Philips SHAVER Series 9000 S9711

vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
precisietrimmer
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9711 op Kieskeurig.be.

Altijd op zoek naar kwaliteit 24-12-2017

De Philips Shaver 9000 S9711

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ik gebruik dit apparaat nu ruim twee jaar en dacht: Ik laat even weten wat mijn ervaringen zijn met dit apparaat, ik heb zelf destijds flink lang gezocht naar het beste type dat ik kon vinden. en besloot deze aan te schaffen.
Tenslotte vind ik zelf altijd fijn om reviews met ervaringen te lezen om te bepalen of ik tot de aankoop overga. Misschien heeft iemand iets aan mijn schrijven hier.

Ik heb zelf van origine redelijk donker haar dus wil ik mij zo glad mogelijk scheren en de stoppels weg te werken. Dit lukt met dit apparaat ondanks mijn donkere haar redelijk goed al is het resultaat met een scheermes uiteraard beter. ik scheer mijzelf iedere ochtend.

Het apparaat is degelijk en ligt fijn in de hand. ook beweegt de scheerkop soepel over de huid.

Ik persoonlijk gebruik het reinigingssysteem niet, ik vind de cartridges gewoonweg te duur en het apparaat is waterdicht dus makkelijk af te spoelen onder de kraan, zo gebeurd. Bij hte schoonmaken haal ik het bovenste gedeelte van de scheerkop er af, dit gaat zeer eenvoudig en spoel deze af. Daarna maak ik het gedeelte dat aan het apparaat zit even schoon, gewoon afspoelen dus, eenvoudig en zo gedaan. Al het water dat bovenin het scheerapparaat bij reinigen stroomt, loopt er in een paar seconden aan de onderkant uit bij als je hem rechtop houdt, erg fijn. Schoonmaken onder de kraan is gedaan in een minuut.

Wanneer je het apparaat aan de adapter en het stopcontact legt, laadt hij echt zeer snel op.
Ik gebruik zo' n 10% van de batterij per scheerbeurt, dus deze gaat in mijn geval zo' n 10 dagen mee. Hier ben ik echt zeer tevreden over.

De 3 stuks "krachtstanden" op het apparaat vind ik onzin, bij mij staat deze altijd op maximaal, maar er zal wel een reden zijn voor deze mogelijkheid tot instellen.

Het apparaat is trouwens vrijwel geruisloos.

Op het apparaat zit ook een "op slot stand" wanneer je de startknop een 3 tal seconden ingedrukt houdt, handig waneer je hem in je toilettas stopt om op reis te gaan. (Het bijgeleverde scheerapparaat doosje gebruik ik niet, deze neemt teveel ruimte in vind ik).

De hele set heeft eigenlijk maar 1 nadeel.
Ik vind namelijk dat de scheerkop(pen) nogal prijzig zijn. Natuurlijk kun je niet een waarde geven aan de lengte van de duur waarmee messen zouden moeten meegaan, deze zal bij dit type wel "gemiddeld" zijn qua levensduur. Ik doe zelf denk ik zo' n 6 maanden met de scheerkop, dat is te doen. Wel moet ik zeggen dat, ondanks dat ik geen domme jongen ben, het plaatsten van een nieuwe scheerkop niet super makkelijk is, dit was bij het vorige type veel eenvoudiger, maar het is goed te doen.

Ja, ondanks dat het altijd beter kan, ben ik tevreden over de kwaliteit van dit apparaat n raad hem aan.

johan 26-11-2016

goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

goed product makelijk in gebruik en goede prijs scheert fijn en is ook mooi kwa uitvoering ik beveel dit product aan

lapto_83 21-08-2016

Prettig en fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Net als vele ben ik gaan vergelijken met andere toestellen.
Natuurlijk is de prijs naar mijn mening best behoorlijk echter krijg je er wel een geweldig scheerapparaat voor.

Met een scheerkop die zeer flexibel is en de mesjes log van elkaar bewegen volg je gemakkelijk de contouren van je gezicht.
Dit geeft een prettig scheergevoel en een gladder resultaat.

De verschillende snelheden zijn ook erg prettig.
Zo kan je hem bijvoorbeeld op snel zetten wanneer je dagelijks scheer.
Wanneer je niet dagelijks scheer vind ik hem persoonlijk prettiger door hem iets minder snel te zetten waardoor je vrijwel geen irritatie heb bij een gevoelige huid.

Ook de batterij indicator is erg prettig zodat je hem op tijd kan opladen en dus niet zonder zou zitten.
Mocht je het toch een keer vergeten is het ook mogelijk om het snel voor 1 scheerbeurt op te laden.

