Philips SHAVER Series 9000 S 9161 - Reviews

Best Reviewed november 2014
Accu indicator
Afspoelbaar
Nat en droog

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Anoniem 01-08-2016

geweldig

zeer goed apparaat.
scheert sneller alles mooi glad
de 8 kanten bewegende koppen doen ook goed de kaaklijn en werkt goed voor de hals!

Harry 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima scheerapparaat

Ik heb mij nog nooit zo glad kunnen scheren. Prima scheerapparaat, snel resultaat. Goede en eenvoudige reinigingsmogelijkheden i.c.m. separaat reinegings eenheid.

Anton 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat

Dit had ik veel eerder moeten doen. Na jaren je nek opentrekken, eindelijk een apparaat waarbij ik me verheug op het scheren. En dan de onderhoudskit, geweldig.

Peter van Oudheusden 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar een paar dagen in gebruik, 1e indruk is goed, scheren gaat snel en gemakkelijk.
Schoonmaken van het apparaat gaat makkelijk met clean system waar je keuzes op kunt maken welk type reiniging je wilt gebruiken.

Chris-999 21-06-2015 Product maand in bezit

It is to replacing the old SensoTouch I was using, and certainly it did its job. The new designed contour makes it more close to my skin than the previous SensoTouch. It can shave more clean and faster than me old shaver.

I did not use the styler, so do not know its performance.

It is also easy to clean. I usually simply put it under the tap and most of the time the hair will be washed away. I did try the SmartClean several times and it is also good enough for lazy people like me.

May be the cost of SmartClean cartridge is not that perfect.

Peetsje 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert goed en geen last van schrale of rode plekken. Ligt goed in de hand, makkelijk met beweegbare scheerkop.

glad57 01-06-2015

Mooi product

Nu ruim een paar maanden inbegrip. Bevalt goed en scheert gladder dan mijn vorige apparaat. Makkelijk schoon te maken en redelijk stil

Meijer65 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Heel fijn apparaat. Het resultaat is werkelijk super bij het model wat ik had van 9 jaar geleden. Ligt fijn in de hand. alleen de trimmer is even wennen

KiwiCH 02-04-2015

Top apparaat

Het is een mooi ontwerp met kwalitatief goede materialen.
Ligt goed in de hand en is fluister stil.
Als je scheerzeep gebruikt dan is het resultaat zelfs nog beter; daar kunnen die mesjes van G.. niet tegen op.

Jaac 18-03-2015

Eerste Shaver die een perfect glad resultaat geeft

Ik gebruik deze shaver nu 2 weken en ben zeer tevreden over de resultaten! De shaver volgt volledig de contouren van mijn gezicht en pakt alle haartjes/stoppels mee. Ik heb ook geen last van irritatie meer. Handig is ook de bijgeleverde Styler voor het bijhouden van bakkebaarden en evt. baard(je). Accuduur is prima en apparaat is makkelijk met heet water te reinigen. Alleen jammer dat er geen houder in de verpakking zat om de shaver in te zetten. Staat toch wat mooier in de badkamer!

ramje1 16-03-2015 Product maand in bezit

ik mocht de Philips shaver 9000 uit proberen ik heb hem nu twee weken en heb het droog en nat uit geprobeerd.
Hij scheert nat gladder dan droog, scheert snel en het model ligt prima in de hand.
En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast. (Ramje1)

Ramje1 16-03-2015

Lekker model, scheert snel en glad.

En de batterij gaat een uur mee, dus dat is heel lang.
Ik ben dol enthousiast.
(Ramje1)

ramje1 16-03-2015 Product maand in bezit

Twee maanden terug kreeg ik de kans om de Philips shaver SW9161/31 uit te proberen (testen).
En ik was gewent om me nat met mes te scheren.
Sun nu scheer ik met al een aantal weken met de Philips shaver S9161-31 en bevalt me prima.
Model is prettig in de hand scheert zowel droog als nat erg snel en glad. (Ramje1)

petervr45 28-02-2015 Product paar weken in bezit

ik mocht dit apparaat (Shaver series 9000 model S9161/41) testen, nou me oude scheerapparaat maar opgeborgen.Wat een verschil zeg, scheert perfect, koppen bewegen goed over de huid en een goede handgreep, makkelijk schoon te maken. Ik heb geen negatieve dingen kunnen vinden bij dit apparaat. Het is een aanrader.

Orangedutchy 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Afgelopen maand zag ik op facebook een berichtje voorbij komen, waarin mensen opgeroepen werden zich op te geven als testpersoon voor een nieuw scheerapparaat van Philips.

Ik scheer me al jaren nat, maar ben altijd wel benieuwd naar nieuwe producten, dus ik dacht ‘wie niet waagt, wie niet wint’ en heb me opgegeven. En ja hoor…kort daarna ontving ik zomaar het topmodel van Philishave, de S9161/41 uit de Shaver series 9000!

