De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8417S op Kieskeurig.be.

8,9

g**s@h**l.com 31-10-2021

Top toestel met glad resultaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Al direct na mijn eerste scheerbeurt was ik zeer positief. Mijn huid was zeer glad, zonder irritatie. Bij het eerste gebruik en het testen van dit toestel ging het scheren heel vlot. Ik kon alle moeilijke plaatsen gemakkelijk bereiken. Meestal heb ik wat irritatie bij na het scheren met een mesje of van mijn oude scheermachine maar hier was dit niet het geval. De batterij gaat zeer lang mee. Het toestel maakt weinig lawaai. Je voelt gewoon dat dit een zeer kwalitatief apparaat is. Met de achterkant kan je ook gewoon trimmen. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Glad resultaat

p**o@g**l.com 31-10-2021

Goed toestel

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Bij het testen van de Braun Series 8417 Silver had ik een aangename scheerervaring. Het scheert gemakkelijk en het toestel kuisen gaat vlot. Bij langere haren kan het toestel soms trekken in plaats van snijden wat soms pijnlijk kan zijn. Daarnaast is de trimoptie simplistisch. Maar over het algemeen een goed toestel en dus ook een tevreden klant.

j**r@h**l.com 29-10-2021

Correcte prijs voor een luxueus ogend toestel!

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Dit Braun scheerapparaat oogt zeer stijlvol door de zilveren kleur. Het ligt heel goed in de hand en de scheerkop beweegt mee tijdens het scheren. Met de trimfunctie kan je gemakkelijk haartjes verwijderen die moeilijker te bereiken zijn, wat zeker een meerwaarde was bij het testen van dit toestel. Enkel het reinigingsstation oogt vrij goedkoop in tegenstelling tot het toestel zelf, doordat dit in plastic werd vormgegeven en vrij klein is. Het apparaat zelf wordt geleverd in een handig zwart etui, waardoor het gemakkelijk in de bagage mee te nemen is op reis. Dit scheerapparaat is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Correcte prijs-kwaliteit
  • Met etui geleverd
  • Ligt goed in de hand
  • Luxueus ogend

Minpunten

• Laadstation in plastic

j**n@h**l.com 26-10-2021
Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

ik was direct verkocht na mijn eerste scheerbeurt. Dit apparaat scheert zeer glad (gelijkaardig met scheermesjes). Bovendien ligt het toestel goed in de hand en scheert alle haartjes nauwkeurig weg. Het toestel zorgt voor weinig irritatie, dit is veel beter dan al mijn voorgaande toestellen. Het opbergtasje is zeer degelijk waardoor je het toestel zorgeloos kan meenemen. Een echte aanrader.

Stijn30 19-10-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Nadat ik de Braun 8417s Silver heb getest was ik meteen overtuigd door de flexibiliteit. Hierdoor is het erg eenvoudig om alle contouren van mijn gezicht zeer precies te scheren. De trimmer zorgt er eveneens voor dat er geen enkel ongewenst haartje blijft staan. Daarnaast is het erg handig dat het scheerapparaat zowel droog als nat gebruikt kan worden. Dit zorgt meteen voor extra comfort. Tot slot is het zeker een pluspunt dat het opladen zeer snel gebeurt.