De scheerkop is gemakkelijk los te klikken en met het hulpstuk kan je gemakkelijk de mesjes reinigen onder de kraan.
Ook is hij gemakkelijk te reinigen middels de Smart Clean al duurt dit best lang.

Dankzij een gemakkelijk op te klikken trimmer is trimmen natuurlijk ook erg gemakkelijk om te doen met dit scheerapparaat.

Kortom een fijn scheerapparaat die erg prettig aanvoelt en gemakkelijk in gebruik is.
Echter is hij best aan de prijs en de prijs van de clean cartridge zijn ook aan de prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • batterij indicator
  • Flexibele scheerkop
  • Regelbare snelheid

Minpunten

• Prijs Apparaat
  • Prijs Clean cartridge

Jos 28-11-2016

TOP in glad scheren !

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Fantastisch scheerapparaat, ligt prima in de hand. Scheerresultaat prima ! Heerlijk om én nat én ook droog te kunnen scheren.

Nat scheren toch beter 15-06-2016

Review van mij

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Altijd nat gescheerd maar wilde het "gedoe"niet meer. Apparaat pak je sneller maar je moet vele malen rondjes draaien en blijven controleren of alles glad is. Het wordt gewoon niet glad, de hele dag wel ergens ruwe plekken. Ik geloof zonder meer dat dit een van de betere is maar elektrisch scheert gewoon niet glad. Kan ook niet, want het mesje gaat niet over het gezicht zelf zoals bij nat scheren. Verder een mooi apparaat, licht maar met een enorme houder. De vloeistof is lastig want durf hem niet neer te zetten omdat schoonmaakster of partner het verzet en dan de bak gaat lekken.

klaas 14-07-2019

Goede grip en superglad scheren met geluidsarm apparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Praktisch mijn hele leven gewend geweest om nat te scheren met mesje. Uit gemakzucht uiteindelijk over gegaan op elektrisch scheren wat aanvankelijk niet echt plezierig was met normaal scheerapparaat. Kon mezelf niet glad scheren. Enkele weken geleden over gegaan op deze roterende scheerapparaat. Wat een verademing en wat een heerlijk glad resultaat zonder irritatie van de huid. Praktisch geluidloos.

Pluspunten

• geluidsarm
  • geen huidirritatie

Minpunten

• zat geen borsteltje bij

JaapKonijn 07-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Een waardeloos apparaat met zijn zwabberende scheerkoppen. De miskoop van mijn leven. Ik heb ruim 50 jaar duurdere philishave apparaten gebruikt, maar dit ding is waardeloos. Onder de neus is het slecht scheren vanwege de schuin geplaatste koppen en dat geldt ook voor de kaaklijn. Voor mij nooit meer een Philips.

peter alki 20-06-2019

tegenvallend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

nagenoeg jaarlijks vervangen van dure mesjes
scheert stroef op de huid, na enkele jaren gaat telkens de kop van het apparaat
al 45 jaar philipsscheerder, maar prijs en kwaliteit naar prijs van de 9000 serie doet me uitkijken naar mogelijk alternatief.

Leo sneijers 23-03-2019

Goed scheeraparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Doet precies wat hij moet doen . Gemakkelijk in gebruik . Ook makkelijk schoon te maken door het basis station

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Gemakkelijk schoonmaken

Jan. Purmerend 29-11-2018

Scheert geweldig.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ik ben nu 75 en heb mij altijd elektrisch geschoren ,dit is werkelijk het beste scheerapparaat dat ik tot nu toe gebruikt hebt.

Pluspunten

• scheren is zeer goed.
  • tondeuze is erbij

hein kappelhoff 25-06-2018

teleurstelling al 3 jaar

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

als opvolger voor mijn scheerapparaat uit de 5000 serie ervaar ik de S9711 als zeer teleurstellend.
lang scheren en niet glad. na klacht van Philips nieuwe scheermesjes gekregen, maar dit helpt niet.
ik scheer mij eigenlijk liever en gemakkelijker en met beter resultaat met mijn oude scheerapparaat - dat was niet de bedoeling.

