Philips SHAVER Series 9000 S9111

precisietrimmer
Kleur(en)
blauw
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 115 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9111 op Kieskeurig.be.

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Yool 20-02-2015

Dick is aan de slag gegaan met de nieuwe shaver en is zeer enthousiast. Hij scheert zich nu slechts een maal per dag en blijft vervolgens de hele dag prettig glad. En hij is veel minder tijd kwijt voor het schoonmaken van de shaver. Met de tondeuse kan hij zijn snor prima in vorm houden. Kortom, een blije en gladde man!

Anoniem 04-01-2020

Slecht product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb dit scheerapparaat in mei 2019 gekocht. De eerste keren scheerde hij niet glad, ik dacht dat het apparaat moest inwerken. Nu januari 2020 ben ik nog steeds zeer ontevreden met dit scheerapparaat. Ik heb overwogen om er nieuwe mesjes op te zetten maar deze zijn niet los verkrijgbaar, alleen als volledige kop en dat is vrij prijzig.

Goss 28-12-2019

Très efficace

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Mes rasoirs précédents étaient déjà des Philips, je me rase avec des rasoirs Philips depuis 40 ans, il était donc logique et normale que je choisis un nouveau rasoir Philips. J'ai choisi ce modèle pour son efficacité, le peu de bruit qu'il fait, ainsi que tous ces côtés pratiques, sauf le fait qu'il faut enlever les têtes de rasages, pour fixer la tondeuse, l'avenir me dira si ce système est fiable.

van Rijn C. 12-11-2019

Zeer handzaam en makkelijk in het schoonmaken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik gebruik al jaren een Philips schever maar deze was aan vervanging toe. Dusweer een Philips shaver gekocht maar -gezien de toelichting - gekozen voor een shaver uit de
9000 serie

Edmundo 20-10-2019

Scheert helemaal niet glad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Heb enkele oudere scheerapparaten daar ik alleen Philips al 30 jaar gebruik.
Een van mijn vorige was de HQ8894 wat een heel goed apparaat was.
Scheerde heel goed en glad maar was aan vervanging toe.
Ging van een HQ8894 naar een S9031 wat een compleet miskoop was.

De S9031 scheert helemaal niet glad, zelfs na 6 keer overheen. En nog duur ook.
Ben daarom naar een andere gaan zoeken en op vakantie in het buitenland de AT940 gevonden en aangeschaft wat een goede koop bleek te zijn.
De AT940 scheert net als de HQ8894 superglad.
Aangezien het niet makkelijk is om een goed scheerapparaat te vinden, heb ik er meteen nog 2 van dezelfde gekocht.
1 van de AT940 viel jammergenoeg op de vloer en maakt een raar geluid tijdens het scheren.

Heb momenteel daarom alleen nog maar 2 werkende AT940 en 1 duurdere "niet glad scherende" uit de S9**** serie wat een echte miskoop was.
Philips zou er goed aan doen om een lift and cut mesje voor de S9*** te ontwikkelen.
De S9031 is een degelijk apparaat maar de v-track mesjes scheren van geen kanten. Niet aan te raden als je een stevige baardgroei hebt. Zeer teleurstellend. Heb de dure mesjes in de winkel gekocht maar scheer resultaat was hetzelfde.
Het ligt hier nodeloos in de kast, maar heb stille hoop dat er eens betere mesjes voor word ontwikkeld. Ik laad hem elke 3 maanden op om de accu optimaal te preserveren. :(

Nogmaals een oproep aan Philips: ontwikkel aub een lift and cut mesje voor deze serie zodat ik het weer kan gebruiken?
Zal jullie echt dankbaar zijn.
Verder is het mij nog steeds niet gelukt om dit apparaat te registreren op jullie site. Krijg telkens een error bericht.

Hoogachtend,

E. Currie

Arie-Jan 08-10-2019

Scheert zoals ik het had verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ligt goed in de hand tijdens scheren.
Krachtige motor.
Kin voelt nog wel schraal aan na scheren. (gebruik van 1 maand)
Helaas zit er geen borsteltje bij om de scheerkop schoon te maken.
Het oplaadsnoer past niet in de reiskoffertje die er bij is geleverd. Jammer, deze punten horen wel bij een dergelijk duur apparaat

jpl1140 03-10-2019

rasoir silencieux

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Rasoir silencieux permettant d’écouter les infos à la radio.
SmartClean sans intérêt, puisqu’il faut quand même rincer la tête sous le robinet!

Schut 26-09-2019

mooi maar niet compleet

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Dit apparaat aangeschaft omdat ik met eerdere modellen van de Philishave goede ervaring heb gehad.
Het gebruik is prima. Wel mis ik een beschermkap voor de kwetsbare scheerkoppen.
Separaat nog aangeschaft, maar is niet van de juiste kwaliteit.

