De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8350s Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r.schure 08-12-2019

Glad scheerresultaat

De Braun Series8 8350s Silver is een prima scheerapparaat. Het apparaat is handig en hygiënisch is gebruik aangezien het eenvoudig te reinigen is. Het apparaat kan zowel nat (onder de douche / met schuim) als droog worden gebruikt, wat optimale flexibiliteit biedt in het gebruik. De accuduur is ook prima. Het apparaat kan moeiteloos enkele malen gebruikt worden zonder dat tussendoor opladen is vereist. Ik heb het apparaat nu enkele weken gebruikt als test, waarna het apparaat gratis is aangeboden.

Pluspunten

• Accuduur
  • Hygiëne

Minpunten

• Prijs

Dennis 24-11-2019

Het scheerapparaat Braun S8 wet&dry is een lichtgewicht en ligt goed in de hand.
Ik heb een zeer gevoelige huid en bij gebruik van de Braun S8 wet&dry heb ik geen problemen met huiduitslag wat zeer positief is.
De gladheid van de huid is na  het scheren  naar mijn gevoel minder dan wanneer ik me met scheermesjes heb geschoren. Dit vind ik dus een negatief puntje. Ik heb het scheerapparaat nu ongeveer 1 maand gratis kunnen testen en het is nu de 1e maal dat ik hem moet opladen

Pluspunten

• Batterij
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goed voor gevoelige huid

Minpunten

• Niet zo glad als scheermesje

jpaeye 23-11-2019

Ik heb het geluk gehad om dit product gratis te mogen uitproberen. Na een volledige oplaadbeurt van 24u om zo de batterij optimaal te laten werken heb ik het toestel (na anderhalve maand te gebruiken) nog niet opnieuw moeten opladen. Ok ik scheer me niet dagelijks maar dan nog valt er weinig negatiefs te zeggen over het batterijvermogen van dit apparaat.

DefF 17-11-2019

Voor zachte baard, hoge batterijduur, makkelijk opbergbaar

Doordat ik me niet dagelijks scheer heb ik af en toe wel wat problemen gehad met het scheren. Zoals vermeld in de omschrijving klopt het inderdaad dat bij een stevigere baardgroei het toestel niet altijd even makkelijk scheert, nuja ik heb persoonlijk wel een harde baard dus dat is natuurlijk vrij persoonlijk. Dus als je even wacht met scheren, beter niet droog doen. Ook moet ik vermelden dat ik een vrij gevoelige huid heb en dat kwam ook duidelijk na het scheren waarbij ik in rode plekken sta bij het gebruiken van dit toestel, wat het scheren natuurlijk niet eenvoudiger maakt. Maar als ik dan nat scheer moet ik zeggen dat ik persoonlijk een beter resultaat krijg qua gladheid en huidgevoeligheid.

Verder heeft het apparaat wel nog een groot aantal voordelen. Met de kleine, makkelijke opbergzak is het heel eenvoudig om het toestel mee te nemen op verplaatsing. Ook is het toestel makkelijk zelf te reinigen, wordt ook mooi aangegeven door het toestel zelf.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Opbergbaarheid
  • Nat scheren

Minpunten

• Gevoelige huid
  • Harde baard

Ben N 16-11-2019
Al ruim een maand scheer ik me met dit apparaat (de black versie, maar dat maakt geen verschil). Het scheerresultaat is helemaal prima. Ik moest wel even wennen, omdat ik me al decennia lang met een 3-kops-apparaat scheerde, maar ik ben nu wel aan dit type gewend. En dat bevalt uitstekend. Jammer dat er geen kapje bij is, wat je over het scheerhoofd kunt doen. Verder was voor mij de functie waarmee je de kop kunt zwenken, niet nodig geweest. Ik het apparaat gekregen om te testen, dus je hoort me echt niet klagen. zeker niet. Handig is dat je het kunt vergrendelen, voor als je op reis gaat. De batterij is ook top! Gisteren pas heb ik ‘m moeten opladen. Het schoonmaken heb ik nu 1 keer gedaan. Een peulenschilletje. Heel makkelijk dus, en ook goed! Het apparaatje maakt een hogere toon geluid dan ik gewend was (hogere toeren of zoiets), maar daar wen je ook zo aan. Ik ben erg blij mee. Ik wil ‘m niet meer missen!

Pluspunten

• Top batterij!
  • reisvergrendeling

Minpunten

• geen kapje voor de scheerkop
  • het geluid moest ik even aan wennen

elian 11-11-2019

Echte aanrader

Het is een makkelijk mee te nemen product als je op reis of gewoon weg gaat en je liefst je scheerapparaat meedoet. Als je eens goed scheert dan heb je meteen een gladde huid voor zeker 2 dagen (mijn ondervinding). De grote messen zijn goed maar voor mij persoonlijk werkt te trimmer niet zo goed en ondervind ik niet meteen het nut er van want ik zie momenteel nog geen resultaat. Ik kreeg dit product gratis om te testen en het bevalt me echt en ik kan dit product dan ook alleen maar aanraden.

