Philips SHAVER Series 9000 S9521 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

eric101 21-11-2017

Meer dan zijn prijs waar

Dit apparaat scheert heel zacht en glad ,zelfs een baard van 3 dagen kon ik perfect scheren. Je kan dit apparaat zelfs met scheerschuim of scheergel gebruiken .
Ik Heb dit geprobeerd met scheergel en was zeer tevreden. over het resultaat ,ik was verbaast dat dit apparaat bij het gebruik met scheergel nog een beter resultaat gaf.

Pluspunten

• scheert perfect glad
  • gemakkelijk in gebruik
  • zowel droog als nat te gebruiken
  • makkelijk te reinigen

Jpauwels 21-11-2017

Super glad scheren

Onlangs was ik bij de gelukkigen om de Philips shaver 9000 te mogen testen. Gebruik het nu twee weken en het resultaat blijf mij verbazen. Mijn scheer beurten zijn nog nooit zo kort en glad geweest . Heb er altijd tegen op gezien om mij te scheren , maar dit toestel motiveert mij om mij sneller te scheren om dat het vlugger en gladder scheert. Ik kan enkel zeggen dat het zijn prijs zeker waard is 👌.

Pluspunten

• Zeer glad scheren
  • Snel, kortere scheerbeurten
  • Is zijn prijs waard

Minpunten

• Verwisselen om gebruik tondeuse

Rene 17-11-2017

Mooi apparaat met enkele verbeterpunten

Het apparaat ziet er degelijk uit en heeft een mooie vormgeving. Scheert goed, geen irritaties! Ideaal! Een paar verbeterpunten zouden kunnen zijn: Plaats voorzien voor trimmer in het apparaat of in de oplader ( nu slingert het rond). Apparaat was mooier met de voorzijde naar voren in de oplader. Volgens mij gaat het reinigen van het apparaat niet automatisch uit. ( tenzij ik langer moet wachten). Pictogram van de oplader staat altijd als zijnde leeg.

Pluspunten

• mooi design - nat te gebruiken
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs

Bleuy50 16-11-2017
  • Product gekregen

Een snelle en grondige scheerbeurt!

Na anderhalve week de Philips S9521 in gebruik te hebben genomen kan ik een grondige beoordeling geven van dit toestel.

Het eerste wat opviel was het lichte gewicht, hoe goed het toestel in de hand ligt en hoe stil het in gebruik is, zelfs op de hoogste stand.

Droog scheren gaat vlot en zonder irritatie, zelfs niet na de eerste scheerbeurt. Met schuim scheren heeft als voordeel dat het toestel over je huid kan glijden en zo ook de haartjes nog korter kan scheren. In vergelijking met mesjes lijkt het wel dat dit toestel het schuim meer opzij duwt dan het op te nemen, maar na enkele malen erover te zijn gegaan is zo goed als alles weg.

Het afspoelen van het apparaat kan eenvoudig door warm water in het midden van de scheerkoppen te laten stromen, handig en snel.
Het cleaningsysteem is nog handiger als je geen tijd wil verspillen, maar is helaas te groot voor onze badkamer.

Op één batterijlading scheer ik nu al 9 dagen, een hele prestatie! Volgens het toestel is de batterij nu halverwege, dus dat zou willen zeggen dat ik het toestel om de 2-3 weken moet herladen, handig!
Een pluspunt is ook dat de batterij in minder dan 1 uur weer volledig is opgeladen.

Het resultaat na een scheerbeurt is erg goed. De huid is glad en er is bij mij helemaal geen sprake van irritatie, iets wat met mesjes wel eens voorvalt. Naar mijn gevoel is het resultaat van scheren met schuim en mesjes nog net een tikkeltje beter, maar dat weegt niet op tegen de tijdsbesparing die je met droog scheren met dit toestel bekomt.

Ik scheer al 16 jaar uitsluitend met mesjes maar ik heb besloten om dit toestel te blijven gebruiken door het gebruiksgemak en de tijdswinst.

Pluspunten

• Ligt perfect in de hand
  • Zeer stil
  • Levensduur batterij
  • Eenvoudige reiniging

Minpunten

• Groot cleaningsysteem

Ken010 15-11-2017

Tijd voor vooruitgang!

De tijd ontbreekt me om mij dagelijks te scheren, daardoor is een goed scheerapparaat echt een must.