Minpunten

• scheerresultaat

roelof 02-05-2018

echt een topmodel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Dit is mijn vierde philipshave. Ik gebruik het apparaat nu een half jaar. Hij scheert perfect glad en is erg stil. Het schoonmaak systeem doet goed zijn werk. Het apparaat volelt als nieuw nadat ik hem in de houder heb gezet. Ik gebruik per scheerbeurt 5% van de batterij. Geen huidirritatie. Duur in aanschaf maar veel goedkoper en millieuvriendelijker dan scheren met mesjes.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • schoonmaaksysteem
  • geluid
  • accu
  • comfort

Minpunten

• duur in aanschaf

ter Borg 06-12-2017

scheerkoppen voldoen maar zeer kort.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

apparaat scheert zeer goed als de scheerkoppen nieuw zijn . maar bij mij zijn ze na 3 maand super slecht. een scheerbeurt is dan echt been crime. ik heb een keer nieuwe koppen gehad deze scheerden goed de eerste 2 maanden en toen was de scherpte er af. plus het schoonmaken na elke scheerbeurt kost veel water!! geen succes helaas beslist geen aanrader.

J.H. terborg

pnuytten 28-11-2017

Hemels scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

De Phillips S911 is de perfecte aanwinst voor mijn badkamer. Wat meteen opvalt is het mooie design en hoe vlot het toestel in de hand ligt. Het opladen gaat in een handomdraai. Het toestel werkt erg intuïtiefen scheert veel stiller dan mijn andere vorige apparaten. Ik gebruikte het toestel om een baard van enkele dagen af te scheren en dit ging vlot en pijnloos. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik had verwacht dat de machine aan mijn baard zou 'trekken'. Achteraf had ik geen last van irritatie of andere ongemakken. Top toestel!
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Baarssnoek 25-11-2017

Knap product!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

De Philips Shaver series 9000 is een heel knap product. Niet alleen het design en de presentatie, maar ook de werking ervan.

Pluspunten:
1. Je kunt het apparaat reinigen zonder enige moeite. Zo blijft het proper en is het veel hygiënischer om je te scheren.
2. Er is een lange batterijduur. Als de batterij leeg is, laadt deze heel snel op.
3. Na dit apparaat twee weken te gebruiken is de irritatie in mijn nek aanzienlijk verminderd!
4. Het valt zeer goed in de hand, heel gemakkelijk te gebruiken.
5. Je kunt nat en droog scheren. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar nat, maar beide werken even goed.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Lukskie 23-11-2017
  • Product gekregen

philips shaver 9000 serie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Nadat ik het nu al een aantal weken heb kunnen gebruiken ben ik er zeer tevreden van. Het gaat boven mijn verwachting! Ik heb bij dit toestel totaal geen last van irritatie's of van roodheid na het scheren. Het glijdt vloeiend over mijn kin en het wegtrekken van de haartjes doen totaal geen pijn! Het ligt verrassend goed in de hand en gaat een paar scheerbeurten mee! Het reinigen gebeurd ook automatisch dankzij de cartridge. Het is zijn prijs zeker waard! Het beste scheermachine ooit!

Pluspunten

• geen irritatie/roodheid
  • lion batterij
  • superglad huid
  • nat/droog scheren
  • goede handgrip

Minpunten

• prijs

BK 20-10-2017

Philips ten top

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Zoals je kunt verwachten van Philips, krijg je waar je voor betaalt. Een solide en stil apparaat met een prima accuduur. Aanrader!

Johan 16-09-2017

Goede accuduur

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Een geweldig scheerapparaat, mooi afgewerkt. Hopelijk gaat het net zo lang mee als mijn vorige Philips shaver.

123 13-08-2017

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9711

Ligt fijn in de hand tot nu toe scheert hij zeer fijn. Trimmer nog niet gebruikt. Scheerapparaat is heel stil

Freek5 14-06-2017

Glad scheerresultaat; maar... scheerkop valt er af!

Plus:
Scheerresultaat is echt glad! (Dat kost mij wel 30 minuten, maar toch knap dat Philips ook de laatste kleine haartjes op lastige plekken zoals onder de kaaklijn wegkrijgt.)

Min (groot):
Tijdens een scheerbeurt komt het meerdere keren voor dat de scheerkop eraf valt als ik wat harder moet drukken. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door de gleuf waarin de scheerkop bevestigd moet worden wat dieper te maken. Kom op Philips, jullie maken nu bijna 80 jaar scheerapparaten met een prijs van soms meer dan 400 euro. Dit had echt beter gemoeten!

Min (klein):
* Als je op reis gaat moet je stekker van basisstation gebruiken. Doe er volgende keer gewoon een extra reisstekkertje bij.
* Scheerapparaat ziet er lelijk uit in basisstation (achterstevoren).
* Informatie op website over wat nou precies het verschil is tussen alle modellen is tenenkrommend slecht. (Duidelijk werk van marketingspecialisten die niet geinteresseerd zijn in klanten helpen.)

(Dit zijn slechts kleine punten, maar gegeven de prijs mag je beter verwachten.)