Pluspunten

• batterij
  • resultaat

Minpunten

• trimmer

Fred1234fred 09-11-2019

Topproduct met lange batterijduur

Ik heb het product nu 3 weken en ben er zeer tevreden over! Met de speciale kop, wordt het apparaat volledig aangepast aan elk huidoppervlak, waardoor het zeer precies werkt. Het schoonmaken van het apparaat verloopt zeer vlot omdat je hem gewoon onder de kraan kan afspoelen. Verder is het ook makkelijk dat je er zowel nat als droog mee kan scheren. Dan is het ook nog zeer makkelijk dat je hem in bad of de douche kan gebruiken doordat hij volledig waterproof is! Topproduct dat ik gratis kreeg om te testen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Makkelijk zuiver te maken
  • Kop past zich aan aan de huid

Hendrik 08-11-2019

Uitstekend toestel met lange batterijduur

Ik heb dit toestel een maand lang gratis mogen testen. Het was even wennen omdat ik dit type scheerapparaat niet gewoon was. Je moet ook echt wel best de huid goed opspannen, maar het resultaat is uitstekend. Je bent heel glad geschoren en ik heb op geen enkel moment last gehad van irritatie. Ook het geluid is even wennen omdat het krachtiger is dan andere toestellen. Maar de batterijcapaciteit is gewoon ongelofelijk. Ik gebruik het toestel nu al meer dan vijf wekendagelijks en de batterijindicatie staat nog steeds op 80%.

Pluspunten

• Glad geschoren
  • Geen irritatie
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geluid

Foodie2009 07-11-2019

Het begint al bij de verpakking, mooie degelijke doos en als je deze in handen krijgt verteld het gewicht reeds een beetje wat voor product het is. Ik kreeg deze thuisgeleverd om te gaan testen. Zichzelf scheren met een toestel is niks voor mij dacht ik, vermits ik me al 30jaar scheer met scheerzeep en een gillette. Het was een test dus wou het wel eens proberen.
Bij het openen van de doos krijg je de lader te zien, koppenborsteltje,handleiding en een mooie zwarte pochet die handig is om het toestel te beschermen op reis. In de pochet zit dan het toestel zelf. Ikzelf ben linkshandig en daardoor liggen veel toestellen minder goed in de hand, niet bij deze dus. Het is een vrij zwaar toestel en straalt een zeer deftige bouwkwaliteit uit. Na een volledige oplaadbeurt ben ik het toestel gaan gebruiken. Bij een eerste gebruik was het voor wat schrikken in de zin dat het een behoorlijk geluid maakt. Blijkbaar laat een goede krachtige motor zich wel horen. Je kan dit toestel zowel nat als droog gebruiken en mijn voorkeur gaat uit naar het nat gebruik. De scheerkop volgt de huid perfect en ik scheer er sinds een paar dagen zelfs mijn hoofd mee. (Heb er niet veel haar meer opstaan :) tot op heden heb ik nog geen enkele keer last gehad van huidirritatie en dat is iets waar ik normaal zeer gevoelig aan ben. Na 20dagen gebruik heb ik dit toestel nog steeds niet moeten bijladen. Super voor op vakantie dus, laat de lader maar thuis. Ik ben zeer tevreden en ik dacht nooit dat mijn gillette zolang in de kast zou blijven liggen. Voor mensen die zich altijd op deze manier scheren is het een super aanrader en voor de gillette mannen, probeer het! Je zal versteld staan.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Bouwkwaliteit
  • Droog en nat gebruik

Minpunten

• Krachtige motor hoor je

Jonatan Medart 29-10-2019

Ik heb dit toestel mogen testen en ben van mening dat het een zeer goed en krachtig apparaat is. Jammer genoeg is het niet geschikt voor mij. Je kan met dit toestel enkel scheren, niet trimmen. De precisiefunctie is wel echt goed en heb ik meerdere malen gebruikt. Het toestel gaat echt lang mee, laadt zeer snel op en is waterbestendig.

Pluspunten

• Krachtig
  • Precisiefunctie

Minpunten

• Enkel scheren

Koen 29-10-2019

Goed scheerresultaat, sterke motor, goede accuduur.

Ik ontving onlangs een gratis braun series 8 8350s silver om te testen. Ik vindt dit een zeer goed in de hand liggend toestel. Bij het scheren gevoel je de zeer krachtige motor, die voor mij niet storend is, maar wel het gevoel geeft dat dit een degelijk toestel is. Bij ontvangst heb ik het toestel volledig opgeladen en nu na bijna 3 weken dagelijks te gebruiken heb ik nog altijd maximum batterij (5 blokken). Bij het scheren had ik geen last van huidirritatie (zowel droog als nat gebruik), dat ik bij andere toestellen wel had. De scheerkop beweegt in veel verschillende richtingen, zodat hij goed de huid volgt bij het scheren. De kop met messen (of cassette) bestaat uit 1 geheel, die een grote verbetering is bij vorige modellen om deze te vervangen.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • sterke motor
  • lange batterij duur
  • droog en nat gebruik
  • geen huidirritatie

Minpunten

• geen reinigingsstation