Philips SHAVER Series 9000 S9711 - Reviews

Laagste prijzen -3% prijsdaling
Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 48 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

johan 26-11-2016

goede kwaliteit

goed product makelijk in gebruik en goede prijs scheert fijn en is ook mooi kwa uitvoering ik beveel dit product aan

lapto_83 21-08-2016

Prettig en fijn scheerapparaat

Net als vele ben ik gaan vergelijken met andere toestellen.
Natuurlijk is de prijs naar mijn mening best behoorlijk echter krijg je er wel een geweldig scheerapparaat voor.

Met een scheerkop die zeer flexibel is en de mesjes log van elkaar bewegen volg je gemakkelijk de contouren van je gezicht.
Dit geeft een prettig scheergevoel en een gladder resultaat.

De verschillende snelheden zijn ook erg prettig.
Zo kan je hem bijvoorbeeld op snel zetten wanneer je dagelijks scheer.
Wanneer je niet dagelijks scheer vind ik hem persoonlijk prettiger door hem iets minder snel te zetten waardoor je vrijwel geen irritatie heb bij een gevoelige huid.

Ook de batterij indicator is erg prettig zodat je hem op tijd kan opladen en dus niet zonder zou zitten.
Mocht je het toch een keer vergeten is het ook mogelijk om het snel voor 1 scheerbeurt op te laden.

De scheerkop is gemakkelijk los te klikken en met het hulpstuk kan je gemakkelijk de mesjes reinigen onder de kraan.
Ook is hij gemakkelijk te reinigen middels de Smart Clean al duurt dit best lang.

Dankzij een gemakkelijk op te klikken trimmer is trimmen natuurlijk ook erg gemakkelijk om te doen met dit scheerapparaat.

Kortom een fijn scheerapparaat die erg prettig aanvoelt en gemakkelijk in gebruik is.
Echter is hij best aan de prijs en de prijs van de clean cartridge zijn ook aan de prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • batterij indicator
  • Flexibele scheerkop
  • Regelbare snelheid

Minpunten

• Prijs Apparaat
  • Prijs Clean cartridge

Nat scheren toch beter 15-06-2016

Review van mij

Altijd nat gescheerd maar wilde het "gedoe"niet meer. Apparaat pak je sneller maar je moet vele malen rondjes draaien en blijven controleren of alles glad is. Het wordt gewoon niet glad, de hele dag wel ergens ruwe plekken. Ik geloof zonder meer dat dit een van de betere is maar elektrisch scheert gewoon niet glad. Kan ook niet, want het mesje gaat niet over het gezicht zelf zoals bij nat scheren. Verder een mooi apparaat, licht maar met een enorme houder. De vloeistof is lastig want durf hem niet neer te zetten omdat schoonmaakster of partner het verzet en dan de bak gaat lekken.

ter Borg 06-12-2017

scheerkoppen voldoen maar zeer kort.

apparaat scheert zeer goed als de scheerkoppen nieuw zijn . maar bij mij zijn ze na 3 maand super slecht. een scheerbeurt is dan echt been crime. ik heb een keer nieuwe koppen gehad deze scheerden goed de eerste 2 maanden en toen was de scherpte er af. plus het schoonmaken na elke scheerbeurt kost veel water!! geen succes helaas beslist geen aanrader.

J.H. terborg

Lukskie 23-11-2017
  • Product gekregen

philips shaver 9000 serie

Nadat ik het nu al een aantal weken heb kunnen gebruiken ben ik er zeer tevreden van. Het gaat boven mijn verwachting! Ik heb bij dit toestel totaal geen last van irritatie's of van roodheid na het scheren. Het glijdt vloeiend over mijn kin en het wegtrekken van de haartjes doen totaal geen pijn! Het ligt verrassend goed in de hand en gaat een paar scheerbeurten mee! Het reinigen gebeurd ook automatisch dankzij de cartridge. Het is zijn prijs zeker waard! Het beste scheermachine ooit!

Pluspunten

• geen irritatie/roodheid
  • lion batterij
  • superglad huid
  • nat/droog scheren
  • goede handgrip

Minpunten

• prijs

BK 20-10-2017

Philips ten top

Zoals je kunt verwachten van Philips, krijg je waar je voor betaalt. Een solide en stil apparaat met een prima accuduur. Aanrader!

Johan 16-09-2017

Goede accuduur

Een geweldig scheerapparaat, mooi afgewerkt. Hopelijk gaat het net zo lang mee als mijn vorige Philips shaver.

123 13-08-2017

Fijn scheerapparaat

Ligt fijn in de hand tot nu toe scheert hij zeer fijn. Trimmer nog niet gebruikt. Scheerapparaat is heel stil

Freek5 14-06-2017

Glad scheerresultaat; maar... scheerkop valt er af!

Plus:
Scheerresultaat is echt glad! (Dat kost mij wel 30 minuten, maar toch knap dat Philips ook de laatste kleine haartjes op lastige plekken zoals onder de kaaklijn wegkrijgt.)

