Philips Click&Style YS534

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Click&Style YS534 op Kieskeurig.be.

Iemandanders 28-05-2017

Baartrimmer onderdelen snel kapot. Accu zeer snel kapot

Helaas slechte ervaringen.

Bij normaal gebruik was de accu naar een jaar aanzienlijk slechter. De krecht was compleet eruit.

Je kan niet het product niet gebruiken wanneet aangsloten met kabel op het stroom.

Ook de onderdelen van de baardtrimmer zijn zeer gevoelig en breken naar ongeveer 1.5 jaar naar tijd. Omdat dit een gebruiks product was viel het niet onder de garantie werd mij verteld.

Chentos 14-06-2016

Breekt snel

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Breekbaar spul. Mijn scheerkop is bij m.i. normaal gebruik stukgegaan. Dit valt niet onder garantie en nu ben ik genoodzaakt een nieuwe scheerkop te bestellen.

HereIsTom 24-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Dit scheerapparaat met maar 2 koppen is de mislukkeling van Philips!
Scheren duurt heel lang voordat je een beetje glad bent en dan nog is er geen glad gevoel!
Mijn Philips apparaten hiervoor met 3 kopen deden het wel goed.
Op aanraden van een collega nu de Philips S9171 gekocht en ja die scheert perfect!

rob19872 24-06-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit scheerapparaat scheert niet best. Korte haren krijgt hij zeker weg, alleen moet je tien keer over dezelfde plaats heen gaan. Aan de andere kant is het apparaat niet duur en krijg je er extra kopstukken bij. Als ik het reguliere kopstuk gebruik ben ik 10 minuten bezig wil ik alle haren goed weghebben (ongelukkige randje moet je nog nascheren). Dus als je weinig wil betalen en het niet erg vindt om wat meer tijd kwijt te zijn moet je dit scheerapparaat kopen. Indien je snel een goed en glad gezicht wil moet je dit apparaat niet kopen.... Voor het geld is het geen miskoop, maar het is zeker geen heel goed scheerapparaat.

Lorenzo71 01-04-2015

Scheert prima, kwaliteit zeer slecht

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Het apparaat werkt prima maar binnen vier maanden (en ik gebruik hem slechts 2 a 3 keer per week) valt alles uit elkaar, trilt los en breekt af. Beetje zonde van het geld dus.

Ballenbak 30-12-2014
  • Product maand in bezit

In eerste instantie was ik bang dat het apparaat een compromis zou zijn. Dat het alles een beetje zou kunnen, maar niks erg goed. Gelukkig is dat niet waar. De Click&Style scheert zelfs beter dan mijn vorige scheerapparaat, ondanks dat het één scheerkop minder heeft. Het bodygroomen gaat zelfs zo goed dat ik me uit enthousiasme de eerste keer helemaal kaal heb geschoren. Met alle opzetstukjes is de Click&Style een uitgebreid en erg prettig apparaat. Het is een echte alleskunner en ik ben er dan ook erg blij mee.

DaKnoodle 31-10-2014

Veel voor weinig

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Toen de trimmer van mijn vorige scheerapparaat het begaf besloot ik eens om naar een all-in-one te kijken. Van de vorige was immers de batterij en de scheerkop ook al slecht. Inmiddels heb ik mij diverse keren geschoren en ik ben zeer content met de kwaliteit van de scheerkop en de trimmer, de groomer heb ik nog niet gebruikt.

Erol 26-09-2014

Prima shaver

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Gebruik dit product nu ongeveer een half jaar en bevalt prima. Je kunt zowel droog als nat scheren, zelfs onder de douche.

Erg fijn is ook de groom functie, makkelijk voor okselhaar etc.

