De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9360cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Noir op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Bjarnie 27-11-2019

Degelijke scheersensatie

Ik ben normaal geen voorstander van het scheren met een elektrisch scheermachine, maar aangezien ik dit toestel gratis had gekregen, wou ik het wel een kans geven. Dit scheermachine werkt veel beter dan al mijn voorgaande toestellen! Hoewel ik nog steeds de voorkeur geef aan nat scheren, is dit een zeer goed alternatief voor als het snel moet gaan. Ik raad het dus zeker aan!

Pluspunten

• Gaat snel
  • Glad

Minpunten

• Niet zo glad als met scheermes bij de kapper

Youri26 24-11-2019

Wat. Een. Product.

Toen ik het product thuis ontving, was ik aangenaam. Alleen al aan de doos is te zien dat het een hoogwaardige kwaliteit heeft. Mijn verwachtingen voor de inhoud lagen dus al zeer hoog. Bij het openmaken van de doos, zat alles netjes verpakt en beschermd. Het duidelijke instructieboekje liet exact zien hoe alles geïnstalleerd moest worden. Toen ik het apparaat voor de eerste keer gebruikte, schrok ik een beetje van het geluid dat het apparaat maakt, dit is nogal hard. Hiervoor krijg je wel een fantastische scheerkracht en een supergladde huid in de plaats. Wanneer je klaar bent, zet je het scheerapparaat in het station en wordt het automatisch gereinigd, wat een erg leuke, handige en hygiënische feature is. Kortom een top product met een hoogwaardige kwaliteit. Ik ontving dit scheerapparaat om uitvoerig, onafhankelijk te testen, wat het natuurlijk nog iets leuker maakt.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Scheerkracht
  • Batterijduur

Minpunten

• Geluid

Thorski 24-11-2019

Scheerapparaat dat het mesjesscheren benadert

Dit toestel is best aangenaam om te gebruiken. Het scheren gaat zeer vlot. Interessant is dat je de scheerkop kunt vergrendelen voor vlakke stukken huid en beweegbaar maken voor zeer oneffen stukken, zoals de kin en de hals. Hierdoor benadert het gevoel na het scheren, bijna aan het scheren met mesjes. ikzelf heb steeds problemen gehad om electrisch een mooi scheerresultaat te hebben. Als ik met een handdoek na het scheren over mijn kin ging, hing mijn kin vol met pluisjes, met deze Braun serie 9 heb ik dat niet meer voor. Ik heb het toestel gehad om te uit te testen. Niet omdat het gratis was, geef ik deze positieve resentie, maar ik was er echt van verschoten over het resultaat. Verrassend is ook de reinigingsunits. Hierdoor is het scheren terug een andere beleving, het is fris en ruikt ook aangenaam.
Het enige nadeel dat ik heb gevonden over het toestel is dat het prijzig is, alhoewel het geleverde resultaat het zeker de moeite is.

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigen
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Zeer goed resultaat

Minpunten

• Prijzig

RobV 24-11-2019

Braun 9360CC, zeer goed scheerresultaat

Op mijn 19e (ben nu 41) ben ik gestopt met scheren met een scheerapparaat, ik had veel last van rode uitslag op mijn huid, vanaf toen altijd met mes geschoren. Ik ben echter de uitdaging aangegaan om het scheren weer met een scheerapparaat te doen (gratis gekregen om te testen) en ik ben bijzonder positief verrast. Ik gebruik de Braun 9360CC nu een maand en ik moet zeggen dat het scheerresultaat hetzelfde is als met een mes. Met dit scheerapparaat ook geen helemaal problemen met irritatie.
Het apparaat is zowel droog als nat te gebruiken, waarbij nat mijn voorkeur heeft. Je zou denken dat het schoonmaken/onderhoud van het apparaat dan meer tijd kost maar met het bijgeleverde Clean & Charge station is dat zo gebeurd. Als je droog scheert kun je het apparaat zo in de dock zetten, bij nat gebruik even de schuimresten wegspoelen, daarna reinig de dock je apparaat zodat deze altijd in een goede conditie verkeert.
Door de scheerduur van 60 minuten met de batterij is dit apparaat ook goed mee te nemen op zakenreizen, daarvoor is ook een reisetui meegeleverd.
Erg blij met de overstap naar scheerapparaat! Ik raad dit ten zeerste aan!

Pluspunten

• Zeer goed scheerresultaat
  • Automatsche schoonmaak

AndyT 18-11-2019

German engineering at its finest!

Ik ben nooit fan geweest van scheerapparaten tot ik de Braun 9360 heb gebruikt.
Bij mijn vorige scheerapparaat moest ik achteraf nog een scheermesje gebruiken, Bij de Braun 9360 is dit niet meer nodig.

Het is een prijzig toestel maar zeker zijn geld waard.
Ik heb het geluk gehad dit product gratis te mogen testen.

Pluspunten

• Gemak
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijzig
  • Navulling

jonah C. 11-11-2019

Braun 9360 Black

dit product heb ik gratis verkregen om te reviewen. Toen ik het pakje ontving van dpd was ik benieuwd, niet wetende wat ik zou ontvangen om te testen. Toen ik het pakje open deed zag ik de Braun 9360cc black, ik had het vorige model nog waar ik al zeer tevreden van was maar deze vindt ik nog een pak beter, makkelijk te reinigen doormiddel van het station , lange batterijduur, kortom ideaal om te scheren van baard en snor zeker aanrader om te kopen.

Pluspunten

• scheert glad

Minpunten

• prijzig

kev 07-11-2019

Het scheerapparaat 2.0

Ik ontving dit scheerapparaat gratis om het uitvoerig te testen.
Na het nu enkele weken getest te hebben ben ik erg enthousiast.
Het toestel is makkelijk te reinigen en comfortabel in gebruik.
Hij scheert ook goed en heb weinig last van irritatie.

Enig minpuntje vind ik de hoge kostprijs en de vloeistof die je maandelijks moet vervangen.
Maar die win je makkelijk terug uit doordat het toestel langer mee gaat en de scheerkop langer goed werkt.

Pluspunten

• ligt goed in hand
  • scheert gewoon goed

Minpunten

• kostprijs
  • maandelijks vloeistof kopen