Philips SHAVER Series 9000 S9161 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
Nat en droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Aiviq 01-01-2015

Mooi apparaat, makkelijk in gebruik, ligt fijn in de hand maar voelt wel degelijk ondanks het geringe gewicht. Scheert prima en is lekker stil. Persoonlijk vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant maar wel waard.

Trompet1981 01-12-2014

Sinds 1 week bezitter van dit scheerapp. Na een Brauncooltec te hebben gehad (terug gestuurd in de proef periode) is deze philips vele malen beter dan de Brauncooltec. Dit scheerapp heeft een veel beter scheer resultaat dan de braun en geeft ook minder irritatie ook al heeft de philips geen cooltec technologie.

In een woord. Zeer tevreden!

Rev80 14-11-2014

Altjd een Philips gehad en altijd zeer tevreden. Dit model geeft veruit het beste resultaat tot nu toe! Haren blijven veel langer weg, ook op lastig te scheren plekken zoals kin en hals.

Ben030 14-11-2014

Het is even wennen, als je jaren een 3 dagen baardje hebt getrimd en de laatste tijd met scheermes hebt geschoren. En dat je een elektrisch apparaat onder de douche kunt gebruiken. Maar eenmaal gewend is het super. Scheert glad. En handig dat er een apart trim gedeelte bij zit, voor als je een paar dagen niet scheert, eerst kort en dan glad.
Wel even oppassen met de scheerkop en schoonmaken

ipie 29-10-2014

ik gebruik de shaver sinds een week intensief,en hij scheert veel gladder dan mijn oude philips,en de huid voelt beter aan geen last van van een ruwe huid,ook het smart clean systeem werkt prima,voor mij een goede vervanging van mijn oude shaver

jantewinkel 18-10-2014

De laatste 22 jaar scheer ik met een mesje van het type Gillette Fusion Power. Dit geeft voor mijn zware baard het beste resultaat.
Scheren met de Shaver S9161/31 gaat op zich goed, maar het resultaat is minder glad dan met een mesje. Dat vind ik ook logisch, omdat bij een elektrisch scheersysteem er altijd een scheerkop tussen zit.
Nat scheren met de Shaver 9000-series vind ik persoonlijk geen aanrader. De baard komt er dan gewoon niet goed en niet netjes af.
Het automatische reinigingssysteem werkt perfect.
De vormgeving en accessoires zijn prima.
Kortom: het apparaat doet wat het doen moet; maar voor het beste resultaat blijf ik toch met een mesje scheren.