Braun WaterFlex WF2s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun WaterFlex WF2s op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Simon T 12-03-2018

zalige scheerbeurt

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit product gratis gekregen en getest. braun waterflex is een zeer handig apparaat zorgt voor een gladde scheerbeurt. Dit apparaat werd speciaal ontworpen voor de perfecte sheerbeurt onder water en dat laat het ook blijken zowel trimmen als het bijscheren loopt soepel ook het extra schuif/scheermesje om nog soepelder te scheren. ik ben alle sinds een tevreden klant. vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje maar dit is nu verleden tijd deze manier bespaard me zowel tijd als geldt.

Niels 08-01-2018

Geweldig vlot apparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Dit apparaat, het WF2s Braun scheerapparaat, heb ik gratis ontvangen. Ik gebruik hem ondertussen 2 maanden. Ik heb ondervonden dat dit apparaat op alle vlakken goed scoort bij mij. De batterij gaat zeer lang mee en de scheerbeurten zijn vlot, snel en efficiënt. Ik vind eerlijk gezegd geen nadelen. Het is een mooi en efficiënt apparaat. Ik blijf het dan ook met plezier gebruiken.

Pluspunten

• batterijduur
  • vlotheid

Robbe 30-12-2017

Zeer goed als eerste scheerapparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit product gratis mogen uittesten. Waar ik altijd scheermesjes heb gebruikt was het voor mij dan ook de eerste keer dat ik een scheerapparaat heb gebruikt. Het grootste gemak voor mij is dat het binnen enkele minuten schoon is gemaakt en dat het zowel droog als nat kan scheren. je bespaart dan ook veel tijd t.o.v. een scheermesje. Het nadeel is dan wel weer dat het apparaat wat moeilijker de hals kan scheren. Hier scheert het niet volledig alle haren weg terwijl het op de makkelijkere plaatsen volledig gelijk met de huid scheert. Hierdoor ben ik genijgt om toch eens in de week of tweewekelijks met een regulier scheermesje te scheren. Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en gebruik het dan ook bijna iedere dag.

Pluspunten

• Veel sneller dan scheermesje
  • Makkelijk/Snel onderhoud
  • Scheert volledig glad
  • batterij gaat heel lang mee

Minpunten

• Minder glad in de hals

Gwii 27-12-2017

Goei prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Een tijdje terug ontving ik het Braun WF2s Black scheerapparaat. Ik had de kans om dit toestel gratis uit te testen in ruil voor een review.
Ondertussen heb ik het toestel al even kunnen testen en ik ben zeer tevreden van het resultaat. Vroeger heb ik nog een scheerapparaat gehad met ronde kop, het grote voordeel hieraan was dat de scheerkop zich aanpast aan de positie. Veel toestellen zonder ronde kop zijn niet zo flexibel. Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. De scheerkop glijd over je huid en scheert mooi kort.
De batterij gaat er lang mee wat natuurlijk een groot voordeel is.
Na het scheren heb ik weinig tot geen irritatie. Het enige nadeel aan het toestel is de vibratie. Wanneer je het toestel vast hebt voel je het vrij hard trillen wat ik niet gewoon ben van een scheerapparaat.

Pluspunten

• Scheert kort
  • Batterij

Minpunten

• Vibratie

Lowie 16-12-2017

Goed scheerapparaat voor een snelle scheerbeurt

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik kreeg de kans om dit product gratis te testen. De Braun WF2s is een zeer goed scheerapparaat om de overstap de maken van scheren met een mesje naar elektrisch scheren. De huidirritatie is zo goed als verdwenen. Zeer handig aan dit product is dat het (na enige oefening) relatief glad scheert. Ook de batterijduur is een echt pluspunt. Met een volle batterij kan ik meer dan een week scheren. Verder is ook de trimmer, en zeker het feit dat dit apparaat 100% waterdicht is zeer handig! Ook het reinigen van het apparaat is een kleine moeite: even wrijven met het meegeleverde borsteltje of eens vlug afspoelen onder de kraan! Ik ben dan ook erg tevreden van dit product.
Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• redelijk glad
  • 100% waterdicht
  • uitschuifbare trimmer
  • uitstekende batterijduur

kevink 15-12-2017

perfect resultaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Vroeger gebruikt ik het klassieke scheermes. Het was even aanpassen maar nu zou ik mijn Braun scheerapparaat niet meer willen missen. Perfect resultaat. Het is handig dat je het apparaat ook onder water en met scheerschuim kan gebruiken. Enig nadeel is dat er geen handleiding of instructies bijzitten in de doorslaat na enig opzoekwerk is alles snel duidelijk. Ook op de site van Braun kan je veel nuttige info vinden mbt hoe je het best te scheren. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• resultaat