JanB52 16-08-2019

zeer slecht scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb 50 jaar lang alleen maar geschoren met Philips (3-kop) apparaten. Laatste aanschaf, anderhalf jr geleden, betreft 9000serie (prachtig rood/zwart exemplaar): is echter een grote miskoop: het scheerresultaat is zo slecht dat ik soms na het scheren er nog even weer met mijn 25 jaar oude apparaat overheen ga....
Nogmaals: prachtige vormgeving, maar na langdurig scheren nog steeds niet glad (in tegenstelling tot alle Philips apparaten die ik daarvoor heb gehad....)

Sjorz1970 19-07-2019

Scheerapparaat voldoet prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb het apparaat in de uitverkoop gekocht, wat mijn recensie kleurt, want ik vind het scheerapparaat best duur. Het vervangt mijn huidige 9000 series apparaat dat ik een jaar of 7 heb gehad. Product voldoet en ik vind de schoonmaakunit en trimstuk erg handig.

Ik vind het alleen een nadeel hoe je het apparaat moet verwijderen uit de schoonmaakunit. Dit gaat niet elektrisch, maar mechanisch door het afdekkapje in te drukken. Dit komt wat gammel over.

eenontevredenklant 07-07-2019

Scheerhoofden zijn van een bedenkelijke kwaliteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Heb mij oud scheermachientje maar weer bovengehaald omdat de scheerhoofden van dit apparaat bedroevend snel niet meer voldoen. Ik verwacht bij een toch wel duur apparaat een beter functioneren . De vervang mesjes zijn bovendien ook nog eens zeer duur.

ArieNoniem 11-06-2019

Net zo glad als het mes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Als je langzaam langs je gezicht scheert en tegen de haren in dan is het net zo glas als het mes.
Ook is de huis minder geirriteerd.
Voor tijd besparing kan hij ook onder douche scheren. Heerlijk.

Marcel076 16-05-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Accuduur is onovertroffen, scheerprestaties ietsje minder maar toch heel goed. Langere Haaren worden minder goed "gepakt". Mooi glad eindresultaat. Nog steeds heel blij mee.

Maurice21 08-05-2019

bien moyen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ce rasoir a la même prise en main que mon ARCITEC qui est un très bon produit.
J'ai voulu changer pour avoir encore mieux mais le résultat de rasage est en nette régression .Je suis très déçu .Il n'est pas possible d'avoir une coupe de près .travail terminé on se retrouve avec un rasage de presque un jour ! Dommage

pluplu52 19-04-2019

Positif mais appareillage de nettoyage encombrant

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Très content de mon rasoir S9000 mais l'appareil de nettoyage fourni est vraiment imposant.Il prend beaucoup de place dans la salle de bains

JvdW 17-03-2019

Scheert werkelijk fantastisch.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Fantastisch scheerapparaat. Ik was ietwat sceptisch toen ik hem kocht maar hij overtreft al mijn verwachtingen. Eindelijk een scheerapparaat waar ik mijn gezicht echt glad kan scheren zonder 3 dagen met een rauw gezicht te lopen. Hij scheert ook snel glad en is uiterst effectief op moeilijke bereikbare plaatsen. Een top apparaat en niet te vergelijken met de 5000 en 7000 serie, deze scheert vele malen beter!!!

HarryN 04-02-2019

Bovenlip (snor) bijna niet te scheren, moeilijk schoonhouden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Dit is mijn vierde Phillips scheerapparaat in 44 jaar en zowel het duurste als ook het slechtste:
- Het stuk tussen bovenlip en neus(-gaten) is bijna niet netjes te krijgen. Ik doe er, nadat ik verschillende manieren uitgeprobeerd heb) nog steeds ongeveer 7 tot 9 minuten over;
- De noodzaak het apparaat na elk gebruik onder de kraan te reinigen, maakt het tijdens reizen onbruikbaar (moet drogen). Toen ik enkele maanden geleden een Pihillips reinigingsstation wilde aanschaffen, bleek zulks voor dit model niet beschikbaar;
- Overigens werken de bijgeleverde tondeuse en "neus- & oor-haar" hulpstuk, uitstekend;
Toen het apparaat enkele dagen her per ongeluk van de planchette in de wasbak viel (ongeveer cm 30), spatte het zo'n beetje uit elkaar en blijkt, althans voor mij, niet meer te repareren.

Conclusie 1: Ik gooi het apparaat na ruim 8 maanden weg;
Conclusie 2: Ik probeer eens een apparaat van de concurentie uit.