Vooreerst vallen de afzonderlijke scheerhoofden op, die flexibel meebuigen. Het apparaat is veel scherper en efficiënter dan mijn vorig toestel. Mijn 3-dagen baard was snel afgeschoren en mijn huid voelde opmerkelijk zachter en gladder aan. Er is een baardtrimmer aanwezig die je naar wens kan aanpassen. Een ander leuk gadget is het reinigingsapparaat. Het onderhoud van de wagen is belangrijk, dat weet iedereen, dus waarom ook niet bij deze shaver? Het scheerapparaat geeft zelf aan wanneer een reiniging nodig is, ook is er een indicatie wanneer de scheerhoofden vervangen moeten.

Ik ben alvast overtuigd!

Pluspunten

• flexibel, snel en zacht voor de huid

davided 15-11-2017

Deze 9000 Serie is meer dan zijn prijs waard

Zeer tevreden over deze 9000 serie.
Ik scheer altijd handmatig omdat ik altijd last heb van huidirritatie als ik een elektrisch apparaat gebruik. Het scheerapparaat ligt gemakkelijk in de hand en heeft een groot scheer oppervlak.
Ik ben verbaast dat het zo goed zijn welk doet.
Ik heb het zowel droog als nat getest.Ging heel vlot.Gladgeschoren met een 3 dagen baard.
Na het scheren had ik geen huidirritatie dus ik kan het aan iedereen aanbevelen die een gevoelige huid heeft.

Pluspunten

• zowel nat als droog scheren
  • geen huid irritaties
  • makkelijke reiniging
  • piep signaal lege batterij
  • signaal scheer kop vervangen

davided 15-11-2017

Deze 9000 Serie is meer dan zijn prijs waard

Zeer tevreden over deze 9000 serie.
Ik ben verbaast dat het zo goed zijn welk doet.

Pluspunten

• Geen huid irritatie
  • makkelijke reiniging
  • piepsignaal bij lege batterij
  • geeft aan scheerkoppen vervangen worden
  • zowel nat als droog scheren

Ineke 02-10-2017

Waardeloos scheerapparaat!

Waardeloos scheerapparaat, jammer ouwe Braun honderd keer beter!
Zonde van mijn geld!!
Bijna een jaar geleden gekocht, dacht een heel goed scheerapparaat gekocht te hebben!

jm 10-11-2016

models9521-31

mooi model scheert heel goed licht heel goed in de hand. ik heb altijd een Braun gehad maar dit scheert veel gladder ik ben dus ook heel tevreden en blij.

groetjes

Pluspunten

• heel goed

TeKritischWellicht 08-04-2016

Scheert extreem goed, rest middelmatig

Hij scheert zeer goed, weer beter als mijn vorige Philips scheerapparaat zelfs toen die een nieuw HQ9 scheerhoofd had. Hij scheert zeer glad en relatief snel.
Echter het ontwerp van dit model is niet optimaal, het ligt ongemakkelijk in de hand, de aan/uit schakelaar zit ongunstig en kan onbedoeld gebruikt worden. De toegevoegde waarde van de 'Personal Comfort-instellingen' zie ik niet; het is uitsluitend een snelheid instelling van de scheerkoppen waarvan het effect op de huid (bij mij) niet merkbaar is. Bij de langzaamste stand gaat het scheren zelfs moeizamer, alsof de batterij leeg is. Verder heeft deze geen uitklapbare tondeuse hetgeen zeer ongemakkelijk is. De los bijgeleverde tondeuse moet na verwijderen van de scheerkop handmatig geplaatst worden en weer verwijdert. Het schoonmaken is complex omdat het scheerhoofd niet gemakkelijk en snel te openen is. Hierdoor heeft afspoelen onder de kraan weinig tot geen zin of zal erdoor eerder vervuilen aangezien binnen in alles nat wordt en niet goed kan drogen en wellicht 'aankoekt'. Daarom is de enige optie gebruik te maken van het bijgeleverde schoonmaak station. Dat doet zijn werk wel goed maar wil je niet iedere dag gebruiken (zou niet nodig moeten zijn en vanwege de kosten van de na-vul vloeistof). Aangezien het schoonmaak station aansluitend ook automatisch begint te laden raakt het toestel nooit leeg. Dit zou theoretisch geen probleem moeten zijn voor de accu.
Verder zit er naast het schoonmaak station geen houder bij waar het toestel in geplaatst kan worden als het niet in gebruik is. Het ligt dus gewoon horizontaal op het badkamer planchet (uit te druppelen indien nat). Is geen gezicht voor een zo fraai ogend toestel. Samenvattend: scheren is perfect, omgang met verdere functies en het toestel zeer onhandig in vergelijking met eerdere series.

