Philips SHAVER Series 9000 S9161

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9161 op Kieskeurig.be.

Harry 22-08-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9161

Altijd Philips gehad was altijd zeer tevreden koop je een keer een duur apparaat en het kan niet slechter na vier maanden was hij al stomp wou niet meer scheren dus een nieuwe kop en na vier maanden was hij al weer bot en als je scheert val de hele kop er soms ook nog af nog nooit zoon waardeloos apparaat gehad Philips wil van niks weten ik gooi hem weg

Richard Meiracker 10-02-2018

Moeilijk schoonmaken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9161

Ik heb het scheerapparaat nu 1 week en door het schoonmaken van sheerkop constructie is hij nu al stuk. Oké toegegeven ik heb vrij grote handen waardoor ik het klepje van de scheermesjes niet makkelijk van elkaar krijg. Hierdoor zijn de borgringen stuk gegaan en vallen de mesjes eruit. Hier is dus zeker niet goed over nagedacht. Een klein drukknopje waardoor het klepje omhoog zou komen was voor zo'n merk en prijs wel handig geweest.

Pluspunten

• Oogt provisioneel
  • Scheert goed

Minpunten

• Slechte schoonmaak constructie
  • Niet geschikt voor grote handen
  • Niet geschikt voor mensen met weinig geduld

Harry 24-06-2016

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9161

Ik heb mij nog nooit zo glad kunnen scheren. Prima scheerapparaat, snel resultaat. Goede en eenvoudige reinigingsmogelijkheden i.c.m. separaat reinegings eenheid.

Anton 23-06-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9161

Dit had ik veel eerder moeten doen. Na jaren je nek opentrekken, eindelijk een apparaat waarbij ik me verheug op het scheren. En dan de onderhoudskit, geweldig.

Grecarella 30-09-2015

Ik hen hem nu een paar maanden in huis maar ik vind hem tegenvallen
De Accu Ss gauw leeg
Er zit geen standaard bij
Als je op reis gaat kan het snoer niet in de meegeleverde etui
Als je aan het scheren bent druk je gauw op de aan/uit knop
Het scheren gaat niet sneller als mijn vorige Philips

annemiek70 28-08-2015

Supergoed !!!!!
Iedere morgen een feest om te scheren met dit apparaat, gebruiksgemak , en tot in detail alle haartjes te kunnen verwijderen door de standen die mogelijk zijn..
Als 87 jarige ,na jarenlange scheerervaring ,is dit de oplossing !!
Een aanrader voor jong en oud die 's morgens met een gladde huid de dag tegemoet gaat.

jmvanschie 26-06-2015

Gezien alle eerdere lofuitingen over dit apparaat blijft het altijd spannend of het de belofte waar kan maken.
Dat is inderdaad het geval.Met name de mogelijkheid om nat te scheren is plezierig, geeft een zeer goed resultaat.

PPandit 25-06-2015

I am happy that the machine cuts to my satisfaction without hurting my skin.

thanks for this wonderful product!

frank1309 24-06-2015

Prima apparaat, een prima gebruikersgemak en laad snel op. Scheert goed glad, ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn. Ik zou het elke man aanraden

Peter van Oudheusden 23-06-2015

Nog maar een paar dagen in gebruik, 1e indruk is goed, scheren gaat snel en gemakkelijk.
Schoonmaken van het apparaat gaat makkelijk met clean system waar je keuzes op kunt maken welk type reiniging je wilt gebruiken.

Chris-999 21-06-2015
  • Product maand in bezit

It is to replacing the old SensoTouch I was using, and certainly it did its job. The new designed contour makes it more close to my skin than the previous SensoTouch. It can shave more clean and faster than me old shaver.

I did not use the styler, so do not know its performance.

It is also easy to clean. I usually simply put it under the tap and most of the time the hair will be washed away. I did try the SmartClean several times and it is also good enough for lazy people like me.

May be the cost of SmartClean cartridge is not that perfect.

Jan 180 18-06-2015

Altijd al een Philips scheerapparaat gehad en deze voldeden goed .
De nieuwe Philips scheerapparaat heb al eerder getest bij Philips in Drachten en hij beviel goed vandaar deze aankoop.

onassis 14-06-2015

Scheert als een scheermes! ziet er degelijk uit en is zeer stil! een aanrader zeker nu met de aktie.

PTR90 12-06-2015

Ziet er mooi uit, is gebruikvriendlelijk. Het schoonmaken gaat ook niet al tr lastig.

Top apparaat!

Grecarella 12-06-2015

Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is de 9000 serie
Schitterend apparaat ligt lekker in de hand
Alleen jammer dat er geen standaard bij is

Peetsje 08-06-2015

Scheert goed en geen last van schrale of rode plekken. Ligt goed in de hand, makkelijk met beweegbare scheerkop.

Meijer65 28-05-2015

Heel fijn apparaat. Het resultaat is werkelijk super bij het model wat ik had van 9 jaar geleden. Ligt fijn in de hand. alleen de trimmer is even wennen

Bertjuhh66 18-03-2015

Apparaat voldoet aan alle eisen, zowel nat als droog. Scheerresultaat is prima, hij is stil, gaat lang mee voordat je bij moet laden, kortom, een prima apparaat

tedtje 16-03-2015

hallo ik heb deze topper een paar weken in bezit en moet zeggen ben er super tevreden mee.

scheert onwijs goed evenaart bijna het scheren met een mesje maar dan zonder wondjes.

ook na een aantal dagen niet scheren heeft het apparaat geen problemen om er doorheen te komen.

het apparaat ligt goed in de hand en is redelijk stil kwa geluid.

de scheerkoppen zijn zeer simpel eraf te halen en je klikt zo de bijgeleverde tondeuse/baardtrimmer erop, ook het leegmaken of schoonmaken van de scheerkoppen gaat makkelijk.

1 minpunt er zit geen schoonmaakborsteltje bij.

ramje1 16-03-2015
  • Product maand in bezit

ik mocht de Philips shaver 9000 uit proberen ik heb hem nu twee weken en heb het droog en nat uit geprobeerd.
Hij scheert nat gladder dan droog, scheert snel en het model ligt prima in de hand.
En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast. (Ramje1)