Philips SHAVER Series 9000 S9111

Philips AquaTouch S5400

Philips AquaTouch S5400
6,9
Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 115 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9111 op Kieskeurig.be.

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Yool 20-02-2015

Dick is aan de slag gegaan met de nieuwe shaver en is zeer enthousiast. Hij scheert zich nu slechts een maal per dag en blijft vervolgens de hele dag prettig glad. En hij is veel minder tijd kwijt voor het schoonmaken van de shaver. Met de tondeuse kan hij zijn snor prima in vorm houden. Kortom, een blije en gladde man!

L__B 10-11-2020

scheerapparaat 9000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Dit apparaat voldoet aan mijn verwachtingen voor het glad scheren.
Voor het trimmen van de bakkebaarden moet je steeds de scheerkoppen verwijderen en vervangen door de trimkop. Is wel omslachtig vergeleken met mijn ouder philips scheerapparaat, waar de trimmer in het scheerapparaat is ingebouwd.

Anoniem 06-11-2020

hulp bij het nat scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

aan de ene kant vind ik het fijn, dat ik onder de douche , het scheerapparaat eerst het "zware"werk laat doen; maar hij laat toch derhalve veel baard staan, dat ik het altijd met een scheermes over moet doen.

Beukema4 14-10-2020

High tech van de bovenste plank

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het apparaat ligt goed in de hand en scheert zeer glad.Een volle batterij gaat ongeveer 3 weken mee. Even onder het warme water houden en het apparaat is weer schoon

rdl99 14-10-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Zeer goede scheermachine en makkelijk te reinigen. Normaal krijg ik allergie van machine, maar niet bij deze. Super glad met scheerschuim.

Jwjv 07-10-2020

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Scheert lange en korte haren. Het voelt fijn aan bij het scheren.het enige minpuntje is het geluid tijdens het scheren.gelukkig is het scheren snel klaar.

JCVa 13-09-2020

Super produit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Sans contest le meilleur rasoir que que je possède de chez Philips.
Tres bonne autonomie de batterie.
Tres agréable en main et surtout sur le visage.

Tahoma 13-09-2020

Top product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Goed scheerapparaat dat héél glad scheert. De levensduur van de batterij is ook prima. Bij mijn oude scheerapparaat ging ik steeds harder drukken om me glad te kunnen scheren. Bij dit apparaat is bijna geen druk nodig en de koppen bewegen alle kanten op waardoor hij geen plakje overslaat. Het schoonmaken gaat ook gemakkelijk want de scheerkoppen sluiten als een dekseltje op een potje. Even los klikken en schoon spoelen. Waar ik wel aan moest wennen is dat het handvat uit meerdere delen bestaat die soms langs elkaar bewegen. Dat voelt wat goedkoop maar heeft geen invloed op het resultaat.

Anoniem 12-09-2020

Uitstekend resultaat bij scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het scheerapparaat is duidelijk stiller bij het scheren dan mijn vorig toestel. Bovendien scheert het toestel zeer kort en snel. Het scheerapparaat ligt goed in de hand. Het reinigen van het scheerapparaat gaat snel en gemakkelijk. Ook het opladen van het apparaat gaat snel. Ik ben zeer tevreden en beveel dit scheerapparaat aan.

Vd Haring 12-09-2020

Kunnen bemachtigen voor een hele mooie prijs

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb dit scheerapparaat aangeschaft voor mijn puberzoon. De baard komt al in de keel, dus die aan zijn gezicht kan er ook elk moment aankomen. Omdat het mij niet verstandig lijkt om een slungelpuber een mes in handen te geven, wilde ik een electrisch apparaat. Deze komt uit de topline van Philips, kan nat èn droog gebruikt worden, en dan ook nog met een reinigingssysteem erbij! Enige wat ik miste in deze set, was een afdekkapje, maar die was zo
gekocht.
Mijn zoon zijn baard mag dan nog even op zich laten wachten, wij zijn in ieder geval goed voorbereid voor als het eenmaal zover is.
Het reinigingssysteem/opladen werkt vooralsnog al super!

Anoniem 12-09-2020

Schubert goed, teveel bijgeluiden.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Scheerresultaat is voor mij voldoende, maar moest erg wennen aan de piepende en sjilpende geluiden die het apparaat regelmatig maakt. Was de 5000 serie gewend.

Voyou 33 23-08-2020

J'en suis très content

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Franchement il est agréable par ce que c'est un Sumer & Winter peux être utilisé sur peau humide en été et en Hiver sur peau sèche.
Léger beau design

Kaart15 18-08-2020

Echt glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Scheert prima. Probleem gehad met losgaan scheerkop. Opgestuurd naar Philips en kreeg een week later keurig een nieuw toestel teruggestuurd.

JJMW 11-08-2020

Prima (scheer)resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Mijn inmiddels 6e Philips scheerapparaat. Als altijd zeer tevreden. De drie laatste (waarvan 2 oplaadbare en 1 batterijshaver van zeker 15 jr oud) werken allemaal nog prima maar af en toe wil je weer es een nieuwe.

Patatoe 11-08-2020

Het product voldoet volledig aan onze wensen!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik zou dit apparaat aan iedereen aanbevelen. Is super handig in gebruik en ook in onderhoud! Heel tevreden!

Anoniem 29-07-2020

scheert ok maar vind de kop te groot

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het apparaat scheert wel goed. In vergelijking met mijn oude (Philips) apparaat vind ik de scheerkop te groot. Het uit elkaar plaatsen van de mesjes had van mij niet gehoeven. Door het grote oppervlak zijn de contouren van mijn gezicht moeilijker te volgen en glijdt het apparaat minder makkelijk over mijn huid.
Over degelijkheid kan ik nog niets zeggen: ik heb het apparaat nu ruim een maand.

Lotje1105 28-07-2020

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het was even wennen, de aan/uit knop zit precies op de plaats van een vinger waardoor in het begin het apparaat nog al eens onbedoeld tijdens het scheren werd uitgeschakeld!
De scheer resultaten zijn uitstekend !