dit niet het geval, over elk gezichtsgebied moet je lang en vaak heen gaan en dan nog blijven er haartjes achter. De bedoeling is dat je dan eerst de grooming kop erop zet, maar dit is toch veel omslachtiger dan mijn vorige apparaat. Het nat scheren geeft wel een verfrissend effect maar helaas ook dan teveel haartjes die blijven zitten. Ook onder de neus is heel lastig scheren. Met mijn vorige apparaat ben ik veel sneller klaar en blijven er geen stoppels achter. Met dit apparaat daarentegen ben ik erg lang bezig en moet ik verschillende plekken overdoen met nog niet hetzelfde resultaat. Ook na meerdere keren proberen blijft het resultaat hetzelfde. De enige pluspunten die ik kan geven aan dit apparaat is dat het een geweldige vormgeving heeft, hij ligt erg comfortabel in de hand en is erg licht.
Ook is hij erg stil en makkelijk schoon te maken met het cleaning systeem.

Pluspunten

• comfortabel in de hand
  • Licht

Minpunten

• Tegenvallend resultaat
  • Moeilijk scheren bij neus

sjarel1974 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Een stille en effectieve scheerapparaat

Dit scheerapparaat werkt perfect. Zowel in het schoonmaken en het scheren. Ik heb geen huidirritatie gehad. Alleen gaat hij een beetje stroef over de huid als je droog scheert, maar dat vind ik niet zo erg.
Dit is een stil apparaat in vergelijking van het scheerapparaat van een welbekend merk met een horizontale scheerkop wat ik voorheen heb gebruikt en scheert ook gladder.
Alleen vind ik het jammer dat dit apparaat niet voorzien is van een standaard en geen afdekplaatje van de scheerkoppen.
Voor de rest is dit een uitstekend apparaat voor dagelijks gebruik.
Dit product heb ik getest voor The Insiders.

Pluspunten

• geen huidirritatie
  • nat scheren
  • makkelijk schoon te maken
  • maakt weinig geluid
  • baardtrimmer 5 standen

Minpunten

• droog gaat iets stroef
  • geen standaard
  • geen afdekkapje

P.B. 21-09-2016 Product paar maanden in bezit

PErfect scheerapparaat

Perfect scheerapparaat. Heerlijk en geen irritaties na het scheren, makkelijk schoon te maken en de accu gaat lang mee.
De grote schoonmaak unit is een beetje een nadeel...

Pluspunten

• lekker in de hand
  • snel
  • goede accu

Minpunten

• grote schoonmaak module

martien 26-06-2016 Product half jaar in bezit

martien 001

3,8
Ik heb het scheerapparaat gekocht om me in de toekomst sneller en gladder te kunnen scheren. Maar het is tot heden alleen maar allende . het scheren duurt erg lang en wat langere haartjes scheert hij niet, ook de flexibele scheerkop ligt niet fijn in de hand je hebt geen vaste lijn om het scheerapperaat om te volgen wat je aan het doen bent kortom een waardeloos scheerapparaat voor dit geld .

Karinskie 29-01-2016 Product paar weken in bezit

Het scheerapparaat volgt goed de lijnen van je gezicht door de beweegbare koppen. Het schoonmaken gaat ook eenvoudig door simpelweg onder de kraan schoon te spoelen zonder het scheerapparaat helemaal uit elkaar moeten halen. Indien je de scheermesjes er toch vanaf wilt halen, dan gaat dit ook eenvoudig. Laad snel op. Mooi design. Ook te gebruiken onder de douche is een voordeel

lammaris 26-01-2016 Product maand in bezit

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik deze Philips shaver uit mag testen.

Hieronder mijn testresultaat:
- Ligt goed in de hand is licht in gewicht
- Mooi modern design
- Duidelijke ledlampjes voor het opladen
- Zowel bij droog als nat scheren een mooi glad resultaat
- De beweegbare koppen gaan soepel over het gezicht, behalve voor het deel onder de neus zijn de
koppen wat aan de grote kant, waardoor je hier wat moeilijker bij komt
- Schoonmaken onder de kraan is erg handig
- Maakt een licht geluid
- Handig meeneem etui waar de shaver en toebehoren precies in past
- Voor het gebruik van de trimmer kun je de scheerkop eenvoudig verwijderen en de trimmer monteren
- Trimmer werkt ook goed en precies

Nadeel is wel dat er voor de prijs geen oplaadstation bij zit.

