De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8385cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

JerrM 03-12-2019

Dit apparaat is een veelzijdig apparaat te noemen. De precisie van de kop is ongekend. Hij scheert uiterst glad en soepel, ook door wat langere haren is geen enkel probleem voor dit mooie apparaat. Stiekem scheer ik hier ook mijn lichaam mee, en dit gaat buitengewoon goed.
Het laadstation dient tevens als een dock waar een bakje alcohol in zit. Je bent dus verzekerd van een hygiënisch én glad resultaat. Ik heb dit product gekregen om te testen. Het product bevalt mij enorm goed. Het product ligt tevens lekker in de hand. De prijs is gerechtvaardigd mijn inziens.
Minpunt
Een minpunt welke ik kan bedenken is het nogal robuuste laadstation. Dit minpunt is overigens ook een pluspunt, het oogt namelijk wel erg fraai.
Al met al een prima apparaat waar je een zeer glad resultaat mee behaald, ik ben overtuigd!

J Koper 20-11-2019
Het scheerapparaat is naar mijn mening prima, dit vind ik echter een beetje tegenvallen wanneer er naar de prijs gekeken wordt. Ik had in deze prijsklasse een echte concurrent voor het niet elektrisch scheren verwacht. Het scheerapparaat scheert in principe goed glad, echter zijn er delen (zijkanten) waar je overheen kan blijven gaan, zonder dat dit glad wordt. Het is dus vaak nodig om na het scheren nog met een mesje deze plaatsen na te gaan. Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen en zou persoonlijk niet helemaal tevreden zijn wanneer ik dit bedrag ervoor betaald had. Wel is het cleaning station/charger erg handig.

Pluspunten

• charging station
  • travelcase

Minpunten

• te duur

Alexander 19-11-2019

Dit scheerapparaat kan ik aanraden voor mensen die zich elke dag uitgebreid scheren. Het is gebruiksvriendelijk, de accu gaat lang mee (handig voor op reis), het is stil en het apparaat kan goed schoongehouden worden in de daarvoor bedoelde houder.
Zelf heb ik dit product gratis gekregen, maar voor mij, als persoon die zich één keer per week scheert, is de toegevoegde waarde boven een apparaat van 50 euro toch beperkt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Prijs