Philips SHAVER Series 9000 S9031

Philips AquaTouch S5420

Philips AquaTouch S5420
8,0 (102)
Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 176 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9031 op Kieskeurig.be.

EverSound 04-08-2016

Licht, ergonomisch, perfect scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Licht en goed in de hand liggend scheer apparaat. Komt goed op moeilijke plaatsen zoals mond- en neushoeken. Gaat lang mee op één acculading, laad snel op (1 uur).

Cyril 03-08-2016

Prettig scheer resultaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Dit scheerapparaat is het beste apparaat dat ik ooit heb gehad!
Het scheert snel en super glad. Hiervoor had ik een Philips scheeraparaat die ik al 5 jaar gebruikten. na het scheren met het apparaat had ik soms last van een rode geiriteerde huid, waardoor mijn voorkeur uitging naar nat scheren met de 9000 serie van Philips is het weer prettig om je elke dag te scheren. het werkt erg prettig vraagt bijna geen onderhoud. Wel zou ik graag nog graag advies willen over scheerschuim die ik het best kan gebruiken. misschien iets voor Philips om deze ook op de markt te brengen.

Pascal 26-07-2016

Uitstekend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Het apparaat is nat en droog te gebruiken wat bij vooral nat met scheerschuim lekker soepel over de huid beweegt en makkelijk schoon te maken is.

Droog glijd hij ook redelijk maar ik prefereer nat, maar dat is van huid type verschillend ben ik van mening.

Het scheer resultaat met scheermes is glad en met het apparaat nog enige stoppeltjes.
Daar in tegen kost het minder tijd om te scheren.

Het bedienings gemak is uitstekend- opladen en scheren maar scheerkop klik je makkelijk af en spoel af onder de kraan.

En vooral stil.

nlajast 25-07-2016

Philips S9031/12 de perfecte shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ik gebruik nu een tijdje de shave S9031/12 en ben hier zeer tevreden mee daar de bijzonder glad scheert doordat de kop de contouren van je gezicht volgt. Ook heb ik nu geen van een geïrriteerde huid wat na gebruik van een aftershave een brandend gevoel geeft. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken doordat je het onderdeel waarin de scheerkoppen zitten er in zijn geheel af kunt halen en af kan spoelen onder de kraan. De Shaver ligt lekker in de hand en de oplaadtijd is slechts 1 uur voor 50 minuten scheren. Kortom een perfecte scheerapparaat

Gerwin 01-08-2016
  • Product kwartaal in bezit

Fijn apparaat S9031/12

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

In een paar opsommingen mijn positieve ervaringen tot nu toe:
- scheren: gewoon goed. Door de superflexibele scheerkoppen wordt elke nodige plek bereikt.
- erg eenvoudig in gebruik.
- ik vind het met scheerschuim scheren boven verwachting fijn! Ik doe dit boven de wastafel. Je zou misschien verwachten dat het gaat spetteren, maar dit is dus totaal niet zo. Even afspoelen onder de kraan en klaar is kees. Onder de douche gebruik ik hem zelden, ik vind een spiegel erbij namelijk toch handig.
- wat betreft het schoonmaken: het is de eerste paar keer eventjes doorhebben hoe je het scheerkopje opent (super simpel eigenlijk), en dan is afspoelen echt een fluitje van een cent.
- accuduur is zeer lang, en daarna weer erg snel opgeladen. De resterende accuduur wordt overzichtelijk weergegeven, zo wordt je niet verrast door een ineens leeg apparaat.
- maakt een prettig zacht geluid bij gebruik, mijn vorige apparaat was soms beangstigend qua lawaai.
- ligt prettig in de hand en voelt degelijk aan, geen tierelantijntjes. Ook als het apparaat nat is, glijdt het niet weg.

Ben het eens met ervaringen van Denis, Marklv en wcmveer:
- trim opzegstuk was het niet helemaal voor mij en daar gebruik ik dan liever mijn gewone scheermes voor.
- Een eenvoudig plastic beschermkapje voor scheerhoofd zou misschien handig zijn (ik bewaar hem niet altijd in de etui).

Denis 30-07-2016

Ideaal scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Voordelen:
- Apparaat ligt fijn in de hand.
- De scheerkoppen zijn makkelijk en eenvoudig te verwijderen en te reinigen onder de kraan.
- Ik kon me minimaal 7x scheren voordat hij weer opnieuw opgeladen moest worden wat ook binnen een paar uur gebeurd is.
- zowel nat als droog te gebruiken

Nadelen:
- rond de kaaklijn en hals werd niet helemaal glad als ik me een aantal dagen al niet had geschoren
- had na drie weken toch nog wat last van irritatie maar dat kan ook komen doordat huid wat gevoeliger was door de zon omdat ik op vakantie was.