Minpunten

• geen handleiding

Sander C 14-12-2017

Waterdicht product met goede kwaliteit

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit Braun scheerapparaat gratis ontvangen als testapparaat. Tot mijn verbazing is het verschil met mijn oude scheerapparaat groter dan verwacht. Dit Braun scheerapparaat biedt enorm veel meer comfort en gebruiksgemak dan mijn oude toestel.

Een van de grootste pluspunten voor mij is de uitschuifbare precisietrimmer die ervoor zorgt dat je op de moeilijkste plekjes op je gezicht alsnog zeer goed kan scheren. Ook is het een zeer multifunctioneel toestel: door de waterdichte behuizing en de mogelijkheid om zowel droog te scheren als met water/scheerschuim/… kan het de ene keer snel gebruikt worden en de andere keer onder de douche. Het levert kortweg een ideale scheerprestatie.

Een klein minpunt is wel dat het toestel enkel werkt wanneer het niet aangesloten is op het stopcontact. Je kan het dus niet gebruiken tijdens het opladen. Dit maakt het toestel echter wel veel veiliger en het toestel laadt verder ook zeer snel op dus het is zeker geen enorm probleem. De prijs is ook iets hoger, maar het toestel is het zeker waard als je ook van plan bent om alle functies te gebruiken.

Pluspunten

• precisietrimmer
  • Waterdicht

Minpunten

• Niet scheren tijdens opladen

Rob 14-12-2017

Super gemakkelijk onder de douche

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Enkele weken geleden heb ik dit product gratis opgestuurd gekregen om het grondig uit te testen.

Voordien gebruikte ik altijd manuele scheermesjes, dus de eerste dagen moest mijn huid wel even aanpassen aan het nieuwe scheersysteem. Na enkele dagen gebruik, was mijn huid aangepast en had ik amper nog last van scheerirritaties (wat ik voordien bij scheermesjes wel had). Het kan perfect onder de douche gebruikt worden, waardoor de kans op irritaties verminderd wordt.
Daarnaast heeft het apparaat ook een geweldige accu die super lang meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Glad scheerresultaat
  • Perfect voor onder de douche

Minpunten

• Fijne afwerking is moeilijk

bartloy 12-12-2017

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik kreeg dit toestel gratis toegestuurd om dit te testen.

Het toestel zelf scheert zeer goed, het vergt wel enige oefening om geen haartjes over te slagen aangezien de kop maar in 1 richting mee gaat met je huid. Verder heeft dit toestel een goede batterij duur en ligt het goed in de hand. Persoonlijk ben ik tevreden met dit toestel en zou ik dit aanraden aan anderen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • waterproof

Minpunten

• laat sommige haartjes staan

Gilianv 01-12-2017

Makkelijk en scheert goed

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb de kans gekregen dit product gratis ge testen en ik kan zeggen dat dit scheermachine één van de degelijkste is die ik tot nu toe heb gebruikt. Zelf heb ik een redelijk zware baard en moet ik me dagelijks scheren. Het viel me op dat ik maar 2 keer per week moet opladen wat ruim voldoende is. In gebruik valt het lawaai goed mee en het voelt ook aangenaam op de huid. Dankzij de bewegende kop is het makkelijk om in één keer van onder naar boven te bewegen. Wat iets minder is is dat de kleine haartjes niet allemaal worden opgenomen en er wat naar beneden valt maar dat valt moeilijk op te lossen. Verder geeft het geen trekkerig gevoel of irritatie achteraf. Onder de douche heb ik het niet getest maar dat zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Bewegende kop

Minpunten

• Laat haartjes vallen