Braun °CoolTec CT2cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun °CoolTec CT2cc op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jonas 22-02-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun °CoolTec CT2cc

Ik heb het apparaat van Braun CT2cc gratis mogen testen. Normaal gebruik ik mesjes dus in het begin was dit even wennen. Naargelang ik het apparaat meer en meer begon te gebruiken werkte het efficiënter en efficiënter. De Cooltech technologie werkt ook heel fijn en voelt goed aan achteraf. Ik zou het toestel wel niet gebruiken als je baardhaar te lang is, hiervoor kan je eerst de trimmer gebruiken anders werkt het apparaat minder efficiënt.

Wouter P 14-01-2018

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun °CoolTec CT2cc

Ik heb dit Braun apparaat gekregen en na een aantal weken uitvoerig getest te hebben schrijf ik hierbij mijn bevindingen. Allereerst gaat het scheren vrij vlot en met de koelfunctie is dit heel aangenaam. Vroeger had ik bij een scheerapparaat meer irritatie maar door de koelfunctie is dit veel verminderd. Doordat ik soms mijn baard wat langer laat groeien en dan meestal scheermesjes gebruik wou ik dit eens testen met dit apparaat en dit verliep ook goed zonder enige strubbelingen of pijn. Daarnaast is er het nog het handige clean & charge station waardoor er geen geprutst is bij het kuisen van het scheerapparaat. Indien u grondig gekuist wil hebben dient u het wel tweemaal te reinigen. Maar al bij al een top toestel voor deze prijs.

Pluspunten

• Koelfunctie
  • Clean station

Axel 04-01-2018

Kwalitatief product, doet wat verwacht wordt

Geschreven voor: Braun °CoolTec CT2cc

Het scheerapparaat doet wat er van een deftig scheerapparaat verwacht wordt. De actieve koeling is effectief een meerwaarde voor de huid. Normaal durft er zich al eens enige irritatie voordoen bij mij na het scheren, maar met dit toestel is dat amper voorgekomen. De scheerervaring is positief ervaren. De kop beweegt mooi mee met de huid, al blijft het nog steeds het beste om de huid strak te trekken. De bouwkwaliteit van het toestel en van het laadstation is prima en voelt duurzaam aan. Het laadstation reinigt ook nog eens het toestel, wat zeker een groot pluspunt is. Door de precisietrimmer kan eventueel ook ander lichaamshaar bijgewerkt worden, al is het toestel daar niet voor gemaakt. Dit product werd gratis ontvangen om te testen. De inhoud van de beoordeling is uit eigen ervaring.

Pluspunten

• clean & charge
  • koeltechnologie
  • trimmer

Minpunten

• enkel bij korte haartjes makkelijk