Braun Series 6 60-B1000s Elektrisch Scheerapparaat, Blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-B1000s Elektrisch Scheerapparaat, Blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dimitri 03-09-2020

Goed scheertoestel

Zeer licht en goed scheertoestel. Geeft me geen irritatie bij het droogscheren. Batterij gaat lang mee en laadt snel op! Heel erg tevreden over mijn aankoop!

Gert19 03-09-2020

Mooi en compleet scheerapparaat

Na een aantal weken dit toestel te gebruiken ben ik er uiterst tevreden over. Ik merkte op bij het testen hiervan dat ik nooit of amper irritatie ondervind.
Je kan zowel nat als droog scheren. Bij mij persoonlijk gaat het het vlotst als ik droog scheer. Met de flexibele kop volgt hij mooi je kaaklijn zonder dat je stukken overslaat. Alles is mooi glad geschoren. Het toestel ligt zeer goed in de hand en de batterij gaat ook lang mee. Aanrader!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Ligt goed in de hand
  • Flexibele kop

Kevin 01-09-2020

Geweldig apparaat!

De Braun series 6 60-B1000 s
Meer dan een fantastisch apparaat! Echt super goed van kwaliteit en zeer gemakkelijk in gebruik. Met de beweegbare 360° flex kop is het scheren super eenvoudig. Wat ik ook zeer fijn vind dat de batterij heel lang meegaat, tot wel bijna 3 keer langer dan mijn vorig scheerapparaat, het is ook super handig dat je de accuduur van het apparaat kan opvolgen aan het handvat van het apparaat, de scheerapparaten van Braun worden steeds beter met heel veel nieuwe technologie! Maar dit apparaat is nu 1 van mijn beste bezittingen!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand, anti slip
  • Laad snel op
  • Flexibele kop

Sorenvdgh 30-08-2020

Ligt goed in de hand, scheert goed

Dit is zeer mooi vormgegeven scheerapparaat dat heel goed in de hand ligt, met over het algemeen redelijk goede scheerprestaties. Ik mocht dit product testen en ben er over het algemeen tevreden mee. maar ik mis wel een extra hulpstukje voor te scheren op moeilijke bereikbare plekken zoals onder de neus of dergelijke. Maar voor de rest qua scheerprestaties wel dik oke!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Goede scheerprestaties
  • Voelt goed in de hand

Minpunten

• Geen extra scheerkopje

WimV 30-08-2020

Heel goed scheerapparaat

Dit toestel van Braun ligt heel goed in de hand. De scheerkop en messen zijn heel beweeglijk wat zorgt voor een heel goed contact met de huid. Hierdoor zijn alle haartjes snel weg en ik ondervond dan ook geen irritatie aan de huid tijdens het testen van dit scheerapparaat. Je kan dit toestel heel eenvoudig reinigen onder stromend water. Er zit ook een heel stevig opbergzakje bij om het toestel mee te nemen op verplaatsing.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • makkelijk te reinigen
  • snel opgeladen

Marc 29-08-2020

Goed allround apparaat, met oog voor een verfijnd resultaat.

Ik gebruik hem nu al 2 weken en moet zeggen dat ik versteld sta van het resultaat. Het apparaat oogt zeer luxueus, ligt goed in de hand en volgt de vorm van mijn gezicht mooi. Na het scheren ook geen irritaties zoals bij de meeste toestellen. Het display is zeer handig en duidelijk om batterij op af te lezen, het geeft weer wanneer je hem dient schoon te maken en het apparaat komt ook met een travel lock. Nog een pluspunt is dat je hem ofwel nat of droog kan gebruiken. Handig om tijd uit te sparen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Display
  • Geen irritatie na het scheren
  • Mooi verfijnd resultaat

