Braun Series 3 3090 - Scheerapparaat met Clean & Charge Station

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 3090 - Scheerapparaat met Clean & Charge Station op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Maurier 18-01-2018

Goede kwaliteit

Ik heb het toestel gratis ontvangen om uitgebreid te kunnen testen. Ik gebruik het toestel ondertussen al 1,5 maand en tot nu toe heb ik geen directe nadelen ondervonden. Braun staat voor kwaliteit en dat merk je direct aan hoe het toestel is opgebouwd, het is een stevig toestel wat makkelijk in de hand ligt. Het toestel doet goed zeer goed zijn werk als je het op de juiste manier gebruikt. Zo is het zeker nodig om je baard eerst te trimmen vooraleer je begint met het scheren zelf met de normale scheerkop. Als je dat niet doet gaat het toestel er meer moeite mee hebben om alle haartjes nauwkeurig te scheren. Een ander pluspunt is dat je het toestel zowel met als zonder scheerschuim kan gebruiken, als je snel even wilt bijscheren is het handig om dit zonder schuim te kunnen doen. Tenslotte is het toestel uiterst handig in gebruik, door de meegeleverde houder/oplader/cleaning station wordt je toestel opgeladen en schoongemaakt met 1 toestel! Het enige minpunt wat ik tot nu toe kan bedenken is dat de cartridges die je nodig hebt voor in het laadstation/cleaning station best prijzig zijn. Gelukkig is het toestel zuinig in het verbruik hiervan. Kortom, ik ben zeer tevreden van het toestel en raad ook iedereen aan om het te kopen voor wie op zoek is naar een goed scheerapparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stevig

Minpunten

• Dure Cartridges

Senne69 14-01-2018

Eenvoudig in gebruik

Ik heb het scheerapparaat enkele weken gratis mogen testen van Braun. Nu dat ik weet hoe het voelt om een degelijk scheerapparaat te gebruiken zou ik het niet meer willen missen. Voordien keek ik niet uit om mij te scheren, was het snel snel en vergat ik wel eens wat stukjes. Nu met de Braun 3090cc vind ik het comfortabel en mis ik geen enkel stukje meer omdat ik het echt aangenaam vind! Het enigste wat ik kan zeggen voor alle mannen is "DOEN!!".

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen
  • Geen

Nielsparmentier 09-01-2018

goed toestel voor dagelijks onderhoud

Hallo, Ik kreeg dit toestel gratis om het te testen. Ik heb dit toestel 6 weken momenteel en dit ervaar ik; - Zeer goed toestel als je dagelijks scheert, wanneer je haartjes iets te lang zijn neemt hij ze moeilijk mee. - Je huid is nadien zeer mooi glad. - Handige is het 'schoonmaakstation' gewoon inpluggen en je toestel word gekuist. - Patronen voor schoonmaak zijn zo'n €5 per stuk. -Het toestel is zeer handig in gebruik - Er zit een handige etui bij voor als je op reis gaat. Kortom; Ik zou dit toestel zeker aanschaffen aangezien ik het dagelijks gebruik, zoniet heb je toch nog een mesje nodig.

Pluspunten

• handig in onderhoud
  • handige etui

Minpunten

• lange haren laat hij staan

NicolaPono 14-12-2017

Goed product

Ik heb de Braun series3 proskin 3090cc met clean&charge system gratis ontvangen en ben zeer tevreden van het product.

Het scheert even glad als een scheermesje van een A-merk, maar doet dit in een fractie van de tijd.

Het is ook fijn da hij snel oplaadt en de batterij maar niet lijkt op te gaan.

Het apparaat is naar eigen zeggen makkelijk te gebruiken net zoals het clean&charge system dat erbij zit.

De travelpouch dat erbij zit lijkt me ook wel handig voor als je op vakantie gaat en hem niet los in je toilet zak wil steken.

Mits de investering is dit een zeer goed en betrouwbaar product.

KevinD 11-12-2017

Doeltreffend apparaat!

Ik heb de Braun series 3 Proskin 3090cc met Clean&Charge system gratis ontvangen om te testen, Ik maak er nu al enkele weken gebruik van en ik ben er zeer tevreden over! Het scheerapparaat zelf is zeer modern ontworpen en ligt zeer goed in de hand bij het scheren. Het scheren zelf met het scheerapparaat geeft een zeer relaxed gevoel, de zachtheid als je met het apparaat over je huid gaat.. Echt geweldig! Het apparaat heeft ook een automatische zelfreinigende functie. Het opladen, ook iets wat ik er geweldig aan vind! Het opladen zelf gaat zeer snel, en met het oplaadstation is het een super handige manier om je apparaat meteen op te laden en bovendien heeft het apparaat dan ook zijn vaste plek. Het apparaat geeft ook via lichteffecten aan wanneer de accu bijna leeg is. Het apparaat beschikt ook over een precisietrimmer waarmee je alle overbodige haartjes mee kan verwijderen. Verder zou ik het apparaat zeker aanbevelen, tegenover de standaard apparaten of met andere woorden 'de goedkope scheerapparaten is de Braun series 3 Proskin 3090cc met Clean&Charge system een zéér groot verschil! Mijn vorig goedkope apparaat scheerde niet zoals gewenst, het liet vele haartjes achter, nu met dit apparaat heb ik dit niet meer en geniet ik elke keer van een zachte scheerbeurt dat geen enkel spoor achterlaat, ik vind het een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Zeer sterke accu
  • Ligt goed in de hand
  • Automatische reiniging
  • Scheert tot een mooie gladde huid

jerre 07-12-2017

Goed apparaat

Ik heb de Braun Series 3 ProSkin 3090cc oplaadbaar elektrisch scheerapparaat met Clean&Charge-systeem gratis ontvangen om te testen. Ik gebruik het apparaat nu enkele weken en ben er zeer tevreden over. Eerst en vooral geeft het een fanatisch gevoel aan de huid. Het "trekt" niet zoals andere toestellen. De precisietrimmer is ook super handig voor sommige overgebleven haren. Als je uw baard iets langer laat staan is het wel aangeraden om hem eerst te trimmen. Voor de afwerking kan dit apparaat dan gebruikt worden. Geen klachten en zeer tevreden over.