De afgelopen twee weken heb ik hem zo ongeveer om de dag gebruikt. Ik verwachtte huidirritaties, omdat ik droogscheren niet gewend ben. Maar daar heb ik helemaal geen last van gekregen! En je kunt het apparaat ook gebruiken om nat te scheren als je wilt. Voordeel van droog scheren is echter dat het lekker snel gaat. En het schoonmaken van de scheerkoppen gaat ook al zo makkelijk: gewoon schoon spoelen onder de kraan. Ook laadt het apparaat zeer snel op, en kan je het dan voor heel wat scheerbeurten gebruiken, zo’n 50 minuten lang.

Voor mij is dit scheerapparaat een openbaring en werkelijk een topper…ik geef het een dikke 9! Als fervent (voorheen) natscheerder had ik dat nooit verwacht.

TesterB2 23-02-2015

Super fijn scheerapparaat

jlpah 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Wat een geweldig apparaat is de series 9000.Het is een compleet scheer-trim systeem met een eigen reinigingsstation.
Het apparaat moet eerst opgeladen worden en dat gaat supersnel.Het apparaat maakt weinig geluid en ligt prettig in de hand.
Het klopt dat je huid even aan het droogscheren moet wennen.Natscheren kan ook je hebt alleen wat minder zich op wat je geschoren hebt.
Het bijgevoegde trimapparaat werkt subliem. De baardharen perfect op 1 mm getrimd.
Het verwisselen van de scheerkop/trimkop gaat eenvoudig.
Al met al een prettig apparaat. Zeer de moeite waard

JS65 23-02-2015

Goed!

Ik gebruik de Philips shaver nu ruim een week en ben zeer tevreden. Het apparaat scheert gewoon goed maar doet dit ook nog eens nagenoeg geluidloos. Verder is het licht van gewicht en heeft de batterij een prettig lange levensduur (na ruim een week nog steeds de volle drie streepjes). Het schoonmaken gaat erg eenvoudig (afspoelen onder de kraan), heb nog niet gekeken hoe het "groot onderhoud" gaat maar dat is lijkt me ook ook niet vaak noodzakelijk op deze manier. Een klein minpunt is het feit dat er een losse tondeuse bij zit maar geen opbergmogelijkheid hiervoor.

SdG 22-02-2015 Product paar weken in bezit

Sinds ruim een week heb ik dit apparaat in huis. Ik scheerde me voorheen altijd nat maar ik wilde wel eens iets anders proberen en heb ter review dit apparaat van Philips toegestuurd gekregen. Mijn precieze set staat niet op Kieskeurig, ik heb namelijk type S9161/41, maar in essentie gaat het om hetzelfde scheerapparaat waarvan het resultaat dus ook volledig te vergelijken is met het hier genoemde model.
Na het opladen kan het apparaat zo'n 50 minuten scheren op een lading. Ik vind het een comfortabel scheerapparaat in gebruik, het scheerresultaat is mooi glad. De kaaklijn blijft een uitdaging, maar ook dit gaat heel goed. Omdat ik overschakelde van nat naar droog dacht ik dat mijn huid hier wel aan zou moeten wennen, maar dat bleek erg mee te vallen.
Kortom, het is een fijn apparaat, mooi design, ligt goed in de hand en levert een goed scheerresultaat.

Graauw1965 22-02-2015

Prettig apparaat levert goed scheerresultaat

Ik heb sinds een week dit scheerapparaat uit de toplijn van Philips in gebruik. Ik scheerde me altijd nat, maar wilde nu wel eens iets anders proberen. Van Philips heb ik dit apparaat ter review aangeboden gekregen. Sinds ik hem heb, heb ik uitsluitend nog hiermee geschoren. Eerst dien je hem ongeveer een uurtje op te laden voor de volledige capaciteit van 50 minuten scheren, daarna kun je aan de slag. Het apparaat ligt lekker in de hand en de scheerkoppen bewegen heel soepel in alle richtingen. Scheren gaat heel comfortabel en is niet meer te vergelijken met oudere electrische apparaten die ik vroeger wel eens gehad heb. Prettig is dat je hem zowel nat als droog kunt gebruiken, bijvoorbeeld ook onder de douche. Als je altijd nat scheert kun je in het begin nog wel eens een geïrriteerde huid krijgen, maar hier had ik eigenlijk nauwelijks last van. De scheerkoppen zijn makkelijk te verwijderen om schoon te maken en om om te wisselen met een van de accessoires die beschikbaar zijn, in dit geval een baardtrimmer. Die werkt trouwens ook perfect om wenkbrauwen in toom te houden.
Al met al een fijn apparaat welke een goed scheerresultaat oplevert.