Philips SHAVER Series 9000 S 9111/41 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar

Robin 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Afknapper

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Erv 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Glad scheren

Na 2 weken gebruik is mijn huid goed gewend aan het scheren met dit apparaat, hiervoor ook een Philips scheerapparaat.
Gladder scheerresultaat als tevoren, met minder irritatie. Zeker met natscheren een heel glad resultaat. Minder irritatie dan met een mesje.
Accu 1 keer opgeladen en zeker 15 scheerbeurten meegegaan, in de eerste instantie goed genoeg.
Met vasthouden soms het idee dat je de aan-uitknop in zou kunnen drukken, het is een klein apparaat, voelt soms net te klein aan, maar dat is persoonlijk.
Voor de eerste indruk een prima apparaat!

Peter 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Ruud 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top scheerapparaat

Apparaat ligt prima in de hand en is gemakkelijk schoon te maken. Ook het geluidsniveau is erg laag.

J Schier 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips S9111/41 scheerapparaat

Scheert uitstekend!
Mooi vormgegeven, stevig opbergetui.
Snel opgeladen!
Het verwisselen van scheerblad en tondeuse is wat lastig, je moet hier veel kracht bij zetten.
De tondeuse moet apart worden bewaard, hiervoor is geen ruimt in het etui.

Jos 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat, jammer van het etui

Het apparaat scheert uitstekend. Jammer vind ik dat het etuie pover is uitgevoerd en geen ruimte biedt voor oplader en trimmer. Die moet je los opbergen. Voor een vakantie moet je eraan denken dat je de oplader los meeneemt. Voor deze prijs mag je meer verwachten van een etui

Pieter 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

Ik begin net aan een nieuwe baan dus ik wil een lekker glad koppie en ik was niet tevreden over met mes en scheerschuim scheren.

Omdat mijn kaaklijn smal en hoekig is koos ik voor de 9000 serie en hij gaat erg makkelijk met de contouren mee. Mijn huid is gevoelig en ik ondervind geen problemen.

Hij is licht, makkelijk te gebruiken en lekker stil. Ik heb ook veel positieve reviews gezien op Youtube en daar ben ik het mee eens.

Zowel nat als droog, geen enkel probleem. Als je het product bij Philips registreert krijg je 3 jaar garantie, maar ik verwacht er uiteraard langer plezier van te hebben vanwege de prijsklasse en de degelijke bouw van het apparaat.

Mocht hij na 2 jaar wat bot zijn, dan kan je nieuwe mesjes aanschaffen voor een acceptabele prijs.

Je krijgt de SmartClick bear styler erbij, wat handig is voor de bakkebaarden.

Toen ik met het mes scheerde zag ik op tegen scheren, vanwege mijn gevoelige huid, het was niet zo glad 'tegen de haren in', maar nu beleef ik plezier aan scheren en het gaat en stuk sneller.

perfect scheergedrag 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een heel fijn en goed scheerapparaat

Dit scheerapparaaat scheert prima en bijzonder glad hij is handig in gebruik en snel opgeladen bijzonder goed schoon te houden.

msmit 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Simple en goed

Het is zeer goede machine vergelijken met de oude modellen het was eens keer tijd voor upgrade van deze aankoop heb geen spijt.

JansN 25-06-2016 Product half jaar in bezit

Beter dan verwacht

Na jarenlang de meest luxe uitvoering (12 jaar) uit de 9000 serie te hebben gehad, gekozen voor deze eenvoudigere versie. Geen aanvullende schoonmaakhulpstukken. Gewoon een GOED apparaat voor een GOEDE prijs. Scheerresultaat is zeer bevredigend.
Dit apparaat aangeschaft voor mijn vader. Zelf gebruik ik het apparaat sinds februari 2016.

Menno 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips S9111/41

Nog maar kort in gebruik maar tot nu zeer tevreden over het scheerresultaat (is uiteindelijk het belangrijkste). Even wennen na jaren gebruik van een Braun uit het hoogste segment. Het apparaat voelt erg licht aan en lijkt daarmee wat kwetsbaar maar dat zal de tijd moeten leren. Nog niet nat of met schuim geprobeerd maar droog in ieder geval makkelijk te reinigen. De losse trimmer (het erop en er af halen is misschien een minpuntje) heb ik ook nog niet uitgeprobeerd lijkt verder wel okay. Ik heb er vertrouwen in een goede aankoop te hebben gedaan.

Wim 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoopscheerapperaat

Ook dit is wederom een Philips geworden ben nu meer als 50 jaar Philips scheertechniek trouw gebleven, en ben nog nooit in de steek gelaten.

Joveha 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Het apparaat ligt goed in de hand. Na gebruik is een gladde geschoren huid het resultaat. Ik heb het apparaat gekocht omdat mijn vrouw niet langer meer tevreden was over het resultaat van mijn oude Philips. Nu is ze zeer tevreden.

Tevreden 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super glad en niet irriterend

Het scheerapparaat is voor mij vernieuwend. Het ligt erg licht in de hand en heeft een moderne uitstraling. He is ook gemakkelijk in gebruik. Al bij de eerste scheerbeurt was het gemakkelijk om het apparaat voor de eerste vijf minuten op te laden. De gebruiksaanwijzing was haast niet nodig om te gebruiken, omdat alles voor zich zelf sprak. Mijn vrouw was er ook blij mee, want zo glad was ik haast nooit geweest. Kortom, ik ben er erg blij mee en zal er vast nog veel plezier van hebben. Ik zal 'm aanraden bij velen anderen!

Shaka 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed resultaat

Goed scheerresultaat. Apparaat voelt goed aan. Snel opgeladen. Over degelijk nog niets te zeggen na een periode van een paar dagen

Henk 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips S9111/41

De S9111/41 is een stil qua geluid apparaat en scheert uitstekend je moet alleen evenwennen om de trimmer te plaatsen verder vind lk het reistasje wat aan de kleine kant iets groter en alle onderdelen kunnen er ook in. Henk

R Ter Horst 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super aankoop

Mooi design, stevig in de hand en goede bouwkwaliteit. Eerste ervaring scheerresultaat t.o.v. Braun is zeer positief.

Jo 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

ZEER TEVREDEN

Prima scheerapparaat,ter vervanging van mijn inmiddels verouderde versie,ook een philips ( heeft me ruim 25 jaar trouw gediend). Hoop dat deze dezelfde levensduur gaat hebben !

arie stoffer 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekend apparaat

Na een aantal jaren doorgemodderd te hebben met mijn oude scheerapparaat, nu toch deze aangeschaft. Scheertijd de helft korter en prima resultaat

elsenric 24-01-2016 Product jaar of meer in bezit

6,2
Nooit kopen. Er valt altijd haargruis uit de scheerkoppen, ook als je hem net schoon hebt gemaakt.mijn shirt zit altijd onder. Ook als je hem weglegt valt er gruis uit. Ik heb gereclameerd bij Philips. Toen kreeg ik een nieuwe body. Netjes natuurlijk maar daar zat het probleem niet. Ik heb er echt vreselijk spijt van. De scheerkoppen sluiten gewoon niet goed af. En hij is natuurlijk relatief duur. Echt niet kopen.