De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun S3 ProSkin 3040s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Tom_H 02-02-2018

Handige trimmer

De Braun 3040 is een redelijk licht scheertoestel dat makkelijk in de hand ligt. Het is waterdicht en kan dus gebruikt worden om je te scheren tijdens het douchen.
De trimmer werkt zeer goed, maar ik merkte dat het scheren zelf toch af en toe wat haartjes miste, vooral als ze niet erg stug zijn kan plooit het makkelijk en wordt het dus niet geschoren.
Het volgt wel de contouren van het gezicht goed door de kantelbare messen, wat bij mij minder irritatie opleverde dan andere scheermachines.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Volgt contouren

Minpunten

• Niet altijd even nauwkeurig

Stanley 22-01-2018

Lange gebruiksduur

Ik heb de Braun 3040 wet&dry gratis ontvangen en reeds geruime tijd kunnen uittesten. Vroeger gebruikte ik altijd scheermesjes en dat leverde vaak huidirritatie op. Dat is nu met dit toestel verleden tijd. Soms lukt het wel niet om alles in één beweging weg te krijgen en moet je een paar keer over dezelfde plek gaan om een glad resultaat te verkrijgen. Het toestel is waterdicht wat handig is om makkelijk te kunnen reinigen onder de kraan en het geeft je de mogelijkheid om het ook onder de douche te gebruiken. Na een volledige oplaadbeurt kun je er een week gebruik van maken zonder op te laden. Moest de batterij toch leeg zijn, dan is het voldoende om 5 minuten op te laden voor één scheerbeurt. Het toestel ligt ook goed in de hand en met het beschermkapje kun je het overal meenemen zonder zorgen, want de aan/uit knop en de scheerkop zijn beschermd.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk te reinigen
  • Geen huidirritatie

Ruun G 03-01-2018

Goed scheerapparaat, doet wat het moet doen!

Ik ben de Braun series 3 3040 wet & dry inmiddels een maand gratis aan het testen. Ervoor scheerde ik mij met een scheermesje, maar een kwalitatieve scheermachine is toch wel 10 keer zo handig. De nieuwe technologieën die erin zitten, werpen zijn vruchten af. De haartjes gaan er vlot af, zowel zeer korte als de langere. De langere kan je best eerst even met de trimmer doen die erbij zit, maar ook zonder de trimmer gaan ze weg als je er meerdere keren overgaat. De oude scheermachine die ik nog had liggen, werkt slecht en het duurt veel langer in vergelijking met deze. Het voordeel met een scheermachine in vergelijking met een mesje is dat je je ook nooit meer kan snijden. Op het begin moet je huid wel even wennen, maar na een paar weken is het zoveel makkelijker.

Het handige aan dit apparaat is dat je het ook met scheerschuim en eventueel onder de douche kan gebruiken. Ook dan werkt het goed, maar een droge huid geeft nog altijd het beste resultaat bij mij. Toch blijft de waterdichtheid handig om hem simpel schoon te maken onder water. Er zit ook een borsteltje bij om hem mooi te maken. Je kan het scheerapparaat ook makkelijk meenemen gezien er een beschermkapje bijzit. Ook de batterijduur is erg lang. Ik kon mij 11 keer scheren voordat de batterij leeg was. Dit is dan ook duidelijk te zien aan het lampje op het scheerapparaat. Mocht je het toch vergeten, is er ook de snellaadfunctie wat zeer handig is in geval van nood. Zoek je dus nog een kwalitatief goed scheerapparaat dat toch niet te duur is, lijkt dit me een goede keuze.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • snellaadfunctie
  • Eenvoudig schoon te maken

Vanassche Dimitri 14-12-2017
Heb enkele weken geleden de Braun 3040wd ontvangen en mogen uittesten. Het apparaat heeft een heel mooie kleur en vormgeving. Ook het model spreekt me meteen aan. Het apparaat is heel handig en gemakkelijk te gebruiken. Hij schuift ook niet weg van uw hand tijdens het scheren. Na het opladen van het apparaat kunt u deze nog een hele week gebruiken zonder opnieuw op te laden. De batterij is dus niet vlug leeg, wat ook heel praktisch is. Helaas veroorzaakt het toestel bij mij irritaties en is het te pijnlijk om te scheren. Mijn haartjes worden ook niet goed meegenomen met één vlotte beweging.

• Praktisch

Minpunten

• Ontevreden resultaat

Andy 27-12-2016

Een top machine voor een zachte prijs

Jaren heb ik mezelf geschoren met een Remington twee koppen aangezien ik met eender welk andere machine met 3 koppen huidirritatie had. Deze Braun gekocht omdat hier geen irritatie mogelijk zou zijn en alle verwachtingen moeiteloos ingelost. Ligt lekker in de hand scheert ongelofelijk goed, top machine!!

Pluspunten

• Geen huidirritatie
  • Handig in gebruik
  • Snel oplaadbaar
  • Prijs kwalitieit