Ik beveel deze shaver dan ook van harte aan!
Pluspunten:
Eenvoudig in gebruik, Goede kwaliteit, Goede prijs/kwaliteit
Minpunten:
oplaadstation ontbreekt

Erik 26-01-2016 Product maand in bezit

Fijn scheerapparaat, met een fijne scheerkop!
Echter is de draaisnelheid van de koppen wel wat lager dan mijn oude Philips scheerapparaat. Dit is voor mijn gevoelige huid niet altijd prettig. Heb niet kunnen vinden of dit in te stellen is.

Debsterella 25-01-2016 Product maand in bezit

Prima alternatief voor nat scheren. Scheert glad en ook voor de gevoelige huid echt super!
Batterijduur is prima en schoonmaken makkelijk.

klaib 24-01-2016 Product paar weken in bezit

Dit scheerapparaat mag ik 3 weken testen om te kijken wat ik er van vind. Bij het openen van de doos, viel me gelijk het strakke design op. Het scheerapparaat ligt gemakkelijk in hand.
Bij het scheren is het apparaat ook gemakkelijk in gebruik. Door de flexibele scheerkop komt het overal bij.
Kortom, een goed scheerapparaat!
Nadeel is dat je niet kunt scheren als het apparaat aan de stroom zit.

mooii 24-01-2016 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden met het toestel.heb hem in de auto liggen en voor ik op het werk aankom is mijn huid glad!Top apparaat! Ik zou het iedereen kunnen aanraden!

Matthijs1981 24-01-2016 Product maand in bezit

Zeer geschikt voor de man met de gevoelige hand.
Voor 99% alle haren weg zelfs op de moeilijke plaatsen.
Bijgeleverde tondeuse/trimmer doet zij werk goed

DeJonge 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijn apparaat, super scherpe mesjes, waardoor je een erg glad resultaat krijgt. En hij is makkelijk schoon te maken.

Rob1990 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Het apparaat werkt goed, is handig omdat het zowel voor nat als droog scheren te gebruiken is wat handig is als je weinig tijd hebt en ook nog moet douchen. het apparaat geeft overzichtelijk aan hoeveel de accu nog zit en of het apparaat schoon gemaakt of de scheerkoppen vervangen dienen te worden. de scheerkop kan eenvoudig vervangen worden door de baardtrimmer. het zou idealer zijn als de baardtrimmer geïntegreerd was. Maar het wisselen kost in elk geval niet veel tijd en de trimmer werkt uitstekend. de accuduur is wel vrij lang vergeleken met vorige apparaten wat ook zeker een plus is! al met al een prima scheerapparaat.

Jjonge 22-01-2016 Product maand in bezit

Een goed en degelijk product. Het apparaat scheert glad en is gemakkelijk in gebruik maar in vergelijking met het oudere scheerapparaat zie ik weinig verschil. Maar zoals gezegd, werkt prima.

NiekB 21-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, krachtig apparaat.
Ik voel de kracht waarmee de mesjes door de stugge haren snijden, maar krijg geen rode plekken, ook zonder na het scheren crème/zalf op m'n huid te smeren.
Batterij gaat lang mee en het apparaat verliest niet aan kracht.
Scheerkop gemakkelijk los te klikken en te vervangen door de meegeleverde trimmer. De trimmer is een erg fijne tondeuse, waarmee ik met gemak alle lichaamsbeharing kan doen.
Het volledige apparaat en accessoires zijn af te spoelen onder de kraan, wat het gebruiksgemak nog verder vergroot.
Langere baardhaarden (na anderhalve week niet scheren) worden niet allemaal goed meegenomen, maar dat kan ik van een elektronisch scheerapparaat ook niet verwachten.

hamblim 19-01-2016 Product paar weken in bezit

het is een mooi scheerapparaat wat lekker in de hand ligt,
een nadeel vind ik dat de haargroei weer snel voelbaar is.
hij is makkelijk schoon te maken, maar een borsteltje had wel in de verpakking mogen zitten
ook voor mensen die geen perfecte gladde huid hebben scheert hij zonder irritatie

bussie04 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Scheerresultaat is mooi glad, de verschillende mogelijkheden zijn fijn maar niet altijd nodig, zeer gebruiksvriendelijk en mooie vorm ligt makkelijk in je hand

Meelboks 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Lichtgewicht makkelijk hanteerbaar, komt wel wat plastic over. Scheren doet hij goed alleen in de nek krijg ik het niet glad. Super is het makkelijke schoonmaken, gewoon onder de kraan