Philips Norelco Shaver 3300 S3333

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Norelco Shaver 3300 S3333 op Kieskeurig.be.

Colbers 26-12-2019

Uitstekend scheerresultaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Uitstekend scheerresultaat (gladheid). Eenvoudig te reinigen onder de kraan. Bijzonder snel opgeladen. Al met al zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Gladheid
  • Eenvoudig te reinigen

Timbo 25-12-2019
  • Product gekregen

nat, droog en glad zonder irritatie

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

scheert onder de douche en droog lekker glad.
makkelijk schoon te maken en laadt snel op.
bijna geen irritatie van dit apparaat erg tevreden!

benvdvrie 23-12-2019

Aanrader

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Fijn scheerapparaat. Makkelijk in gebruik. Ligt goed in de hand. Ik vond het vooral erg handig dat het zowel droog als onder de douche gebruikt kan worden. Is ook makkelijk schoon te maken. Scheert glad, ik raad het aan.

Anoniem 23-03-2020

Comfortabel scheren

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Prettig scherend apparaat comfortabel en goed . Reinigen is geen probleem [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk35 23-03-2020

Snel gemak

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Prettig scheerapparaat voor een snelle scheerbeurt wanneer je weinig tijd hebt of gewoon niet nat kan scheren. Resultaat is degelijk en je kan representatief de deur uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Harrie1955 19-03-2020

Goede keuze

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Fijn apparaat. Goede accu. Goed glad resultaat. Mooi uiterlijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paradiso 18-03-2020

Phillips Shaver 3000, Top apparaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Ik gebruik dit apparaat sinds een paar weken en simpel gezegd: het doet wat het moet doen. Het resultaat is goed en het ligt lekker in de hand. Hij is makkelijk op te laden en gaat relatief lang mee.

Ik zou dit product aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-03-2020

Fijn scheerapparaat voor zowel nat als droog!

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Het scheerapparaat functioneert naar behoren en doet exact wat het moet doen. Scheren. Mijn voorkeur gaat uit naar nat scheren met scheergel (geen schuim) omdat dit in mijn situatie het gladste resultaat levert. Ik ben nog niet helemaal overtuigd om mijn scheermesjes de deur uit te doen. maar as far as scheerapparaten gaan, is dit wel de fijnste die ik tot nu toe heb gehad!

De accuduur is uitstekend en het opladen duurt maximaal 60-70 minuten.
Het schoonmaken van dit apparaat is nog nooit zo makkelijk geweest in mijn ervaring, je houdt hem onder de kraan of douchekop en klaar is keesch.

Al met al een zeer prima machine :-)! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hendrik123 14-03-2020

een geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

ik heb dit apparaat nu net een maand en ik ben er heel tevreden mee. hij scheert goed, mijn huid is na het scheren altijd helemaal glad.
hij ligt goed in de hand en heeft een lange batterij duur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Johnn9 11-03-2020

Klassieker in een nieuw jasje: blij mee!

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Heel fijn en degelijk scheerapparaat. Ik heb deze nu een aantal weken vrijwel dagelijks in gebruik en ben er geheel tevreden over. Het apparaat heeft weinig poespas, maar werkt gewoon erg goed. Om te beginnen ligt hij prettig in de hand en is hij eenvoudig te bedienen. Daarnaast zorgt hij voor een uitstekend scheerresultaat: mijn gezicht is vrij snel helemaal gladgeschoren en na het scheren heb ik geen enkele last van irritaties gehad. Omdat het niet zo’n grote kop heeft, kan ik alle plekjes en contouren makkelijk bereiken. Extra fijn is dat je met dit apparaat ook nat kunt scheren, voor mij persoonlijk is dat een pré. Ook zit er achterop een handig trimstukje. De accu gaat lang mee. Tot slot geeft het apparaat duidelijk aan wanneer het tijd is om deze op te laden en dit heeft hij vervolgens ook vrij snel gedaan. Het is een gouden klassieker van Philips: een bekend model maar met een moderne touch. Ik kan hem van harte aanbevelen als je op zoek bent naar een goedwerkend scheerapparaat voor een keurige prijs! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jfke 10-03-2020

Scheerresultaat gemiddeld

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Ik scheer gladder met een scheermes. Tondeuse is wel fijn. Ook oplader is prima. Fijn dat het draadloos is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerrit2 09-03-2020

Heerlijk glad scheren

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Het apparaat ligt goed in de hand. Haalt de baardharen goed weg, lekker glad. Batterij gaat lang mee en een goede indicatie van het batterij niveau. Fijn dat je het scheerapparaat onder de douche kunt gebruiken, daarna meteen afspoelen onder het water. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Versteeggs 09-03-2020

Een prima scheerapparaat voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

De Philips S3233/52 doet wat je van hem verwacht; binnen enkele minuten een redelijke scheerbeurt. De mesjes zijn scherp en de scheerbeurt gaat soepel. Ik heb echter een vrij gevoelige huid. Ondanks dat de 3000-serie tijdens de scheerbeurt geen verwondingen achter laat, raakt mijn huid geïrriteerd na meerdere scheerbeurten per week. In de algemene zin dus een prima apparaat voor een nette prijs, maar geen aanrader voor de gevoelige huidjes onder ons. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kyano08 09-03-2020

Het resultaat is nat en droog goed

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Goede keuze, zowel droog als nat, glad resultaat zonder problemen als huidirritatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hendrik123 03-01-2020

Prettig scheerapparaat met een zeer glad resultaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

De S333/54 is een goed scheerapparaat, dat stil zijn werk doet en een glad scheerresultaat geeft (vergelijkbaar met een mesje scheren). Na het scheren geen last van irritaties of rode huid!
De batterij gaat lang mee en de indicator op het apparaat laat duidelijk zien hoeveel lading er nog over is.
Schoonmaken is een eenvoudig klusje en de grote opvangbak zorgt ervoor, dat het apparaat niet snel verstopt zal raken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Broeren 31-12-2019

Het apparaat heeft geweldig resultaat ook onder d

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Het apparaat is precies zoals het beschreven staat. Verbeterd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klaas 30-12-2019

Een top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Dit apparaat ligt heerlijk in de hand , scheert echt alle hoekjes en natuurlijk in één keer super glad ,

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen , lekker in de hand liggen
  • Scheert zowel nat als droog super glad

mrodenhuis 28-12-2019

Snel schakelen tussen scheren en trimmen

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Omdat ik zowel scheer als trim is dit scheerapparaat echt ideaal. Geen meerdere apparaten of het omwisselen van opzetstukjes, ik kan hiermee echt allround uit de voeten, en snel. Meestal scheer ik droog, maar ik heb geen last van huidirritatie en ik ben tevreden met het resultaat. Handige oplader!

Pluspunten

• Snel schoon te maken
  • Allround

JBOsChker 27-12-2019

Perfect scheerresultaat

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

. Uitstekend scheerresultaat, zowel nat en droog. Scheerapparaat is makkelijk te reinigen. En handig dat het apparaat snoerloos kan

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Goed scheerresultaat

Theo Hoemstra 26-12-2019

Na drie weken gebruik tevreden klant

Geschreven voor: Philips Norelco Shaver 3300 S3333

Tijdens het gebruik valt me op hoe eenvoudig dit apparaat is maar ook hoe goed hij functioneert. Naast droog scheren kan je voor nog beter resultaat ook nat scheren. En het reinigen gaat eenvoudig onder de kraan.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snel opladen en lange gebruiksduur
  • Eenvoudig schoon te maken