Philips SHAVER Series 9000 S9161

Philips SHAVER Series 5000 S5650

Philips SHAVER Series 5000 S5650 Best Reviewed jun 2017
8,9 (32)

Beoordeling op basis van 44 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

lang0698 15-02-2015

goed produkt met goede eigenschappen

fijn apparaat gaat goed met het gezicht mee.
goed schoon te maken
ik gebruik het met nat scheren en is erg prettig in gebruik.

Adam1970 16-11-2014

Een super scheerapparaat

Ik ben een man van 44 jaar. Toen ik mij voor het eerst begon te scheren halverwege jaren 80, kreeg ik van mijn ouders een elektrisch scheerapparaat (geen Philips). Doordat ik met dit scheerapparaat niet tevreden was (veel lawaai, slecht scheerresultaat, etc), ben ik al snel overgegaan op het nat scheren met mesjes. Nadat ik geselecteerd was om de Philips Shaver S9161/41 uit te proberen, ben ik weer helemaal om! Ik heb het apparaat nu 2 weken geprobeerd en ik ben helemaal enthousiast en denk dat ik van de mesjes af ben! Ik vind het scheerresultaat erg goed, bijna nog beter in mijn geval dan met mesjes. Het enige wat ik nog wel een beetje lastig vind, is het scheren van mijn snorharen, maar dat zal een kwestie van wennen zijn. Ik bereik met dit apparaat ook beter de haren in de hoek van de kaak, waar ik deze haartjes met het mes nog wel eens miste. Tevens had ik de laatste tijd best wel een hekel gekregen aan het scheren met mesjes, omdat ik 8 van de 10 keer me wel weer eens wist te snijden en dan weer bloedpartijen had. Nu met dit apparaat, dus geen snijwondjes meer en een superglad resultaat! Daarnaast vind ik het gebruik erg handig, geen gedoe meer met scheergel etc. maar gewoon direct het apparaat over je baard en snor en klaar ben je! Voorts is het apparaat ook nog eens enorm stil in gebruik! Je hoort het zowat niet, iets wat ik niet had verwacht. Ik ben helemaal om!

Patarchief 14-11-2014

Snel een uitstekend scheerresultaat

Scheren is belangrijk voor mij. Omdat ik het druk heb in de ochtend heb ik vaak weinig tijd en wil toch goed geschoren naar het werk gaan.

De Philips s9161/41 gebruik ik nu 2 weken. De scheerresultaten zijn zeer goed. Door de flexibele scheerkop is het scheren op moeilijk te bereiken plekken ook goed mogelijk. Verder is het trim gedeelte goed te gebruiken. Daarnaast kan ik het apparaat eenvoudig bedienen. Voor mij is dit apparaat een echte aanrader.

Anoniem 18-10-2014

Scheert goed, maar voor mij niet glad genoeg

De laatste 22 jaar scheer ik met een mesje.
Dit geeft voor mijn zware baard het beste resultaat.

Scheren met de Shaver S9161/31 gaat op zich goed, maar het resultaat is minder glad dan met een mesje. Dat vind ik ook logisch, omdat bij een elektrisch scheersysteem er altijd een scheerkop tussen zit.

Nat scheren met de Shaver 9000-series vind ik persoonlijk geen aanrader. De baard komt er dan gewoon niet goed en niet netjes af.

Het automatische reinigingssysteem werkt perfect.

Kortom: het apparaat doet wat het doen moet; maar voor het beste resultaat blijf ik toch met een mesje scheren.