Braun Series 5 50-W1500s Elektrisch Scheerapparaat, Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-W1500s Elektrisch Scheerapparaat, Wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Elsan 30-08-2020

zeer goed toestel

Deze Braun behoort tot de iets lagere prijscategorie, maar ik dit toestel zeker aanbevelen. Het geeft een zeer glad scheerresultaat en is zeer gemakkelijk in onderhoud. De prijs/kwaliteit is echt zeer goed. Er is ook een quickcharge functie.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • glad scheerresultaat

Mohamed 30-08-2020

Braun scheerapparaat

Ik heb dit product kunnen testen, het is een scheerapparaat van het merk braun en ik vind het wel handig om mijn baard te scheren. Er zijn ook accesoires zodat je je baard op verchillende maten kunt scheren. Het werkt echt goed en je kan onmogelijk bloeden ten opzichte van de scheermesjes. Ik raad het echt aan voor personnen die hun baard goed willen onderhouden.

Joelsm 28-08-2020

Vlot apparaat, makkelijk te kuisen.

Het apparaat ligt goed in de hand en scheert zeer vlot en glad. Het is zeer makkelijk schoon te maken onder lopend water en wat zeep. De accu gaat ruim 50 min mee, mocht hij toch plat zijn kan je op 5 min snel laden, genoeg voor 1 beurt. Er zijn ook handige opzetstukken mee geleverd om een baardje mee te trimmen.

Pluspunten

• Makkelijk te kuisen
  • Oplaadbaar
  • Waterdicht

Pieter B 27-08-2020

Degelijk apparaat

Ik heb dit scheerapparaat nu al enkele weken in mijn bezit. Het glad scheren lijkt mij iets minder vlot te gaan als mijn ander Braun toestel. Moet er toch een keertje meer ook ver gaan om alle haartjes te hebben. Dit misschien omdat het geen beweegbare kop heeft. Voor de rest ligt hij wel goed in de hand en is het gemakkelijk dat je er ook mee kan trimmen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Ergonomisch
  • Verschillende opties

Minpunten

• Scheert iets minder vlot

Matthijs.baeye 26-08-2020

Prijs kwaliteit goed toestel

Heel degelijk toestel.
Scheert mooi glad.
Het toestel ligt goed in de hand .
De baardtrimmer met verschillende opzetkoppen is zeker een plus punt .
Makkelijk schoon te maken door het toestel gewoon te spoelen onder water.
Pluspunt is ook dat het toestel waterdicht is en kan worden gebruikt onder de douche.
Minpuntje: een niet meebewegende scheerkop.
Voor de rest heel degelijk toestel .

Pluspunten

• Waterdicht ; bruikbaar onder de douche
  • Baardtrimmer

Minpunten

• Geen beweegbare kop

LCoppens 26-08-2020

Scheerapparaat die zeer goed in de hand ligt

Dit Braun-Series 5-50W1500s White scheerapparaat ligt zeer goed in de hand, het is super handig in gebruik om te scheren. Je kan het scheermesje achteraf zeer goed reinigen onder de kraan. Het scheren gebeurd met drie flexibele messen waardoor het topt zeer glad kan scheren. Ik gebruik het soms in mijn nek met behulp van de handige precieze trimmer opzetstuk. Ik gebruik het zowel dry als wet in de douche. De batterij gaat zeer lang mee en je kan het toestel opladen via een meegeleverde kabel.

Pluspunten

• wet en dry use
  • easy clean

Levi 26-08-2020

Goede basic

laat ik beginnen waar Braun altijd goed scoort, de algemene scheerkop. Deze scheert heel kort, makkelijk en zonder irritatie. Één tot maximum twee maal overgaan en je hebt al een super resultaat. nieuw aan dit scheer apparaat in vergelijking met vorige modellen is de opening in de hals voor de scheerkopjes. Deze is er om de mesjes en de trimmer nog makkelijker onder de kraan schoon te maken. Zo heb je de kleine haartjes die zich binnen in de kopjes opstapelen normaal gezien ook weg gespoeld. De trimmer is een aparte kop en niet uitschuifbaar op de rug zoals bij andere modellen waardoor hij voor mij veel beter in gebruik is en toelaat makkelijk in model te scheren. Dit model heb ik kunnen testen en ik zou het zeker aanraden als je een degelijk scheer apparaat wilt. Het toestel ligt makkelijk in de hand en komt met verschillende lengtes van opzetstukken, je kan dit dus gebruiken voor een baard in model te brengen of je helemaal glad te scheren.

Pluspunten

• Cleaning systeem
  • Scheer resultaat
  • Goede trimmer

Minpunten

• Fragiel laadpunt

Robby Emons 25-08-2020

prima scheerapparaat/ baardtrimmer

Ik heb de braun 50-W1500s ontvangen om hem te testen en ik moet zeggen dat het scheerresultaat goed is zonder huidirritatie. Na het scheren kan je de scheerkop makkelijk verwijderen en onder lopend water afspoelen. Het is ook handig dat je de scheerkop kan vervangen door een trimmer zodat het scheerapparaat in een volwaardige trimmer veranderd met bijgeleverde opzetkammen. Bovendien ligt het toestel goed in de hand.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • twee toestellen in één
  • goede kwaliteit

Minpunten

• geen clean & charge station

ThomasVL 21-08-2020

Handig elektrisch scheerappartaar

De Braun Series 5 50-W1500s is een handig elektrisch scheerapparaat. Het scheert, zowel droog als nat, goed en geeft een goed resultaat.
Het toestel is handig in gebruik, want ligt goed in de hand en is eenvoudig te kuisen.

Pluspunten

• Gebruisgemak

Sven 21-08-2020

Close but no sigar

Ik heb dit scheerapparaat nu al enkele weken mogen testen en ben matig tevreden over het resultaat.

Het scheren met het apparaat op mijn gezicht gaat vrij goed en zorgt voor een vrij goed resultaat echter het scheren in de nek blijft een probleem en daarvoor grijp ik terug naar een klassiek scheermesje. Het bijgeleverde trimmer accessoire is leuk om hier en daar een wat ruigere baard wat bij te werken, maar verwacht niet dat je met deze kleine-fijne trimmer je hele baard gaat trimmen. Hij is redelijk fijn van kop waardoor er af en toe wat haartjes blijven vast zitten.