Conclusie:
Uiteindelijk een fijn gemakkelijk apparaat wat goed en snel zijn werk doet.

wcmveer 29-07-2016

PHILIPS LCD 43PUS6401/12

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Shaver is snel opgeladen ligt fijn in de hand en is makkelijk onder de kraan schoon te maken na het scheren. Indicatie van hoeveelheid accu is handig en eenvoudig uit leesbaar. Een nadeel van de shaver is de scheerkop dat de randen breed zijn en het scheren onder de neus een beetje tegen valt. Het snoer van de adapter is stug en gaat bij het opbergen krullen. Opnieuw gebruik van de adapter moet eerst het snoer uit de knoop gehaald worden. Jammer dat er geen ingebouwde trimmer in zit deze moet er apart opgezet worden. Een bescherm kapje voor scheerhoofd.

wcmveer 31-07-2016

Oeps foutje verkeerde product nummer opgeven het moet de PHILIPS S9031/12 zijn.

Aad50 26-07-2016

Super glad draadloos nat en droog scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Met de lichtgewicht shaver scheer je zo 2 weken zonder bijladen lekker snel super glad. Schoonmaken is echt heel simpel en snel gedaan.
Zowel droog als met wat water of scheerzeep scheren op droge, vochtige of natte huid. Een ideaal apparaat.

Ivo26 25-07-2016

Uitstekend scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Het scheerapparaat biedt een uitstekend scheerresultaat. Het apparaat volgt de contouren goed en haalt ook op de lastigere plaatsen de haartjes goed weg. Het apparaat ligt fijn in de hand en is lichtgewicht. Daarnaast heb ik geen last van irritatie na het scheren.

De batterijduur van het scheerapparaat is dik in orde. In de drie weken dat ik het apparaat gebruik heb ik het nog niet op hoeven laden. Dit terwijl ik mij toch vier keer in de week scheer.

Het schoonmaak gemak van het apparaat had beter gekund. De scheerkop kan worden losgeklikt om zo e.e.a. af te spoelen. Een scharnierend systeem, waar mijn vorige scheerapparaat over beschikt, was handiger in gebruik.

Pieterse 22-01-2020

Het productvoldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Heb een gevoelige huid met een moeilijke haargroei.
Tot nu toe moest ik minimaal Gillette G3 gebruiken, zowel met de baardgroei mee als er tegenin om een goed scheerresultaat te krijgen met na maximaal 6x scheren weer een nieuw mesje.
Elektrisch scheren was helemaal een ramp.
Heb me laten overtuigen om een Philips 9000 te kopen.
Het resultaat is als volgt:
-droog is iets beter dan vroeger, maar nog steeds een geïrriteerde huid voordat de scheerbeurt voorbij is.
-nat is lekker onder de douche, maar je moet op gevoel werken, wat weer het scheerresultaat beinvloed.
-schuim is heerlijk, lekker relaxed, het benadert het scheren met mesjes.
het is niet sneller dan met een mesje, maar wel heel comfortabel.
Gewoon na elke scheerbeurt de kop even afspoelen en af en toe even smeren werkt perfect, in feite precies zo als met een mesje.
Ben dik tevreden met dit resultaat.

Anoniem 04-01-2020

Slecht product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ik heb dit scheerapparaat in mei 2019 gekocht. De eerste keren scheerde hij niet glad, ik dacht dat het apparaat moest inwerken. Nu januari 2020 ben ik nog steeds zeer ontevreden met dit scheerapparaat. Ik heb overwogen om er nieuwe mesjes op te zetten maar deze zijn niet los verkrijgbaar, alleen als volledige kop en dat is vrij prijzig.

Goss 28-12-2019

Très efficace

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Mes rasoirs précédents étaient déjà des Philips, je me rase avec des rasoirs Philips depuis 40 ans, il était donc logique et normale que je choisis un nouveau rasoir Philips. J'ai choisi ce modèle pour son efficacité, le peu de bruit qu'il fait, ainsi que tous ces côtés pratiques, sauf le fait qu'il faut enlever les têtes de rasages, pour fixer la tondeuse, l'avenir me dira si ce système est fiable.

van Rijn C. 12-11-2019

Zeer handzaam en makkelijk in het schoonmaken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ik gebruik al jaren een Philips schever maar deze was aan vervanging toe. Dusweer een Philips shaver gekocht maar -gezien de toelichting - gekozen voor een shaver uit de
9000 serie

Edmundo 20-10-2019

Scheert helemaal niet glad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Heb enkele oudere scheerapparaten daar ik alleen Philips al 30 jaar gebruik.
Een van mijn vorige was de HQ8894 wat een heel goed apparaat was.
Scheerde heel goed en glad maar was aan vervanging toe.
Ging van een HQ8894 naar een S9031 wat een compleet miskoop was.

