Remington XR1370

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XR1370 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

tsopgo 19-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Doet gewoon goed waarvoor het dient. Batterij indicatie lijkt ook vrij juist : ik kan met gemak 1 week scheren zonder laden en heb dan nog 30 min over op de display. Ik denk dat dit een evenwaardig product is als de grote merken Braun Philips leveren.

serge007 19-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

als fervent schuim en kwast gebruiker was ik wel benieuwd naar dit produkt (is inmiddels zo'n 30 jaar geleden dat ik mij nog electrisch geschoren had) hun "100 dagen niet tevreden,geld terug" actie heeft mij overhaald het nog eens te proberen, en hierover zit ik nu dus een review te schrijven ... aangenaam verrast over het kunnen van dit beestje, resultaat is bijna even glad als met kwast, doch deze kan het nat als droog even goed aan, en dit zonder irritatie van mijn tere "velletje" 'tjah ...het spul voldoet aan wat beloofd, en wat erger is, sindsdien is die kwast niet meer bovengekomen ! bij twijfel... gewoon proberen !

pfafal 18-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

In vergelijking met mijn philips welke nu reeds 4 jaar oud is,.. geeft het een identiek resultaat,.. en ben van beide toestellen zeer te vrede.

marcator1 17-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

degelijk apparaat met goede batterij-autonomie, maar mijn 4 jaar oude Remington lijkt toch iets beter en sneller te scheren, met meer 'bijtende'messen die de klus sneller klaren. Het nieuwe toestel volgt de algemene trend naar kleiner, compacter en mooiere design maar dat komt de scheerkwaliteit mijns insziens niet echt ten goede. het toestel is makkelijk reinigbaar en laadt sneller op dan de vorige remington, die dank zij grotere scheerkoppen toch de klus sneller kon klaren. De extra wendbaarheid is ok maar daardoor kan je minder makkelijk druk zetten op de huid.

Fred Y 17-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Pluspunten: Scheert vrij goed. Mijn huid heeft nu minder last van het scheren. De batterij gaat lang mee. En de houder waarin het toestel kan rechtstaan is plaats besparend.

Minpunten: De assen die de scheerkoppen laten draaien zijn uit plastic gemaakt en zien er nogal fijn uit. Het is nog afwachten hoelang die gaan meegaan. Ook de bevestiging van de "scheerkoppen-kop" (dat wat je er telkens moet afnemen om het toestel te kuisen) zou steviger kunnen.

Maar voorlopig doet het nog wat het moet

Bertern 17-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Een zeer degelijk apparaat maar het droog scheren lost mijn verwachtingen niet in.
Over het nat scheren ben ik zeer tevreden.

PIWA 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Voor de prijs van een nieuwe scheerkop kreeg je een volledig scheerapparaat. Was weliswaar een beetje sceptisch...maar dacht voor dit "geld" waarom niet. Algemene indruk is dat hij ietwat langzamer scheert maar desalniettemin met een verbluffend resultaat. Voor mij is geen enkele scheerwijze zaligmakend (open mes, scheermesjes, ander type scheerapparaat) maar dit kleinoodje is een absoluut aangename aanvuller.

gertderooster 16-05-2014

Pro's
* draadloos met goede batterij (tijd) indicatie
* weinig geluid
* scheert zacht door flexibel hoofd
* waterbestendig voor onder de douche
* makkelijke opberg/oplaad-stand
* trimmer werkt bijzonder goed

contra's
* minder efficiënte reiniging door vele kantjes
* smalle trimmer

conclusie:
prijs kwaliteit een goede aankoop.

dirkvanbelleghem 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

eerst stond ik nogal sceptisch tegenover het product omdat het zo weinig lawaai maakte en ik daardoor dacht dat het scheerresultaat te wensen over zou laten, dit was echter helemaal niet het geval en vergeleken met mijn oude machine is het scheerresultaat stukken beter ; een aanrader !

sibi1979 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Ben heel tevreden van de Remington XR1370. Deze scheert mijn gezicht glad als een paling zodanig dat als de zon schijnt, ik nog meer blink. Het scheerapparaat ligt goed in de hand en laadt vlug op.

luc.ve 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Scheert zo goed als de (duur) Philips sensotouch, terwijl de 2 erg op elkaar lijken. En voor mij, Remington is goed aan het timmeren. Ook zeer ergomisch. Valt goed in de hand. Scheert goed. Gemakelijk om te reinigen. Prijs niet duur ( bij IBOOD !). Wat meer te vragen ?

Hanskel 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Na jaren met dure scheermesjes te hebben geschoren, ben ik toevallig op dit fantastische apparaatje terecht gekomen.Wil ik snel geschoren zijn en goed, dan gebruik ik mijn Remington droog. Wil ik nog beter geschoren zijn, dan gebruik ik een tipje scheergel.Het resultaat mag er zijn + financieel veel goedkoper dan de mesjes die ik vroeger gebruikte.Aanrader!

Kberck 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Zeer praktisch oplaadbaar toestel, bruikbaar en poetsbaar onder de douche. Het scheert nog goed ook!

jk013 16-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Tot nu toe zeer tevreden . Zeer licht en makkelijk in de hand.
Heel stil en gemakkelijk te reinigen.

ps-gunkie 06-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Dit is mijn eerste elektrische scheerapparaat en ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Het scheerresultaat is niet altijd even glad, en het duurt tegen mijn verwachtingen in langer om een degelijk resultaat te bekomen dan met een scheermes, en mijn huid is ook licht geïrriteerd na het scheren.Ik ga ervan uit dat dit nog zal beteren naargelang ik beter vertrouwd geraak met het toestel.

Wat me wel enorm stoort is dat de oplaadstaander niet blijft rechtstaan als het scheerapparaat erin geklikt is. Ik moet hem tegen de muur plaatsen om te voorkomen dat hij omvalt.

LxD 05-05-2014
Geschreven voor: Remington XR1370

Ik ben een paar dagen in het bezit van dit apparaat.
Algemeen vrij tevreden over het scheerresultaat. Vorige scheerapparaten waren Philips en Braun, en deze presteert zeker even goed. Apparaat ligt goed in de hand, en de houder zorgt ook voor een gemakkelijke opberging.

De kop met de drie mesjes lijkt niet superstevig vast te zitten, en ik heb wat schrik dat na verloop van tijd deze spontaan los zou kunnen komen.