Min (groot):
Tijdens een scheerbeurt komt het meerdere keren voor dat de scheerkop eraf valt als ik wat harder moet drukken. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door de gleuf waarin de scheerkop bevestigd moet worden wat dieper te maken. Kom op Philips, jullie maken nu bijna 80 jaar scheerapparaten met een prijs van soms meer dan 400 euro. Dit had echt beter gemoeten!

Min (klein):
* Als je op reis gaat moet je stekker van basisstation gebruiken. Doe er volgende keer gewoon een extra reisstekkertje bij.
* Scheerapparaat ziet er lelijk uit in basisstation (achterstevoren).
* Informatie op website over wat nou precies het verschil is tussen alle modellen is tenenkrommend slecht. (Duidelijk werk van marketingspecialisten die niet geinteresseerd zijn in klanten helpen.)

(Dit zijn slechts kleine punten, maar gegeven de prijs mag je beter verwachten.)

Adri 14-02-2017

Werkt goed

scheert glad, snel, maakt makkelijk schoon volautomatisch, ook makkelijk onder de kraan. Lange accuduur, genoeg voor meer dan een week

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • snel

Gert 28-11-2016

Super scheerapparaat

Mijn vorige was ook een Philips (inmiddels 19 jaar, maar werkt nog steeds goed), maar ik wilde wel eens iets nieuws. Ik ken alle research die Philips doet om de scheersystemen te perfectioneren (ik heb 15 jaar lang gebruikersdocumentatie voor hun productiemachines geschreven). De scheerresultaten zijn door al die ontwikkeling bijzonder goed.
Dit apparaat is super. Echt een top-apparaat. Het is licht en ligt lekker in de hand, waardoor manoeuvreren heel goed gaat.
Lees wel de gebruikershandleiding goed door, om de mogelijkheden van het Smart-Clean systeem goed te begrijpen.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • prachtige vormgeving
  • Zeer compleet
  • Prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Maar wel prijzig

Jos 28-11-2016

TOP in glad scheren !

Fantastisch scheerapparaat, ligt prima in de hand. Scheerresultaat prima ! Heerlijk om én nat én ook droog te kunnen scheren.

Frans Cuppen 14-11-2016

een fijn en licht scheer apperaat en geluid arm

Een duur maar kwalitatief goed apparaat wat goed aan de verwachting voldoet.is licht en makkelijk schoon te maken met het bij geleverde cleaning systeem .

bert 12-11-2016

handig met aparte netvoeding

ziet er professioneel uit, schoonmaken gaat op de duur wel veel kosten met de speciale vloeistof! aparte baardtrimmer is handig.

Pluspunten

• aparte netvoeding

Minpunten

• schoonmaakvloeistof is wel prijzig

Adri 11-11-2016

Zo glad als een bayhuidje

Werkt prima, glad resultaat. Verwacht niet anders van een Philips. Makkelijk schoon te spoelen en ook in de SmaertClean makkelijk te plaatsen; ruikt hij ook weer lekker fris

Pluspunten

• Schoon maken
  • Trimmen

Bram 10-11-2016

Phillips s9711

Erg goed scheerapparaat, echt het neusje van de zalm onder de scheerapperaten. Super handig dat tijdens het opladen het scheerapparaat gereinigd wordt. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Neemt alle haren mee
  • Laad snel op

Minpunten

• Niet helemaal vam aluminium
  • Voet niet heel solide aan

Hans 09-11-2016

Philips scheerapparaat 9711/31

Na vele jaren gebruik gemaakt hebbend van de Philishave 8894 heb ik helaas een nieuwe moeten kopen. Hiervan heb ik geen spijt gekregen en ik moet zeggen dat dit scheerapparaat een verbetering is van alle overige scheerapparaten. Ik hoop net zoveel plezier ervan te beleven als mijn vorige scheerapparaat.
Helaas vind ik wel de accuduur kort, daar ik verwend was met een accuduur van meer dan 150 minuten. Helaas je kan niet alles wensen

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • scheert uitzonderlijk goed
  • zeer mooie vormgeving

Minpunten

• batterijduur

Alex 09-11-2016

GOEDE

I've a shaver 7000 ever before, it was nice. Now i buy this new one. A nice shaver series, the screen is nice too.

Jos 05-11-2016

TOP scheerapparaat !

Qua ergonomie:
Ligt lekker in de hand
Scheer-resultaat:
scheert perfect
Accu:
heeft een prima accuduur en laadt bijzonder snel !

L Cao 05-11-2016

goede design

Met scheerschuim- of gel, gewoon droog, extra intensief of juist wat zachter. Voor dit scheerapparaat is het geen probleem. De intensiteit pas je handmatig aan zodat je de scheerbeurt volledig aan jouw wensen en huidtype kan aanpassen. De scheerkop heeft 3 scheerringen die zelfs de meest zware baardgroei moeiteloos afscheren. Volledig opgeladen is de Philips S9711/31 Series 9000 binnen een uur.