Philips SHAVER Series 5000 S5588

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5588 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DannyDC 27-05-2022

Uitstekend apparaat

Ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat, het ligt goed in de hand, scheert heel zacht en glad; geen huidirritatie. Het heeft een lange autonomie. Complete uitrusting.

Ipadrom 11-02-2022

Philips scheerapperaat series 5000 type S5588/38

Had 5 sterren gekregen als Philips er ook de scheerkop beschermkap bij had geleverd.
Het scheerapperaat voldoet prima en is weer iets beter dan mijn vorige uit de S5000 serie. De laadhouder is praktisch, alleen op vakantie net even te groot om mee te nemen. Zou eigenlijk los moeten, zodat je de dapter ook direct op hetscheerapperaat kan aansluiten.

Pd0ruj 10-02-2022

Perfecte scheerapparaat.

Dit scheerapparaat is de goedkoopste in de range van scheerapparaten.
Maar heeft dezelfde scheereffect als de duurste uitvoering.
Als men een duur uitziende etui wil hebben moet je de dure uitvoering kopen.

Bbwaddict 07-02-2022

Excellente qualité de rasage et rapidité

Aux personnes ayant une forte barbe, car efficacité se rasage très améliorée et laisse une peau très douce

JarCom 01-02-2022

Glad geschoren

Met dit apparaat ben je in een mum van tijd glad geschoren. Het voelt prettig aan, zelfs onder de douche.

Glimmen 17-01-2022

Een glad scheer resultaat met een negatief randje

Het algemene scheer resultaat is heel glad behalve rondom de neusplooi, dit gebied vraagt extra aandacht. De scheerhoofden staan vrij op hun as en steken boven het scheervlak uit waardoor er maximum bereikbaarheid ontstaat. Wel voel je hierdoor regelmatig een vrij harde aanraking tegen een hoger staand scheerhoofd. Ook na 7 weken scheren voelt dit onprettig.

49Anoniem 18-12-2021

Philips kwaliteit

Nu mijn vierde scheerapparaat van Philips en nog steeds tevreden van de prijs-kwaliteit van hun produkten.

g**_@h**l.com 13-10-2021

geen kwaliteit meer !!

Hier staan allemaal reviews in van mensen die het scheerapparaat n korte tijd in bezit hebben of n korte tijd getest hebben
Komen er dus niet achter dat de mesjes in heel korte tijd botter worden
Heb het apparaat in juni gekocht en scheert nu al zeker voor de helft minder
Heb altijd met philips geschoren maar de laatste jaren word het steeds slechter met de mesjes
Heb ook al de 7000 serie gehad...ook het zelfde probleem
Philips moet zich schamen om zo n rommel te maken
Ook naar klantenservice gebeld...onderkennen het probleem..ja meneer zegt hij...mesjes komen tegenwoordig uit n ander land..ik vraag..land begint zeker met n c...klopt zegt hij
Maar hij wilde m e wel tegemoet komen en stuurde me 3(echt waar)setjes koppen op
Zegt genoeg over de kwaliteit lijkt me
Eigenlijk diep triest dat philips zo n rommel durft te leveren
Gr Frans

Minpunten

• mesjes veel te snel bot

Stuka 11-09-2021

Zeer gladde baard in enkele seconden tijd !!!!!!

Zeer gladde baard, super kort scheren , kan er zelfs wekelijk zijn haar mee scheren, voor iemand die praktisch kaal is geen tondeuse meer nodig......de ideale vervanger. Kortom een super tevreden klant het scheren gaat zoveel sneller

wetthra 28-08-2021

goed zonder meer .

Ik gebruik een Philips scheerapparaat nog van +- 30 jaar oud zonder probleem weliswaar niet alle dagen en bovendien nog een cadeautje scheerapparaat type HS 100 ook in goede staat. Natuurlijk is mijn nieuw toestel wel vlugger en scheert ook gladder maar veel verschil met vroeger .. nee !

80 jarige 21-08-2021

te oud

Ik ben bijna 80 jaar. Mijn huid is te oud om prettig te werken met dit scheerapparaat. Door de bewegende koppen zit de huid soms even klem. niet prettig. Jammer.

Karel 1 26-06-2021

Scheert prima

Scheerkop is groter als mijn oude apparaat en volgt veel beter de contouren van mijn gezicht. Hoef ook minder lang te scheren om toch glad aan te voelen.

Gerrd 26-05-2021

Geweldig

Zeer tevreden met deze ,dit is mijn 8e scheerapparaat dus , kwaliteit en functionaliteit is zeer goed

Ger Gebruiker 22-05-2021

Niet iedere verandering is een verbetering

Dit is al mijn zoveelste Philips Shaver waar ik altijd tevreden mee geweest ben. Bij deze is de vorm van de scheerkoppen echter heel anders, hoekig en dat is ergonomisch gezien niet fijn scheren. M.n. de bovenlip scheren ging bij alle vorige apparaten die ronde kloppen hadden met een smalle rand veel beter en vooral comfortabeler. Niet voor herhaling vatbaar.

d**r@z**o.nl 14-05-2021

Top apparaat

Goed scheerapparaat scheert goed lange scheerduur ligt goed in de hand is snel opgeladen redelijke prijs besteld via ING met rentepunten

Pluspunten

• Scheert goed lange scheer duur snel opgeladen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

coolscheren 06-05-2021

Prima apparaat, maar ouder design compacter

Ik heb al jaren deze scheerapparaten. Dit model is persoonlijk net wat te lang. De hoekige kop is geen verbetering t.o.v. de rondere en kortere designs hiervoor. Lijkt ook alsof deze sneller leegraakt dan mijn oud apparaat.

Sjeng_ 10-04-2021

uitstekend scheerapparaat

Prima scheerapparaat; scheert diep en dus glad, de trimmer werkt prima, scheerapparaat is makkelijk schoon te maken, hoeft niet vaak opgeladen te worden en doet dus echt wat het belooft.

JBOsChker 22-03-2021

Prettig scheerapparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijn scheerapparaat, die een glad resultaat geeft. De is flexibel en daardoor prettig in gebruik. Wat ook een prettige optie is, is het schoonmaak systeem, dit heeft zeker voordeel voor het gebruik van het apparaat. De uitklapbare trimmer aan de achterkant is ook een pluspunt! Ik beveel hem zeker aan.

Dirksen 16-03-2021

Philips Shaver S5589/38

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, lange batterij duur en scheert glad. Apparaat komt in een mooie verpakking waardoor het zeer geschikt is om mee te nemen op vakantie.

RonaldS 15-03-2021

Lekker soepel scheerapparaat. Aanrader!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede flexibele scheerkop.
Super snel laden, 5 minuten laden is goed voor een scheerbeurt.
Nat en droog te gebruiken, ook lekker onder de douche.
Makkelijk te reinigen met 1 hand.