Philips SHAVER Series 7000 S7310/12 - Reviews

Trimmerfunctie/tondeuse

8,1

VPL70 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gevoelige huid, prima resultaat

Met een zeer gevoelige huid is het lastig een goed scheerapparaat te vinden. Deze 7000 serie klassieker is precies wat ik zocht. Een glad resultaat, geen huid irritatie en scheren onder de douche zijn voor mij de belangrijkste kenmerken. Als bonus de reis stand, trimmer en korte oplaad tijd...

Pluspunten

• Prima voor gevoelige huid
  • Glad resultaat
  • Nat scheren en droog scheren
  • Reis "lock"

Minpunten

Skipper79 06-09-2016 Product paar weken in bezit

lekker glad

Wat een geweldige scheerapparaat! Ik scheer al jaren met Philips, maar heb altijd problemen gehad met het scheren van de haren in m'n nek. Maar met deze 7000 gaat het fantastisch! Gewoon een gladde nek! Wat mij betreft een echte verbetering tov van mijn vorige modellen! Goed bezig Philips!

Pluspunten

• scheert lange nekharen
  • geen huidirritatie
  • licht
  • snel resultaat

Minpunten

• nog niet ontdekt

Theo 16-01-2016 Product paar weken in bezit

Eerst even wennen aan een nieuw apparaat maar na een week gebruik helemaal tevreden. Zowel droog als nat scheren gaat prima en de haartjes worden glad afgeschoren. Apparaat is schoon te maken onder de kraan dus na elke scheerbeurt weer een schoon en fris apparaat. Vormgeving is prima, je hebt goede grip. Het rubberen laagje zorgt dat het niet uit je handen glijdt. Na volledig opladen nu al meer dan een week elke dag kunnen scheren. Er is een stevig hoesje bijgeleverd zodat je het apparaat mooi beschermd kunt meenemen. Een tevreden gebruiker.

Kim75 14-01-2016 Product maand in bezit

6,5
Ik gebruik hem nu ongeveer een maand, maar hij voldoet niet aan mijn verwachtingen. Hij scheert niet glad genoeg en ik kan niet wennen aan de bekende koppen, waardoor het voelt alsof ie over de huid heen glijdt i.p.v. erop.

rmuijt 11-01-2016 Product paar weken in bezit

Het scheerapparaat uitpakken is een feest. Een goed afgestemde verpakking en duidelijke handleiding zorgen voor een goed gevoel over het apparaat. Na uitpakken begint het opladen. Dit gaat prima en kan niet fout gaan. Het eerste gebruik is natuurlijk even spannend. Het droog scheren gaat prima en de bladen van het scheerapparaat glijden op zich goed over de huid. Anders dan dat de omschrijving van het product doet geloven: specifiek ontwikkeld voor de gevoelige huid, vind ik de resultaten. De bladen geven nog de nodige vervelende schuringen met de huid, wat toch nog zorgt voor een lichte irritatie van de huid. Met één lading zijn zeker 5 a 6 scheerbeurten uit te voeren. Dit is prima en het apparaat geeft tijdig aan dat opladen en reinigen gewenst is. Het reinigen verloopt eenvoudig en dit maakt het product direct een stuk prettiger in gebruik. Prima scheerapparaat voor de gewone gebruiker waarbij een goed scheerresultaat telt, maar niet specifiek beter voor de gevoelige huid.

dikkie31 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Scheer apparaat pas in gebruik. Heeft een mooie design. Scheert erg glad. Is makkelijk zuiver te maken.