ZippIt 08-03-2014

Na dat mijn 30 jaar! oude Philishave uiteidelijk wat slechter begon te worden en je ook wel eens iets anders wilt gekozen voor dit apparaat. De reden hiervoor was de vele gebruiksmogelijkheden die het biedt. En ik moet zeggen: dit apparaat is fenomenaal want de mogelijkheden zijn legio. Ik heb het apparaat nu enkele weken in bezit en zowel droog als onder de douche uitgeprobeerd. Het scheerhoofd heeft weliswaar "slechts" 2 scheerkoppen maar dit doet uiteindelijk niets af aan het eindresultaat, gewoon superglad alleen zal het bij iemand die lijdt aan het "Lubberssyndroom" misschien iets langer duren. De baardtrimmer heeft 5 standen maar het kapje kan er ook van af geschoven worden waardoor je een mooie brede tondeuse krijgt. Ideaal voor een strak dun snorretje en de bakkebaarden. De bodygroomer heeft dan nog 3 opzetstukken om wat langer haar te verwijderen. Zonder deze opzetstukken zijn alle plekken op het lichaam goed te bereiken. En jazeker, ook de intieme delen zonder dat het meteen "bloedworst" wordt. Dus voor de moderne man: schaamhaar kort en de rest glad geschoren. Ik ben zéér tevreden met deze aankoop temeer omdat het me € 16,25 p.mnd aan Mach3 scheermesjes scheelt. Wordt geleverd met een net zwart reisetui. Eigenlijk is dit een apparaat waar de metrosuele man van tegenwoordig niet zonder kan.

ZippIt 24-05-2014

Update: omdat het klepje van de baardtrimmer tijdens het gebruik open ging & het onderdeel ratelde heb ik dit gemeld bij de Phillips Customar Care service. Het was niet helemaal duidelijk of de bevestiging afgebroken was of dat het hier ging om een productiefout. Omdat ik tot twee keer toe een verkeerd onderdeel ontvangen heb, hebben zij besloten mij een gehele nieuwe Body-groomset te sturen, gratis wel te verstaan. Kijk dat is nog eens service, complimenten.

Na deze set nu 3 maanden gebruikt te hebben wil ik het scheerresultaat toch nog 1 puntje meer geven want het apparaat scheert gewoon echt glad. Let wel, ik spreek alleen voor me zelf & ik heb een lichte tot normale baardgroei.

dundee 25-01-2014

ontgoocheld

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Dit product kan niet tippen aan mijn vroeger HS 8* model.
Scheerde gladder,dieper,vlugger en was handiger in de hand.
Begrijp niet waarom dit type, alsook de vervangkoppen niet meer te koop is.
Het nieuwe toestel is mischien wel geschikt voor de hedendaagse trend van een ongeschoren gezicht, maar niet voor mij.

pb2014 12-01-2014

mooi design en heeft alles in huis maar werkt voor geen meter

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

eindelijk dacht ik iets in huis te hebben waar ik alle kanten mee op kon, helaas was dat een luchtbel, het scheren opzich zal wel goed gaan alleen dat gebruik ik dus niet, de trimkop kan alleen op laagste stand gebruikt worden, overige standen hebben geen zin aangezien dit niet goed scheert op de een of andere vage manier (ik denk zelf dat trimtanden niet wijd genoeg uit elkaar staan, heeft in iedergeval weinig effect op de haren, ook de trimkop voor bv borsthaar werkt al helemaal niet, na van alles geprobeerd te hebben, langzaam hard drukken, goed tegen de haargroei richting in enz enz weinig resultaat dus (en ik heb echt veel borsthaar)

ik hoop dus dat het een fabrieksfout is want hier kan ik niet mee werken.

Ericnn 18-12-2013

Valt een beetje tegen.

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Ik dacht dat verwisselbare scheerkoppen handig was, maar om even de bakkebaarden te trimmen, vind ik het toch handiger om deze geïntegreerd te hebben. Ik merk dat drie scheerkoppen toch beter werkt dan twee. Ook is de ruimte tussen de rand van de koppen en het scheergedeelte redelijk groot, waardoor m.n. langs de rand van mijn neus, de haartjes blijven staan.

