Philips AquaTouch S5400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch S5400 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Princeke 28-05-2017

Totaal waardeloos toestel

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5400

Update na 1,5 maand gebruik: Koop dit toestel aub NOOIT. Nog nooit was ik op zo'n korte tijd zo teleurgesteld over een product. Na 1,5 maand moet ik jammer genoeg vaststellen dat de scheerkop bij het minste loskomt van het apparaat, zeker als je huid een beetje vochtig is door bvb het warme weer (zweten). Als je daarbij nog pech hebt dat de scheerkop op de vloer terechtkomt en opengaat ligt je vloer vol met de net afgeschoren haren.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Alles

Princeke 02-04-2017

Prachitg toestel

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5400

Toen ik na enkele scheerapparaten van Philips een discussie kreeg met hun klantendienst wou ik geen scheerapparaat meer van dit merk maar nadat mijn 2de apparaat van een ander merk ook stuk was en ik moest terugvallen op mijn oude reserve-toestel van Philips kon ik het niet langer ontkennen: Philips is echt de top qua scheerapparaten! In mijn zoektocht naar een nieuwe scheerapparaat van Philips kwam ik uiteindelijk na het lezen van verschillende recensies op verschillende websites bij dit apparaat terecht. Dit is echt het allerbeste dat ik ooit al heb gehad! En als je dan weet dat ik de afgelopen 30 jaar nog nooit met een mesje heb gescheerd maar telkens met een elektrisch toestel kan je wel bedenken dat ik er toch wel al een aantal heb versleten. In sommige recensies las ik dat het apparaat 3 weken kan meegaan zonder opladen maar bij mijzelf gaat het net geen week mee, wat perfect beantwoord aan de tijdsduur die Philips zelf aanheeft qua batterijduur. In de handleiding staat te lezen dat je best in cirkels beweegt met het scheerapparaat doch aangezien ik dit niet gewend ben/was, doe ik dit niet en scheer ik in rechte lijnen. Ook voor de snor te scheren is het volgens mij enorm moeilijk om in cirkels te bewegen op zo'n kleine oppervlakte doch, dit heeft voor mij geen invloed op het scheerresultaat. Het apparaat volgt ook PERFECT de contouren van je gezicht en beschadigd de huid totaal niet. Ook al heb ik nog nooit met een mesje gescheerd, dit apparaat scheert wel heeeeeeeeel erg glad (mss niet zo glad als met een mesje maar geen ervaring hiermee dus). Na 24 u voel je amper dat het al een dag geleden is dat je je gescheerd hebt. Ook het reinigen onder de kraan is heel makkelijk en beter dan bij voorgaande apparaten. Eén minpuntje is wel de plaatsing van de start-/stopknop; voor je het weet raak je hem tijdens het scheren aan en gaat het toestel dus uit wat na enkele keren best wel irritant is. Tot op heden wel enkel droog gescheerd en de trimmer nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Scheert heeeeeel erg glad
  • Volgt perfect de contouren van je gezicht
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Start-/stopknop snel aangeraakt tijdens scheren
  • Batterijduur mocht wat langer zijn

Princeke 07-06-2017

Update: anderhalve maand na aankoop moet ik jammer genoeg mijn review volledig herzien en besluiten dat dit toestel totaal waardeloos is. Wanneer ik, zeker bij warm weer en een bezwete huid, een beetje meer kracht moet uitoefenen op het toestel tijdens het scheren, dan komt de volledige scheerunit (inclusief de haarkamer) los van het toestel. Op deze manier is scheren zo goed als onmogelijk. Als je daarbij nog de pech hebt dat de scheerunit op de grond valt en opengaat, dan kan je al je afgeschoren haartjes ook nog eens van de vloer gaan opkuisen. Dit toestel gaat dan ook de vuilbak in. Jammer van mijn geld!!