De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 8370cc op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Robby 22-11-2019

Goede scheerresultaat en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun 8370cc

Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om het uit te testen. Het scheerresultaat vind ik zeer goed, de meeste haartjes zijn bij de eerste passage al weg en een tweede of derde keer zorgt dat de koppige overblijvers ook weg zijn. Na het scheren plaats je het apparaat gewoon in het clean&charge station waar hij gereinigd wordt. Het station ziet er minimalistisch en strak uit en het scheerapparaat beschikt over een display voor het aantonen van de batterijlading en eventuele acties die moeten ondernomen worden.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Gebruiksvriendelijk

Gertjan 21-11-2019

Kwalitatief scheerapparaat

Geschreven voor: Braun 8370cc

Heb enkele jaren geleden nog een scheerapparaat van Braun gehad. De laatste was de Series 7, die er slechter uitzag voor de slijtage, dus heb ik hem laten vervangen door deze gloednieuwe Series 8.

De Series 8 geeft een snelle, gladde scheerbeurt en het mes zelf is kwalitatiever, duurzamer en efficiënter dan dat van Series 7.

Hoewel ik de dit apparaat nog maar een paar weken gebruik, voelt het zeker als een verbetering en ben ik er tot nu toe erg blij mee. Het is ook erg stijlvol en voelt enorm comfortabel in de hand. Ik kreeg enkele weken dit fantastische product gratis om uit te testen en het bevalt me echt zeer goed. Ik kan dit product dan ook alleen maar aanraden als je nog een goed scheerapparaat

Pluspunten

• Kwalitatief materiaal
  • Aangename scheerervaring

Miggy 14-11-2019

Super handig scheren, zonder irritaties

Geschreven voor: Braun 8370cc

Ik gebruik dit scheerapparaat nu ongeveer een 3-tal weken. Met dit scheerapparaat van Braun kan ik mijn baard snel en zonder irritatie scheren. Wat een hele verbetering is tegenover mijn vorig scheerapparaat. De scheerkop is heel flexibel. Het scheerapparaat heeft een goede ergonomische greep. Hierdoor kun je overal goed aan. Na het scheren moet je maar even het mesje eraf halen om de haartjes te verwijderen. Het apparaat reinigt zich heel gemakkelijk in het bijgeleverde reinigingsstation. Het scheren voelt hierdoor ook heel fris aan, omdat de mesjes goed gesmeerd en gereinigd worden. Met een volle batterij kun je lang scheren vooraleer de batterij plat is. De bijgeleverde reisetui is heel gemakkelijk om het scheerapparaat veilig mee te nemen. Het reinigingsstation is wel wat groot en maakt bij het begin van het reinigen wel wat lawaai. Het scheerapparaat is gemaakt van een heel kwalitatief materiaal en ziet er premium uit. Ik heb dit scheerapparaat gratis gekregen om te mogen testen. Ik ben aangenaam verrast. Ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Scheren zonder irritaties
  • Flexibele scheerkop, je kan overal gemakkelijk aan
  • Ergonomische handgreep
  • Gemakkelijk en fris gereinigd

Minpunten

• Groot reinegingsstation

Martin Groenendijk 08-11-2019

Glad resultaat.

Geschreven voor: Braun 8370cc

Aangezien mijn vorig scheerapparaat reeds 13 jaar oud was, eveneens van Braun, was het tijd om over te schakelen naar een nieuw apparaat. Dit nieuw apparaat kreeg ik gratis thuis geleverd om uit te proberen. Bij levering van de Braun serie 8 (8370) was ik reeds aangenaam verrast van de verpakking. Een mooie doos waar alles veilig was in bevestigd voor transport. Bij het uitpakken van het scheerapparaat en zijn toebehoren (Oplaadsysteem/Cleaningsysteem, Cleaning vloeistof, een koppenborsteltje, de handleiding en een reisetui) merkte ik direct op dat het om een zeer degelijk toestel gaat. Na de handleiding gelezen te hebben wou ik zo snel mogelijk het scheerapparaat gaan uitproberen.
Het scheerapparaat ligt goed in de hand. Naast de gewone scheerblade heb je ook een precisieblade om gemakkelijk enkele lijnen af te werken. De gewone scheerblade kan je op 2 standen zetten, een vaste stand of een stand die meegaat met de kaaklijnen.
Wanneer je dit apparaat wilt gebruiken om je de lijnen van je baard bij te werken of om enkele bepaalde plekken wilt gladscheren is dit niet altijd gemakkelijk alles perfect glad te scheren langs de lijnen. Hiervoor kan je het beste een Gilette gebruiken. Is het om je gezicht volledig glad te scheren dan is dit een perfect toestel.
Wanneer je het cleaningsysteem wilt gebruiken moet je toch wel zorgen dat dit in een afgesloten ruimte gebeurd. Wanneer het systeem in werking treed maakt dit wel redelijk wat lawaai. Zorg zeker dat je geen plekjes bent vergeten want eenmaal je het cleaningsysteem hebt gebruikt duurt het enkele uren vooraleer het toestel terug droog is.
Dit apparaat zal je niet teleurstellen.

Pluspunten

• Batterij
  • Reiningsmodule
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Reinigsmodule maakt veel lawaai
  • Laadsysteem voelt goedkoop aan