Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8390cc Elektrisch Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MarcelvD 30-10-2019

Een zeer fijne scheerapparaat!

Ik ben erg positief te spreken over de Braun 8 series 8390CC. Het fijne onder andere van dit apparaat is dat er verschillende programma’s op zitten die het scheerapparaat schoon en bijhouden, dit was voor mij zeer van belang aangezien ik nooit de zin heb om een scheerapparaat schoon te houden. Verder ben ik ook zeer te spreken over de flexibiliteit van het product, op de lastigere plaatsen die je normaal hebt met scheren kom je met dit product er makkelijker bij. Wat ik ook een muts bij een scheerapparaat vind is dat je hem ook onder de douche gebruiken kan. Ondanks dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen om te testen vind ik de prijs wel aan de hoge kant, maar als je ze wat de kwaliteit van dit product is en de werking ervan is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ligging in de hand
  • Gebruik

Minpunten

• Prijs