De S9031 scheert helemaal niet glad, zelfs na 6 keer overheen. En nog duur ook.
Ben daarom naar een andere gaan zoeken en op vakantie in het buitenland de AT940 gevonden en aangeschaft wat een goede koop bleek te zijn.
De AT940 scheert net als de HQ8894 superglad.
Aangezien het niet makkelijk is om een goed scheerapparaat te vinden, heb ik er meteen nog 2 van dezelfde gekocht.
1 van de AT940 viel jammergenoeg op de vloer en maakt een raar geluid tijdens het scheren.

Heb momenteel daarom alleen nog maar 2 werkende AT940 en 1 duurdere "niet glad scherende" uit de S9**** serie wat een echte miskoop was.
Philips zou er goed aan doen om een lift and cut mesje voor de S9*** te ontwikkelen.
De S9031 is een degelijk apparaat maar de v-track mesjes scheren van geen kanten. Niet aan te raden als je een stevige baardgroei hebt. Zeer teleurstellend. Heb de dure mesjes in de winkel gekocht maar scheer resultaat was hetzelfde.
Het ligt hier nodeloos in de kast, maar heb stille hoop dat er eens betere mesjes voor word ontwikkeld. Ik laad hem elke 3 maanden op om de accu optimaal te preserveren. :(

Nogmaals een oproep aan Philips: ontwikkel aub een lift and cut mesje voor deze serie zodat ik het weer kan gebruiken?
Zal jullie echt dankbaar zijn.
Verder is het mij nog steeds niet gelukt om dit apparaat te registreren op jullie site. Krijg telkens een error bericht.

Hoogachtend,

E. Currie

Arie-Jan 08-10-2019

Scheert zoals ik het had verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ligt goed in de hand tijdens scheren.
Krachtige motor.
Kin voelt nog wel schraal aan na scheren. (gebruik van 1 maand)
Helaas zit er geen borsteltje bij om de scheerkop schoon te maken.
Het oplaadsnoer past niet in de reiskoffertje die er bij is geleverd. Jammer, deze punten horen wel bij een dergelijk duur apparaat

jpl1140 03-10-2019

rasoir silencieux

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Rasoir silencieux permettant d’écouter les infos à la radio.
SmartClean sans intérêt, puisqu’il faut quand même rincer la tête sous le robinet!

Schut 26-09-2019

mooi maar niet compleet

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Dit apparaat aangeschaft omdat ik met eerdere modellen van de Philishave goede ervaring heb gehad.
Het gebruik is prima. Wel mis ik een beschermkap voor de kwetsbare scheerkoppen.
Separaat nog aangeschaft, maar is niet van de juiste kwaliteit.

JanB52 16-08-2019

zeer slecht scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ik heb 50 jaar lang alleen maar geschoren met Philips (3-kop) apparaten. Laatste aanschaf, anderhalf jr geleden, betreft 9000serie (prachtig rood/zwart exemplaar): is echter een grote miskoop: het scheerresultaat is zo slecht dat ik soms na het scheren er nog even weer met mijn 25 jaar oude apparaat overheen ga....
Nogmaals: prachtige vormgeving, maar na langdurig scheren nog steeds niet glad (in tegenstelling tot alle Philips apparaten die ik daarvoor heb gehad....)

Sjorz1970 19-07-2019

Scheerapparaat voldoet prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Ik heb het apparaat in de uitverkoop gekocht, wat mijn recensie kleurt, want ik vind het scheerapparaat best duur. Het vervangt mijn huidige 9000 series apparaat dat ik een jaar of 7 heb gehad. Product voldoet en ik vind de schoonmaakunit en trimstuk erg handig.

Ik vind het alleen een nadeel hoe je het apparaat moet verwijderen uit de schoonmaakunit. Dit gaat niet elektrisch, maar mechanisch door het afdekkapje in te drukken. Dit komt wat gammel over.

eenontevredenklant 07-07-2019

Scheerhoofden zijn van een bedenkelijke kwaliteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9031

Heb mij oud scheermachientje maar weer bovengehaald omdat de scheerhoofden van dit apparaat bedroevend snel niet meer voldoen. Ik verwacht bij een toch wel duur apparaat een beter functioneren . De vervang mesjes zijn bovendien ook nog eens zeer duur.