De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9380cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Noir op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Daan123dd 26-11-2019

Een goed resultaat elke keer opnieuw.

Na een paar weken dit scheermachine hebben te mogen uitproberen kan ik tot het besluit komen dat ik de overstap van manuele scheermesjes naar deze braun series 9 zal maken. Kwa effectiviteit van de scheerbeurt zijn manuele mesjes en dit scheermachine ongeveer hetzelfde. De grote reden waarom ik overschakel is voor de irritatie na de scheerbeurt. Wanneer ik manuele mesjes gebruikte had ik altijd veel irritatie na het scheren. Bij de braun series 9 heb ik dit probleem totaal niet. Er is ook een handige trimmer die aan het scheermachine zit die precies doet wat hij moet doen. Er zit ook een cleaning station inbegrepen waar je je scheermachine na het scheren in kan zetten zodat die altijd volledig schoon is. Dit cleaning station fungeert ook direct als een charging station die je scheerapparaat oplaad als je die er in zet.

Pluspunten

• Weinig irritatie
  • Goede accu
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijs

SianDB 24-11-2019

Ideale scheerbeurt

Genot om mee te scheren. Ik ben overgestapt van traditioneel scheren naar nat scheren met dit elektrische apparaat en ik heb alleen maar positieve ervaringen. Het scheert snel, glad en zonder irritatie op moeilijke plekken. Ik vind het ontwerp strak en modern, en het toestel ligt goed in mijn hand. Omdat het apparaat waterbestendig is, gebruik ik het soms onder de douche. Het station reinigt vlot en laadt het toestel tegelijkertijd op. Vanwege mijn lichte baardgroei gebruik ik de trimmer niet. Ik heb het product gratis mogen testen, maar het is zeker aan te raden - de kwaliteit is top.

Dirk 23-11-2019

Een zeer goed scheerapparaat

Het scheerapparaat scheert mooi glad en glijd soepel over mijn huid. Doordat je wel een brede scheerkop hebt, gaat het scheren snel. Ook de ingebouwde trimmer bij de Braun aan de achterkant van het apparaat is gemakkelijk te gebruiken.
Het apparaat geeft wel heel snel aan dat hij gereinigd moet worden. Dat vind ik niet nodig omdat ik me droog scheer. Gewoon even uitkloppen en onder de kraan spoelen, is voor mij voldoende. Het reinigingsstation gebruik ik enkel als de batterij leeg is en ik het scheerapparaat moet opladen.
Nadat ik dit scheerapparaat een paar weken heb mogen uitproberen, kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Pluspunten

• Vlot

Minpunten

• Prijs

Imrah99 20-11-2019

Fantastisch scheerapparaat!!!

Nu ik de Braun Series 9 9380 al enkele weken gebruik, is er van huidirritatie geen sprake meer. Ik had al meerdere machines en trimmers gebruikt waaronder enkele van Philips en een goedkopere Braun versie. Bij mijn vorige machines echter, kwamen er vaak wondjes of ingroeiende haartjes. Dit scheerapparaat is het eerste dat me er volop van heeft weten te overtuigen dat elektrisch scheren wel degelijk een alternatief is voor scheermesjes! Naast de gladde huid die het je geeft, kan je het ook makkelijk onder de douche of na het sporten hanteren. Voor mensen met een vollere baardgroei zoals ik, is dit apparaat een geschenk uit de hemel. Een echte aanrader voor de prijs! De batterij gaat ook erg lang mee en het is makkelijk te kuisen. Het reinigingsdok is wat overbodig en gebruik ik zelden, het borsteltje volstaat zeker om gewon het apparaat te reinigen. Ik ben blij dat ik dit apparaat gratis heb ontvangen om te testen en ga er zeker nog veel plezier aan hebben!

Pluspunten

• Gladde huid
  • Geen huidirritatie
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Warmt snel op

WouterE 19-11-2019

Premium toestel met automatische reiniging

Ik raad de Braun Series 9 9380cc zeker aan, dit is volgens mij een prima keuze voor mannen die op zoek zijn naar een premium scheermachine en zich niets willen aantrekken van onderhoud of reiniging.

Vergeleken met mijn vorige scheermachine, dat drie ronde koppen had, scheert dit apparaat veel efficiënter. Ik ben blij met het scheerresultaat en heb geen last gehad van irritaties op mijn nochtans gevoelige huid. De beweegbare scheerkop werkt zeer goed en volgt mooi de contouren van mijn gezicht. Dit toestel voelt ook zeer degelijk aan en ligt goed in de hand. Het is even opletten met de scherpe scheermesjes in het begin, maar hier was ik zo aan gewoon.

Ik heb dit product gratis ontvangen om het te testen, na meerdere weken dagelijks uitproberen was het nog steeds niet nodig het toestel op te laden. Over de batterijduur ben ik dus zeer tevreden. Het batterijniveau is ook makkelijk op te volgen dankzij de display op het toestel.

Je kan het scheerapparaat opladen door het rechtstreeks met een kabel in een stopcontact te steken of door het toestel in de bijgeleverde standaard te steken. Het voordeel van deze standaard is dat de Braun Series 9 9380cc dan ineens ook automatisch gereinigd en gesmeerd wordt. Ik heb de scheermachine geopend na een poetsbeurt door dit Clean&Charge-station en het zag er vanbinnen als nieuw uit, er was geen stofje meer te bekennen.

Dit apparaat komt nog met een paar fijne extra’s. Zo is een luxueuze lederen beschermhoes inbegrepen om het toestel in op te bergen. Er is ook een reisslot voorzien, zodat het toestel niet per ongeluk in je koffer wordt ingeschakeld. Achter op het toestel zit een trimmer voor bijvoorbeeld je bakkebaarden.

Pluspunten

• Zeer goed scheerresultaat
  • Automatisch onderhoud en reiniging
  • Lange batterijduur

Dimi 11-11-2019

Zeer goed scheerapparaat, ook voor gevoelige huid

Ik heb dit toestel nu een aantal weken in mijn bezit, en ben er zeer blij mee. Het toestel ziet er prachtig uit, en scheert tevens ongelooflijk goed. Ikzelf heb een zeer gevoelige huid, maar moet eerlijk gezegd zeggen, dat sinds ik dit toestel gebruik, ik geen irritatie meer heb gehad bij het scheren. Het scheren voelt zeer aangenaam aan. Ook het reinigen verloopt zeer makkelijk. Het bijgeleverde reinigingsstation doet goed zijn werk, en naderhand blaast dit het toestel nog eens droog. Ik heb dit toestel gratis ontvangen om te testen, en raad dit zeer zeker aan.

• Scheerkwaliteit
  • geen irritatie na scheren
  • reinigingsstation

Minpunten

• geen gevonden

OlivierThysman 08-11-2019

Heel goed toestel

Ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat. Scheert gladder als een mes en veel sneller. Met mijn oude scheerapparaat moest ik lang scheren voor ik een mooi glad resultaat had. Er zit ook een mooie case in voor het deftig mee op reis te kunnen nemen. Miss het enige minpuntje als ik echt 1 moet zeggen dat het luidruchtig is. Dit toestel heb ik gratis mogen testen maar moest het ooit defect zijn zou ik het zeker zelf ook nog eens aankopen.

BobRSL 29-10-2019

Geweldig scheerapparaat

Zeer gebruiksvriendelijk, je kunt vlot alle bewegingen uitvoeren. Zeer tevreden ! Ik kreeg het toestel gratis ! Alles wat een scheerapparaat moet kunnen heb je ook daadwerkelijk. Ik beveel het iedereen aan die het beste wil voor een gladde en zachte huid