Beste deals -16% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 ProSkin 3020s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Gauthierc 08-01-2018

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Eerst en vooral ben ik ben erg tevreden met dit product! Ik had reeds een elektrisch scheerapparaat van Braun (serie 5) maar de serie 3 is even goed! Batterij is goed + scheren gaat veel sneller met een elektrisch apparaat dan scheren met een mesje. Ook het borsteltje dat erbij zit om het apparaat proper te houden is handig. Zeker een aanrader dus dit product!

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Geen

Yannick 16-12-2017

Handig apparaat dat een goed resultaat geeft

Ik heb dit product gratis mogen ontvangen. Gezien dit mijneerste ervaring is met een scheerapparaat, lukte het niet meteen. Maar na enkele keren oefenen, merk ik dat dit een heel handig apparaatje is. Geen scheerschuim nodig, gewoon rustig aan scheren en een nagenoeg perfect resultaat achter. Het raakt ook heel makkelijk aan de iets moeilijkere plekjes. Ik zou het niet meer kunnen missen!

Pluspunten

• Perfect Resultaat
  • pijnloos

Minpunten

• batterijduur
  • niet eenvoudig in het begin

Jaan H. 12-12-2017

Degelijk apparaat voor een goede prijs

Ik heb deze Braun 3020s gratis ontvangen om te testen. Het resultaat mag er zijn. Dit apparaat komt heel erg in de buurt van wat met een normaal mesje mogelijk is. In de hals is het soms wat moeilijk om goed glad te scheren, maar op het gezicht zelf gaat het zeer goed. Voor deze prijs is dit Braun scheerapparaat zeker de moeite om aan te schaffen. Het bespaart me heel wat tijd 's ochtends en het is bovendien ook behoorlijk makkelijk schoon te maken. De accuduur is ook zeer goed. Ik kan het apparaat meerdere dagen achter elkaar gebruiken zonder het op te laden. Al bij al dus zeker tevreden van deze 3020s.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Accuduur
  • Glad resultaat
  • Licht

Minpunten

• Soms moeilijk in de hals