Wilgard 20-11-2015

Is aangeschaft als vervangling van Oude philishave.
Ligt gemakkelijk in de hand en volt de contouren van het gezicht erg goed

Resijoker 23-10-2015

Zeer tevreden

De aan/uitknop zit op een ongunstige plek. Onder het scheren heb ik vaak de neiging om het toestel uit te schakelen terwijl dit niet mijn bedoeling is.

lucien63 22-03-2015

Sinds enige tijd gebruik ik de 9521 voor mijn dagelijkse scheerbeurt en het bevalt me prima.
Ik ben van huis uit een natscheerder en heb dit eigenlijk altijd gedaan op deze manier gedaan. Ik gebruik de shaver nu inmiddels twee weken en ik ben zeer tevreden over het resultaat.
In het beging had ik het gevoel dat het niet helemaal glad was maar na de gewenning ook door de huid gaat het nu goed.
Ook het schoonmaken onder de warme kraan gaat goed.
Het meegeleverde cleansysteem doet zijn werk goed na een cleanbeurt door het apparaat is de shaver weer lekker schoon en fris.
De tondeuse welke er makkelijk is op te klikken doet prima werk mooie starake lijnen kun je der mee maken.
Al met al een apparaat waar je dagelijks weer lekker glad en fris mee voor de dag komt
instelbare scheersnelheid, indicatielampje voor het afspoelen.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

Lucien 22-03-2015

Fijn en goed apparaat

Ook het schoonmaken onder de warme kraan gaat goed.

gdz 19-03-2015
  • Product maand in bezit

In het begin was het zeker even wennen maar nu ik alle optie's geprobeerd heb ben ik super tevreden.
Het is is gebruiksvriendelijk apparaat en vooral het schoonmaken ervan is erg handig.
Het is een prima apparaat.

janwillem51 18-03-2015

dit product heeft prima eigenschappen

sinds enkele weken, deze mogen uit proberen als Philipsfan, een heel mooi subliem scheerapparaat
heeft vele mogelijkheden waaronder een aparte tondeuse die er heel makkelijk op gezet kan worden.
ligt prettig in de hand, en heeft een oplader en een cleansysteem in een.
echt een top scheerapparaat die ik de mannen onder ons zou aanraden.

joanth 01-03-2015

Goede keus, lekker gevoel na het scheren

Sinds 2 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Mijn eerst elektrische scheerapparaat ooit. Ik ben van nature een natscheerder met een mesje, en heb nooit zo geloofd in elektrisch scheren.
Na 2 weken intensief testen kan ik zeggen dat het mij goed bevalt.
Ik ben niet zo super gladgeschoren als bij natscheren maar het resultaat is zeer goed. Het kost minder tijd, en veel minder troep.
Het apparaat voelt goed aan, ergonomisch, stevig en licht. Het is simpel te bedienen, en makkelijk schoon te maken.
het is trouwens ook een fikse financiele besparing, want de mesjes die je bij natscheren gebruikt zijn belachelijk duur.

joanth 01-03-2015

Na 2 weken intensief testen kan ik zeggen dat het mij goed bevalt.
Ik ben niet zo super gladgeschoren als bij natscheren maar het resultaat is prima. Het kost minder tijd, en veel minder troep.
het is trouwens ook een fikse financiele besparing, want mesjes bij belachelijk duur.

Williejan 23-02-2015

Prima apparaat

Ik heb in het verleden al diverse scheerapparaten gehad waarover ik lang niet altijd tevreden ben geweest.
Met de apparaten die redelijk goed glad scheerden had ik vaak last van een geïrriteerde huid (schraal gevoel en bultjes).
Daarom scheer ik me de laatste jaren nat met een ouderwets krabbertje.
Nu gebruik ik de Philips S9521/31 sinds ongeveer een week of 2.
Bij droog scheren heb ik weer als vanouds last van een geïrriteerde huid.
Als ik het apparaat met een scheergel gebruik heb ik daar geen last van.
Het scheerresultaat is wel iets minder dan dat ik me met een mes scheer maar het gebruiksgemak maakt dat meer dan goed.
Daarbij komt dat hij goed in de hand ligt, makkelijk te reinigen en op te laden is en er bovendien ook nog goed uit ziet(wat ik persoonlijk voor een scheerapparaat wat minder belangrijk vind).
Wat mij betreft dus een aanrader voor iedereen die een alternatief zoekt voor het scheermesje.

Williejan 23-02-2015

Daarom scheer ik me de laatste jaren nat met een ouderwets krabbertje.
Nu gebruik ik de Philips S9521/31 sinds ongeveer een week of 2.
Bij droog scheren heb ik weer als vanouds last van een geïrriteerde huid.
Als ik het apparaat met een scheergel gebruik heb ik daar geen last van.