flopke 09-12-2013

6,2
De combinatie van scheren, trimmen en groomen sprak me direct aan. Alleen had ik bij aanschaf eigenlijk direct bedenkingen in de effectiviteit van slechts twee scheerkoppen, in plaats van drie. Een model met drie scheerkoppen was er echter alleen met een trimmer, geen groomer (Philips RQ1175 SensoTouch). Toen deze set maar gekozen. Te snel die keuze gemaakt bleek al gauw. Het scheren duurt merkbaar langer en niet echt effectief door de beperking van twee scheerkoppen. (Ik ben drie koppen gewend van een eerder Philips scheerapparaat). Bovendien onvoldoende glad resultaat voor mijn type baardgroei. Na een scheerbeurt, moet ik nog extra nascheren met scheermes. Dat kan natuurlijk niet echt de bedoeling zijn. Omdat deze set als actie van Philips 60 dagen geprobeerd kan worden, deze set daarom retour naar Philips. Voor mannen met een lichtere baardgroei kan deze set met twee scheerkoppen mogelijk wel voldoende zijn. Dat geldt ook voor de groomer. De extra trimmer is wel effectief en beter dan de meeste geïntegreerde trimmers bij andere scheerapparaten. De plastic opschuif kammetjes lijken me wat fragiel. Dus met zorg eraf en erop zetten bij een schoonmaakbeurt.

BreakingBack 09-12-2013

Handig en Comfortabel

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Handig om de drie opzetstukken te veranderen! Zou dit apparaat niet meer kunnen missen! Mijn baard trimmen, scheren, bodygroomen: wat een comfort!

FRG55 03-12-2013

Na een paar dagen met scheerschuim te hebben geschoren ben ik zeer te vreden met deze aankoop. Een goed glad resultaat meer is ook niet nodig.

Sijmen1966 26-11-2013
  • Product maand in bezit

op zich een makkelijk te hanteren scheerapparaat, de opzetstukken zijn eenvoudig te wisselen
schoonmaken van het apparaat gaat eenvoudig onder de kraan.
het beste resultaat met scheren krijg je wanneer je nat scheert.
echter is het resultaat niet zo goed als scheren met een mes maar dat zal niet bij iedereen gelijk zijn, (afhankelijk van je baardgroei)

marvin1979 23-11-2013

Omdat ook mijn Philips PT860 na meer dan 1 1/2 jaar plotsklaps weigerde dienst te doen dit apparaat naar aanleiding van de reviews aangeschaft. Het scheerresultaat is goed maar niet zo goed als zijn voorganger, ook de handteerbaarheid vind ik wat minder. De binnenkant van het scheerhoofd vind ik wat zwak aandoen, vooral de sluitring waarmee de scheermesjes vast gezet worden. Ook het schoonmaken is minder handig als zijn voorganger. Dus kwa duurzaamheid is het maar afwachten wat het doet.

marvin1979 23-11-2013

Philips PT860 moet zijn PT920

Arjen1 13-11-2013

Leuk apparaat, maar ik had iets anders verwacht

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Handig zijn de verschillende mogelijkheden, zowel scheren als trimmen met 1 apparaat.

Ik vind de opties met trimmen tegenvallen; er zijn geen verschillende opzetstukken te gebruiken, slechts 1. En die is in 5 standen te verstellen. Waarbij stand 1 net niet kort genoeg is. Dit trimonderdeel ging ook kapot na ongeveer 6 weken. Dus ik ben nog niet helemaal overtuigd.

mariop 03-11-2013

Click&Style het scheren met scheerschuim gaat het best

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Scheren met scheerschuim geeft het beste resultaat
omspoelen onder de kraan drogen en opbergen in de mee geleverde etui. body verzorging tremmen in een handomdraai goede keuze gemaakt Click&Style van Philips.

Jabro4 08-10-2013

`n goed produkt voor `n redelijke prijs!

Geschreven voor: Philips Click&Style YS534

Ik was `n scheerapparaat gewend met 3 koppen en had zo mijn twijfels over deze met 2 koppen, maar ik moet zeggen dat het nieuwe scheerapparaat met 2 koppen mij beter bevalt dan de vorige ook omdat ik `n gevoelige huid heb, en dit apparaat hiervoor zeer geschikt is. De verschillende scheerkoppen is zeker `n pluspunt, en dit apparaat heeft `n moderne vormgeving.