Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Mario 07-03-2021

Eerste keer Braun

Meer dan 30 jaar was ik een fervente gebruiker van een Philips scheerapparaat maar de laatste jaren waren deze apparaten binnen het jaar stuk en daarom schakelde ik twijfelend over op Braun. Na enkele modellen te vergelijken uiteindelijk deze aangeschaft.

Het scheren voelt iets minder prettig aan in vergelijking met de betere Philips toestellen maar is evenwaardig beter of zelfs beter dan de goedkopere modellen. De eerste dag(en) kan je wel wat last hebben bij het scheren omdat je huid moet wennen aan het nieuwe apparaat en vooral aan de nieuwe werkwijze. Het scheren zelf gaat verbazend vlug, zelfs tot 3 keer sneller dan met een Philips apparaat!!! De huid voelt daarna ook veel zachter en gladder dan met de andere toestellen. Ik hoef me voortaan niet meer elke dag te scheren!!! Enig minpuntje is wel dat het geschoren haar onmiddellijk uit het toestel valt en niet wordt opgevangen. Zorg er dus bij het scheren best voor dat je je over de wastafel buigt want anders liggen de haartjes op de grond. Daarentegen is het wel makkelijk te reinigen onder de kraan.

Pluspunten

• Scheert sneller dan Philipstoestellen
  • Heel gladde en zachte huid na het scheren
  • Batterij gaat heel lang mee na 1 x opladen
  • 1 scheerbeurt per 2dagen is voldoende
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geschoren haar wordt nt opgevangen/valt op grond
  • Stekker past niet in bijgeleverd reistasje

Princeke 12-11-2021

Update: na 8 maand is het toestel defect. Heel erg jammer want was mijn beste toestel sinds jaren. Als ik geen vervangtoestel krijg of het niet gerepareerd wordt, zoek ik zonder twijfel terug hetzelfde of gelijkwaardig. NOOIT meer Philips maar wel Braun series 7.