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Snel opgeladen

DennisD 18-10-2021

Kwaliteitsvol scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Het scheerapparaat van Braun model 8417s is een stevig apparaat dat meteen goed in de hand ligt. Het scheerapparaat wijst zijn eigen gemakkelijk uit, maar ik mistte wel een handleiding met duidelijke omschrijving in tekstvorm, i.p.v. enkel figuren. De figuren zelf geven niet alle functionaliteiten duidelijk weer. Tijdens het testen verliep het scheren vlot zonder enige pijn. Ik heb tot nu toe het apparaat vooral zonder scheerschuim gebruikt. Dit in tegenstelling tot mijn oude scheerapparaat waar ik altijd scheerschuim gebruikte omdat het anders niet vlot scheerde. Zelf heb ik geen gevoelige huid, maar ik denk dat dit apparaat zeker geschikt is voor een gevoelige huid. De opladerstand heeft een stevige voet, maar persoonlijk vind ik dat het scheerapparaat beter op zijn plaats kan gehouden worden door een hogere opladerstand. De bijhorende precisietrimmer is een handige functie die de zijkanten van je baard goed trimt. Echter is het hoofddoel nog steeds het glad scheren van je baard, zie dit dus niet als de alles-in-1 baardtrimmer. Onder het water scheren blijft het toestel prima werken. De accuduur is zeer lang en laad ook snel op, beter dan verwacht voor zo'n compact toestel. De meegeleverde reinigingsborsteltje kan van pas komen voor een serieuze reiniging, maar een gewone snelle reiniging lukt perfect zonder het gebruik van het borsteltje. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het scheerapparaat en beveel ik dit toestel aan, ondanks de hogere prijs.

c**y@g**l.com 16-10-2021

robuust en krachtig

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Ik gebruik het Braun 8417 zilveren scheermesje al enkele dagen en ben er zeer tevreden over. Dit scheermes biedt een zeer goede grip en is zeer robuust en krachtig. Ik heb de kans gehad om het te testen en ik raad het zonder aarzeling aan. De scheerkop is zeer flexibel en vormt zich naar de contouren van uw gezicht. Het is zeer nauwkeurig en zorgt voor een perfecte scheerbeurt in één beweging. Het is ook uitgerust met een precisietrimmer die een ultraprecieze scheerbeurt mogelijk maakt. Het scheermes irriteert de huid niet. Batterijniveau is perfect, 60 minuten batterijduur en snel opladen in minder dan 5 minuten voor eenmalig gebruik. Sterk, comfortabel en krachtig dit scheermes is een geweldig product en ik ben er zeer tevreden mee.

a**t@h**l.com 14-10-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Ik heb al meerdere scheerapparaten van Braun gebruikt en ook deze keer ben ik tevreden van het model. Wat meteen opviel was het mooie design en hoe goed het apparaat in de hand ligt. Met de flexibele scheerkop geraak je overal goed bij en krijg je het gewenste resultaat. Er is ook een trimmer bij indien je deze wenst te gebruiken. Ik heb het toestel mogen testen en heb geen enkele keer last gehad van een irriterende huid. Daarnaast gaat de batterij lang mee en is er er een stevig zakje meegeleverd waar je het toestel proper kan in opbergen. Het toestel is ook waterbestendig en kan dus zowel nat als droog gebruikt worden zonder in te boeten aan kwaliteit.
Kortom, een aanrader voor iedereen

• Flexibele kop

Sven42 13-10-2021

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Heb het apparaat nu al een paar weken en ben zeer tevreden.
Tijdens het testen van dit Braun scheerapparaat viel het me op dat de scheerkop alle contouren
perfect aankan van de huid. Ook de trimmer is handig meegenomen alleen vind ik dat als je je baard wil trimmen beter een apart apparaat kan kopen.
Beste koop en z’n tijd vooruit.

Pluspunten

• Handig schoon te maken
  • Doet wat het moet doen

Dirk56 12-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8417S

Een scheerapparaat om U tegen te zeggen, en dankzij dat ik het heb mogen testen, zijn dit mijn persoonlijke bevindingen.
Het volgt perfect de contouren van de te scheren oppervlaktes,
en dit zonder een rode huid of irritaties achter te laten.
Een gezonde en gladde huid tot gevolg.
Ook is dit apparaat geschikt voor zowel droog als nat te scheren.
Nog een pluspunt is de trimmer achteraan.
En het onderhoud is een makkie gewoon scheerkop eraf halen en onder de kraan afspoelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Zowel nat als droog te gebruiken
  • Doet wat het moet doen