Minpunten

• Geen reinigingsstation
  • Geen extra opzetstukken voor trimmen

Lainer 27-08-2020

Het apparaat is zeer handig in gebruik. Opladen duurt niet lang en de accu gaat enkele weken mee. Daarna is het draadloos te gebruiken. Bij zowel droog als nat scheren is het resultaat zeer goed. De huid is glad en ook op langere haren is het apparaat zeer effectief. Achteraf heb ik geen irritaties, wat ik een zeer groot pluspunt vind.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • goede accuduur
  • geen irritaties

Cocobond2 27-08-2020

Het verdient het om in je badkamer te staan

Het scheerapparaat Braun Series 6 60 B100s is een uitstekend product en biedt perfect comfort. Ik heb dit nieuwe scheermes een aantal dagen kunnen testen en ben onder de indruk van de resultaten.
Dit scheermesje biedt echt scheercomfort, het SensoFlex-systeem past zich aan uw gezicht aan en beschermt zo uw huid tijdens het scheren. Gladheid tijdens het scheren, uw huid is niet geïrriteerd.
Het is mogelijk om droog te scheren, maar ook onder de douche, wat op geen enkele manier afbreuk doet aan de prestaties. Het gebruik ervan is in beide gevallen geweldig.
Batterijniveau is geweldig. In meer dan twee weken gebruik heb ik het niet hoeven op te laden. Het Led-systeem biedt alle nuttige informatie.
Kortom, pijnloos, snel en met een meer dan bevredigend resultaat. Het verdient het om in je badkamer te staan.

worteltje 26-08-2020

Degelijk scheerapparaat met glad resultaat

Mijn man mocht het scheerapparaat van Braun (60-B1000s blue) testen. Hij heeft al heel wat verschillende merken geprobeerd en dit model scheert wel gladder dan andere, soms duurdere, merken. Hij vond wel dat het opvallend langer duurde voor een volledige scheerbeurt. Misschien maakt het verschil bij droog of nat scheren, want mijn man scheert zich droog. Dus voor een snelle scheerbeurt in de ochtendrush is dit model minder goed. Maar als je er de tijd voor hebt, is dit model zeker zijn geld waard.

Het apparaat ligt goed in de hand. En het etui is handig.
Hij is meestal een apparaat gewoon waar je 3 ronddraaiende elementen hebt, dus dit was even wennen. Hij vond dat dit exemplaar minder goed de contouren van je gezicht volgt, maar dit is waarschijnlijk door de andere vormgeving.

Pluspunten

• Gladde scheerbeurt
  • Draadloos
  • Etui

Minpunten

• Lange scheerbeurt

TimM 22-08-2020

Prima product!

Meteen viel me op dat dit toestel heel degelijk en kwalitatief aanvoelt dankzij de rubberen grip. Het toestel ligt heel goed in de hand en voelt niet aan als een goedkoper plastic alternatief. De Senso flex technologie zorgt ervoor dat de mesjes goed mee bewegen naargelang de vorm van mijn gezicht wat resulteert in een heel mooi en glad resultaat. De batterij heeft een lange gebruiksduur en is bovendien snel opgeladen.
De krachtige motor viel me tijdens het testen ook meteen op wat zorgt voor een snel en efficient scheerresultaat. Bovendien erg handig dat het toestel waterdicht makkelijk af te spoelen is onder lopend water. Kort samengevat een prima toestel dat doet wat het belooft!

Pluspunten

• Ligt heel goed in de hand
  • Snel opgeladen
  • Prima kwaliteit

Dirk w 21-08-2020

Top scheerapparaat

Na 15 jaar men baard alleen maar getrimd te hebben eindelijk eens een scheerapparaat gekregen en getest.
Dit apparaat is een ultiem top produkt.
Het ligt makkelijk in de hand en draagt zorg voor je huid.
Na het scheren is de huid zacht en heb ik geen irritaties, zelfs bij nat of droog scheren.
De scheerbladen nll. 3 passen zich aan de contouren van je kin en nek.

Pluspunten

• 3 scheerbladen
  • Goede grip